Deutz-Fahr 5G Warrior Edition


Aksaray Deutz-Fahr bayiisi Yapılcanlar'ın sosyal medyada paylaştığı 5G Warrior Edition modeli sizce nasıl görünüyor?

Bu traktörün sonradan modifiye edildiği düşünülüyor ancak Deutz tüm serilerinde bu siyah görünümü kullansa nasıl olurdu?


1626029987069.png
 
satmayı deniyorlar işte ama satamazlar deutz u bi sevemdi bu millet

şaşırdıgım nokta deutz motorlu fendt i dünyanın en iyi motoru olarak görüyor ama deutz u almıyor :D şaşkınız yav
Sdf modellerinde 30+30 40+40 powershift şanziman var bu kadar vitese gerek var mi 20 powershift vites ve powershutle bir model sunulsa daha güzel olur bence otomatik ttv sanziman 165 beygirden sonra var emsalleri nh mf lider markalarda daha kullanisli sanzimanlar var çiftcilerimizin tercihide bu markalara oluyo benim görüşüm bu
 
satmayı deniyorlar işte ama satamazlar deutz u bi sevemdi bu millet

şaşırdıgım nokta deutz motorlu fendt i dünyanın en iyi motoru olarak görüyor ama deutz u almıyor :D şaşkınız yav
Bir traktör sadece motordan ibaret degil ayni zamanda trdeki g serisi eski serilerde deutz kalitesinde motor yok.surekli boğuluyorlar duman atiyorlar deutz motor diyorsan uzelin 3000 phantomlara 3075 3085 3105 lere bak deutz motor 0 duman 0 boğulma az yakit cok cekiş herşey var 2.vites dişlisi sikintisi olmasina rahmen tutuluyor cunki motor haricinde uzel kaliteside var. Bir 2016 model td90d ile bir 3085 2007 model fazla saati olmasina rahmen boşuna ayni para etmiyorlar :)
 
5G warrior edition , savaşçı versiyon, sürüm, model anlamı taşıyor.
Siyah renk çok toz gösterir, ısıyı tutan, emen, absorbe eden özelliktedir, traktör yazın daha fazla kullanılacağı için cazip gelmez.
Bu seride dengeli güç ifadesi vardı fakat motor karakteristiğindeki uzaklaşma eski kullanıcılara cazip gelmeyebilir.
SDF klasik motor grafiği , 1600 rpm max tork , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı , 2400 rpm max motor devridir.
1200-1600 rpm aralığı en az yakıt bölgesi devirleri bulunur.
MF Phantom serideki motor grafiğindeki eğri 1200-1600 rpm arası sabit tork aralığı şekline yakındır, Perkins motor başlangıcına benziyor.
5G serisinde 1600-1800 rpm sabit tork aralığı bulunuyor.
Motorun tork eğrisi grafiği şekil değiştirmiştir.
Güç eğrisi grafiği 1900-2200 rpm aynen korunmuştur.
Eski model motor minimum motor devrinde 1200-1600 rpm aralığı , max çeki kuvveti verebilmektedir.
Bu şekildeki motor dizaynlarında güçlü bir turbo ve dayanıklı krank yatakları tasarımı gerekir.
Zor arazi şartlarında kuru zamanda toprak işleme işlerinde beğenilir.
Aktif kullanılır motor devirleri 1200-1600 rpm aralığından 1600-2000 rpm ara devirlere taşınıyor.
Yaş tav sürümlerde motorda güç kesintisi beğenilmeyen bir durumdur.
Dyna 6 şanzıman veya orta uzun devir çalışmalı TTF S8000 motor , 1500-2300 rpm , Active Drive 4 şanzımanla daha geniş motor gücü yönetimine imkan tanıyor.
Fendth, Vario şanzımana sahip olduğu için güç kesintisi yapmaz.
Powershift , buçuk vitesleri otomatik atabilen modellerde var.
Bu modeli Explorer seri gibi motoru 1000 rpm motor devrine kadar sıkıştırarak kullanamayız.
Patinaja kalma, motor devir bölgesi farklı olur, patinaj ortalaması %10 tutturabilir mi?
Kuru ve yaş zeminlerde motor tepkileri değişir.
Phantom seri gibi döve döve binilecek traktör hissiyatı bulunmuyor.
Mazot düşmanı, NH TD90 , 50 lt yakıtla 1500 adet saman balyesi bağlayabiliyor.
Steyr, Enter, Ford, Fiat sürücüsü ise maksimum motor devrinde maksimum çeki gücü arıyor.
Binaenaleyh, ara devirlerde 1600-1800 rpm gibi max çeki gücü olmasını beğenmeyen sürücüler olabilir.
 
Sdf modellerinde 30+30 40+40 powershift şanziman var bu kadar vitese gerek var mi 20 powershift vites ve powershutle bir model sunulsa daha güzel olur bence otomatik ttv sanziman 165 beygirden sonra var emsalleri nh mf lider markalarda daha kullanisli sanzimanlar var çiftcilerimizin tercihide bu markalara oluyo benim görüşüm bu
Siz 40 ileri 40 geriyi kullandı nızmı
 
5G warrior edition , savaşçı versiyon, sürüm, model anlamı taşıyor.
Siyah renk çok toz gösterir, ısıyı tutan, emen, absorbe eden özelliktedir, traktör yazın daha fazla kullanılacağı için cazip gelmez.
Bu seride dengeli güç ifadesi vardı fakat motor karakteristiğindeki uzaklaşma eski kullanıcılara cazip gelmeyebilir.
SDF klasik motor grafiği , 1600 rpm max tork , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı , 2400 rpm max motor devridir.
1200-1600 rpm aralığı en az yakıt bölgesi devirleri bulunur.
MF Phantom serideki motor grafiğindeki eğri 1200-1600 rpm arası sabit tork aralığı şekline yakındır, Perkins motor başlangıcına benziyor.
5G serisinde 1600-1800 rpm sabit tork aralığı bulunuyor.
Motorun tork eğrisi grafiği şekil değiştirmiştir.
Güç eğrisi grafiği 1900-2200 rpm aynen korunmuştur.
Eski model motor minimum motor devrinde 1200-1600 rpm aralığı , max çeki kuvveti verebilmektedir.
Bu şekildeki motor dizaynlarında güçlü bir turbo ve dayanıklı krank yatakları tasarımı gerekir.
Zor arazi şartlarında kuru zamanda toprak işleme işlerinde beğenilir.
Aktif kullanılır motor devirleri 1200-1600 rpm aralığından 1600-2000 rpm ara devirlere taşınıyor.
Yaş tav sürümlerde motorda güç kesintisi beğenilmeyen bir durumdur.
Dyna 6 şanzıman veya orta uzun devir çalışmalı TTF S8000 motor , 1500-2300 rpm , Active Drive 4 şanzımanla daha geniş motor gücü yönetimine imkan tanıyor.
Fendth, Vario şanzımana sahip olduğu için güç kesintisi yapmaz.
Powershift , buçuk vitesleri otomatik atabilen modellerde var.
Bu modeli Explorer seri gibi motoru 1000 rpm motor devrine kadar sıkıştırarak kullanamayız.
Patinaja kalma, motor devir bölgesi farklı olur, patinaj ortalaması %10 tutturabilir mi?
Kuru ve yaş zeminlerde motor tepkileri değişir.
Phantom seri gibi döve döve binilecek traktör hissiyatı bulunmuyor.
Mazot düşmanı, NH TD90 , 50 lt yakıtla 1500 adet saman balyesi bağlayabiliyor.
Steyr, Enter, Ford, Fiat sürücüsü ise maksimum motor devrinde maksimum çeki gücü arıyor.
Binaenaleyh, ara devirlerde 1600-1800 rpm gibi max çeki gücü olmasını beğenmeyen sürücüler olabilir.
hoca sonuç??k
 

Fendth 312 Vario modeldeki 4 lt Deuthz motor, kademesiz şanzımanla uyum gösteriyor.
Sisu motorlu Fendth 313 Vario modelde 1600-1800 rpm aktif devirler kullanabiliyor.
Sisu motorun grafiğinde , 1300-1800 rpm sabit tork aralığı, 1600-2200 rpm sabit güç aralığı mevcut.
En az yakıt bölgesi 1300-1900 rpm ,
Deuthz motor , 1600-1800 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı ,
Aktif çalışma devir aralığı daraltılıyorsa 3 kademe powershift vites kullanışlı olabilir veya kademesiz şanzıman tercih edilebilir.
Motor grafiği üzerinde ne kadar değişiklik yapılabilir konusu kullanıcıların istekleri doğrultusunda yönlendirilebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: ismail_yildiz
Fendth 312 Vario modeldeki 4 lt Deuthz motor, kademesiz şanzımanla uyum gösteriyor.
Sisu motorlu Fendth 313 Vario modelde 1600-1800 rpm aktif devirler kullanabiliyor.
Sisu motorun grafiğinde , 1300-1800 rpm sabit tork aralığı, 1600-2200 rpm sabit güç aralığı mevcut.
En az yakıt bölgesi 1300-1900 rpm ,
Deuthz motor , 1600-1800 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı ,
Aktif çalışma devir aralığı daraltılıyorsa 3 kademe powershift vites kullanışlı olabilir veya kademesiz şanzıman tercih edilebilir.
Motor grafiği üzerinde ne kadar değişiklik yapılabilir konusu kullanıcıların istekleri doğrultusunda yönlendirilebilir.
hoca şimdi G serisi iş yapar mı yapmaz mı
 
Bir traktör sadece motordan ibaret degil ayni zamanda trdeki g serisi eski serilerde deutz kalitesinde motor yok.surekli boğuluyorlar duman atiyorlar deutz motor diyorsan uzelin 3000 phantomlara 3075 3085 3105 lere bak deutz motor 0 duman 0 boğulma az yakit cok cekiş herşey var 2.vites dişlisi sikintisi olmasina rahmen tutuluyor cunki motor haricinde uzel kaliteside var. Bir 2016 model td90d ile bir 3085 2007 model fazla saati olmasina rahmen boşuna ayni para etmiyorlar :)
2016 TD90d ile 3085 aynı parayı yapmazdir herhalde
 
Hocam bu işin uzmanı da biz analizden anlamıyoruz.
Eski nesil motor grafikleri üzerine aykırı olarak geliştirilmiş motor haritaları bulunuyor.
Same motor grafikleri Fiat motor grafikleri ile benzer nitelikler taşır.
Same 1600 rpm max tork tepesi , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı , 1200-1600 rpm en az yakıt bölgesi olduğundan hafif arazide toprak işleme de bir tık önde.
Fiat 1500 rpm max tork tepesi, 1900-2300 rpm sabit güç aralığı , 1900-2300 rpm en az yakıt bölgesi olduğundan ağır arazide toprak işleme de bir tık önde.
Ekipman kullanımları değişiyor.
MF Phantom seride 1200-1800 rpm aralığında sabit tork aralığı mevcutken , motorun çekişli çalışabildiği aktif devirler 1200-1600 rpm ,
Deuthz 5G seride 1600-1800 rpm aralığında kısa bir tork aralığı mevcut , tork eğrisi başlangıcı yay şeklinde olduğundan 1200 rpm devirde motor dirayetli çekiş yapmaz.Motorun en az yakıt bölgesi 1600-2000 rpm devirde olduğundan 3 vites powershift şanzımanla kullanışlı olabiliyor.
Mısır ve pancar arazisindeki sürümlerde traktör TD110 gibi olabilir mi ki ?
TD 110 , daha geniş devir aralığını 12*12 şanzımanla kullanabilir.
Egzantrik yapıldığında 1200-1600 rpm aralığı canlı çekiş yapar , zor alanda 2000-2300 rpm devirler kullanabilir, haliyle yakıtta farklar oluşabilir ama fazla önemsenmiyor, 1200-2300 rpm devir aralığını aktif kullanıyor.
Traktörün şu devirdeki çekiş huyunu beğenmiyoruz diye eleştiri görmedik.
Topu taca attık.
Tarla şartlarında hangi traktörde rahat ediyorsanız onu alınız tavsiyesi verdik.
Motorda sabit tork aralığının başından azalma ve ortanca devirleri kullanmaya yönelik dizayn var.
 
  • Beğen
Tepkiler: ismail_yildiz
hoca şimdi G serisi iş yapar mı yapmaz mı
Lahanacı da almış 5G seriden, ne yapacağını bilemiyor.
Çamur zemin için traktör tavsiyesi vermemiz lazım.
JD 6115M alıp , +50 hp yazılım yapılıp kullanılabilirdi.
Kubota M135 GX2 model denenebilirdi.
Maxxum 125 vardı , çiçek gibi çamurda çalışabilecek traktördü.
NH TSA Plus serileri satan bile yok, çamurculukta Ford gibisi var mı.
 
  • Beğen
Tepkiler: ismail_yildiz

Benzer Konular