PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Deutz 5110G Nasıl?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="mehmet22atay" data-source="post: 1427880" data-attributes="member: 85008"><p>2021 5110g poweshutle kullanıcısıyız traktör benim değil dayımın ancak uzun saatler geçirdim üstünde ilk geldiğinde 20 30saate kadsr kara duman gaz yememe gibi sorunlarla karşılaştık servise gidince turbo saplaması olmadıgı ve hava aldıgı ortaya çıktı o sorun tamir edilince 10saat sonra randıman vermeye başladı alacaksanız kontrol etmenizi öneririm. Yakıt MC t 100max a göre 1l fark ediyor hemen hemen yüksek konfor olarak araba rahatlığı şanzımanda bol bol vites seçeneği mevcut hidrolik ve kabin içi kalitesine denecek yok frenleri ancak bu kadar güzel olabilir 4 lastik birden kitliyor ve motor sanki yere çakılıyor güven hat üst düzey. Sessiz ve çok temiz çalışan bir motora sahip çekiş olarak gayet başarılı çeltik yerlerinde 5 12necio tutmaz Uzunköprü yuh yapısı pulluk ile (kara toprak agır yer) merhaba 2 2.2l gibi yakıtı var ilk zamanlarda yüksek devir ilerleyen zamanlarda 16 17devirkerde çekiş güzel 300saat sonunda pompa ayarı ile motor çok değişiyor ilk saatlerde tatmin etmese de ilerleyen zamanda çok değişiyor. Seri ve pratik manevra öyle iyi ki motor oldugu yerde dönüyor. Yakıt kapasitesi 160l oldugu için rahat rahat uzun saatler iş yaptırıyor. Bu kadsr iyi özelliğin yanında eksilerinden de bahsedelim. El viteslerinde tuşa sadece iki seçenek atanmış 3 4 ara tuş vitesi olsa tadından yemnezmiş hava filtresi hortumlar denk geldiği için sökümü 1 2 dk fazla uğraşıtırıuot alışıldığı zaman oda sıkıntı değil koltuk MC t dersinde bile havalı iken bunda çevirerek ayarlanıyor o ikinci kötü yanı bizim tarlalarımızda agaç dal setlerde oldugu için aynalar biraz fazla dışarıda çarpma yapıyor ancak hiç kırılmadı sağlam yolda ekipman varken seri 5e atamıyorsunuz motoru çok gezdiriuot çok hızlı gittiği için ön agırlık lara biraz ilave isriyot ve kapı mandalı sık sık aç kapa yağıldogı için belli bir saaten sonra kuvvetli çekip oturtmak gerekşyor sanroof olmadıgı için gökyüzünü göremiyorsunuz ancak kabin için ferah oldugu için fazla ihtiyaç duyulmuyor ama sanroof isterseniz bilginiz olsun genel olarak topladıgımkz zaman motor açıldıktan sonra performanslı yakıt düşük ve işletmesi kolay bir motor fiyatını bizce hak ediyor tercih sizin hakkınızda hayırlısı tavsiye ederim </p><p>Yakıt ort </p><p>Çeltik yeri agır kara toprak </p><p>Goble 2</p><p>Pulluk 2 2.2</p><p>Tiller 1.4 1.6</p><p>Bayır kuru tarım kepir</p><p>Pulluk 1.7 2l</p><p>Goble 1.5</p><p>Tırmık 450 500g</p><p>Ekim havalı ,hububat 500 600g</p><p>İlaç gübre 1400 devirde 300 400g</p><p>Yolda ekonomik ölçülmedi ancak tshimin 20km yol 4 5 arası </p><p>Merdanei 35li Aysan 1l</p><p>Benim tecrübelerim bu şekilde diğer traktörlerimize göre ekonomik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mehmet22atay, post: 1427880, member: 85008"] 2021 5110g poweshutle kullanıcısıyız traktör benim değil dayımın ancak uzun saatler geçirdim üstünde ilk geldiğinde 20 30saate kadsr kara duman gaz yememe gibi sorunlarla karşılaştık servise gidince turbo saplaması olmadıgı ve hava aldıgı ortaya çıktı o sorun tamir edilince 10saat sonra randıman vermeye başladı alacaksanız kontrol etmenizi öneririm. Yakıt MC t 100max a göre 1l fark ediyor hemen hemen yüksek konfor olarak araba rahatlığı şanzımanda bol bol vites seçeneği mevcut hidrolik ve kabin içi kalitesine denecek yok frenleri ancak bu kadar güzel olabilir 4 lastik birden kitliyor ve motor sanki yere çakılıyor güven hat üst düzey. Sessiz ve çok temiz çalışan bir motora sahip çekiş olarak gayet başarılı çeltik yerlerinde 5 12necio tutmaz Uzunköprü yuh yapısı pulluk ile (kara toprak agır yer) merhaba 2 2.2l gibi yakıtı var ilk zamanlarda yüksek devir ilerleyen zamanlarda 16 17devirkerde çekiş güzel 300saat sonunda pompa ayarı ile motor çok değişiyor ilk saatlerde tatmin etmese de ilerleyen zamanda çok değişiyor. Seri ve pratik manevra öyle iyi ki motor oldugu yerde dönüyor. Yakıt kapasitesi 160l oldugu için rahat rahat uzun saatler iş yaptırıyor. Bu kadsr iyi özelliğin yanında eksilerinden de bahsedelim. El viteslerinde tuşa sadece iki seçenek atanmış 3 4 ara tuş vitesi olsa tadından yemnezmiş hava filtresi hortumlar denk geldiği için sökümü 1 2 dk fazla uğraşıtırıuot alışıldığı zaman oda sıkıntı değil koltuk MC t dersinde bile havalı iken bunda çevirerek ayarlanıyor o ikinci kötü yanı bizim tarlalarımızda agaç dal setlerde oldugu için aynalar biraz fazla dışarıda çarpma yapıyor ancak hiç kırılmadı sağlam yolda ekipman varken seri 5e atamıyorsunuz motoru çok gezdiriuot çok hızlı gittiği için ön agırlık lara biraz ilave isriyot ve kapı mandalı sık sık aç kapa yağıldogı için belli bir saaten sonra kuvvetli çekip oturtmak gerekşyor sanroof olmadıgı için gökyüzünü göremiyorsunuz ancak kabin için ferah oldugu için fazla ihtiyaç duyulmuyor ama sanroof isterseniz bilginiz olsun genel olarak topladıgımkz zaman motor açıldıktan sonra performanslı yakıt düşük ve işletmesi kolay bir motor fiyatını bizce hak ediyor tercih sizin hakkınızda hayırlısı tavsiye ederim Yakıt ort Çeltik yeri agır kara toprak Goble 2 Pulluk 2 2.2 Tiller 1.4 1.6 Bayır kuru tarım kepir Pulluk 1.7 2l Goble 1.5 Tırmık 450 500g Ekim havalı ,hububat 500 600g İlaç gübre 1400 devirde 300 400g Yolda ekonomik ölçülmedi ancak tshimin 20km yol 4 5 arası Merdanei 35li Aysan 1l Benim tecrübelerim bu şekilde diğer traktörlerimize göre ekonomik [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Deutz 5110G Nasıl?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt