PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Deutz 5110G Nasıl?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1427881" data-attributes="member: 76199"><p>Arkadaşlar bize uzman öğretmenim, derler.</p><p>Sürücü profilleri nasıl diye merak etmiştik.</p><p>Viteslere 3 bölücü gelmesi çokta maliyetli bir şey olmasa gerek.</p><p>1600-1900 rpm en az yakıt bölgesi olan Kubota 9540 Hi Lo modelde , 6 vites, 3 kademe ,</p><p>vites araları 300 rpm olduğundan buçuğa gerek yok demiştik ama </p><p>Motor grafiğine göre de şanzıman tavsiyesi vermek durumundayız.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1427881, member: 76199"] Arkadaşlar bize uzman öğretmenim, derler. Sürücü profilleri nasıl diye merak etmiştik. Viteslere 3 bölücü gelmesi çokta maliyetli bir şey olmasa gerek. 1600-1900 rpm en az yakıt bölgesi olan Kubota 9540 Hi Lo modelde , 6 vites, 3 kademe , vites araları 300 rpm olduğundan buçuğa gerek yok demiştik ama Motor grafiğine göre de şanzıman tavsiyesi vermek durumundayız. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Deutz 5110G Nasıl?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt