PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Deutz 5110G Nasıl?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1429733" data-attributes="member: 76199"><p>Kalkış devirlerindeki hantallık ;</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.deutz.com/fileadmin/contents/com/engines/datasheets/en/Datenblatt_4_1_6_1_AGRI_agricultural_machinery_En.pdf[/URL]</p><p>800 rpm rölanti devrinde motorun torku max torkun neredeyse yarısı kadar olmasından kaynaklanıyor.</p><p>Eski nesil motor haritalarında bu durum farklıydı, çok az bir miktarda azlık söz konusuydu.</p><p></p><p>Traktör motorunu araba motoru gibi kandırarak süremeyiz.</p><p>Araba motorunda sabit tork aralığı başlangıç devrini rampa aşağı inişlerde kullanabiliriz.</p><p>4 lt lik motorda 1400-1700 rpm sabit tork aralığı , 1900 rpm max güç tepesi tercihi yapılmış.</p><p>Tohum ekimi işlerinde 1400 rpm tercihi yapan oluyor ama</p><p>en az yakıt bölgesinin ortanca devirleri 1600-1700 rpm devirlerde kullanmak iyi gibi duruyor.</p><p>19:1 motor sıkıştırma oranı partikül , is , duman oluşumu sınırında tercih edilen bir ayardır.</p><p></p><p>Deuthz 6145 modeldeki motoru istediğimiz gibi kandırabiliriz.</p><p>1200-1800 rpm aralığında en az yakıt bölgesi var.</p><p>Ekim işlemlerinde 1300 rpm devirle düz arazide çalışabilir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1429733, member: 76199"] Kalkış devirlerindeki hantallık ; [URL unfurl="true"]https://www.deutz.com/fileadmin/contents/com/engines/datasheets/en/Datenblatt_4_1_6_1_AGRI_agricultural_machinery_En.pdf[/URL] 800 rpm rölanti devrinde motorun torku max torkun neredeyse yarısı kadar olmasından kaynaklanıyor. Eski nesil motor haritalarında bu durum farklıydı, çok az bir miktarda azlık söz konusuydu. Traktör motorunu araba motoru gibi kandırarak süremeyiz. Araba motorunda sabit tork aralığı başlangıç devrini rampa aşağı inişlerde kullanabiliriz. 4 lt lik motorda 1400-1700 rpm sabit tork aralığı , 1900 rpm max güç tepesi tercihi yapılmış. Tohum ekimi işlerinde 1400 rpm tercihi yapan oluyor ama en az yakıt bölgesinin ortanca devirleri 1600-1700 rpm devirlerde kullanmak iyi gibi duruyor. 19:1 motor sıkıştırma oranı partikül , is , duman oluşumu sınırında tercih edilen bir ayardır. Deuthz 6145 modeldeki motoru istediğimiz gibi kandırabiliriz. 1200-1800 rpm aralığında en az yakıt bölgesi var. Ekim işlemlerinde 1300 rpm devirle düz arazide çalışabilir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Deutz 5110G Nasıl?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt