DEUTZ-FAHR 6 TTV SERİSİ FOTO VE ÖZELLİKLER 2014 ...!!!


timthumb.php

1e8d6dc02986e7e13576b16a6f372759.jpg

Serie6TTVgallery1.jpg

Serie6TTVgallery2.jpg

Serie6TTVgallery3.jpg

Serie6TTVgallery4.jpg

Serie6TTVgallery5.jpg

Serie6TTVgallery6.jpg

Serie6TTVgallery7.jpg

Serie6TTVgallery8.jpg

Serie6TTVgallery9.jpg

Serie6TTVgallery10.jpg

Serie6TTVgallery11.jpg


Modüler, güçlü, işlevsel ve temiz motorlar: tek kelimeyle sıradışı. Geniş bir güç yelpazesini kapsayacak gayet modüler bir yapılandırma ile bu motorlar, en üst düzeye çıkarılmış performansa yönelik son teknolojili çözümler sunar: dört vanalı silindir kafaları, atık sürgülü valf ile birlikte turbo ara soğutuculu cebri endüksiyon, entegre elektronik kontrollü DCR (Deutz Common Rail) yüksek basınçlı enjeksiyon sistemi (1600 bar ' a kadar) ve SCR katalitik konvertörü egzoz son işlem sistemi. Özel yanma odası yapılandırmasıyla birleştirilen DCR, çok düşük motor hızlarında bile bir dokunuşla üstün tork sağlayarak en zorlu koşullarda dahi performansı en üst düzeye çıkarır ve sabit bir güç sağlanmasını temin eder. Deutz motorları; halihazırda 1600 rpm ' de maksimum tork mevcut ve 1900 rpm ' de maksimum güç üretilir haldeyken, tarımsal kullanım için özel olarak tasarlanmış ve inşa edilmiş olup; maksimuma yakın bir güç, 1600 ' den 2100 rpm ' ye kadar hemen hemen sürekli olarak mevcuttur - bütünüyle bu, tarla uygulamalarının çoğunluğunda kullanılan işletim aralığının tamamıdır. SCR katalitik konvertörü; egzoz gazı devridaimine duyulan ihtiyacı ortadan kaldırarak verimliliği en üst düzeye çıkarmakta, eşdeğer güç çıkışlarına sahip önceki sürümlere kıyasla yakıt tüketimini %10 ' a kadar azaltmaktadır. Yakıt tüketimindeki bu önemli tasarruf; SCR sisteminin işlemesi için gerek duyulan AdBlue katkı maddesinin (minerali giderilmiş sudaki %32,5 ' lik son derece saf üre çözeltisi) maliyetini telafi etmekten çok daha fazlasını sağlayarak, hem işletme maliyetlerini hem de çevreye olan etkiyi en aza indirmektedir. Daha da fazla çevresel sürdürülebilirlik amacıyla, 6 Serisi tüm modeller, %100 ' e kadar biyodizel içeren yakıtlarla tamamen uyumludur.

Motor - 6 Serisi
timthumb.php


İdeal şanzıman. 6 Serisi, çarpıcı bir yapılandırmalar seçeneğiyle sunulan ve sınıfını aşan ZF şanzımanlarıyla donatılmıştır. Bu şanzımanlar; dişli başına dört Powershift oranına sahip, altı hızlı mekanik bir dişli kutusundan, standart olarak bir çok yavaş hız vitesinden ve elektronik bir güç mekiğinden meydana gelmektedir ve bitişik oranlar arasında verimsiz hiçbir çakışma olmaksızın, ideal olarak aralıklandırılmış toplam 40 ileri ve geri vites sunmaktadır. Ayarlanabilir bir hassasiyete sahip elektrohidrolik geri mekik; hareket halindeyken ve eğimlerde bile, 12 Km/s ' e kadar olan hızlarda, sürücüye sürüş yönünü değiştirme olanağı sağlamaktadır. Bu, 6 Serisi ' nin manevra kabiliyetini en üst düzeye çıkararak, sürülmemiş arazide dönmeyi çabuklaştırıp kolaylaştırır. “P” sürümlerinde standart olarak monteli olan ve diğerleri için bir seçenek olarak temin edilebilen Otomatik Powershift, motor yükü ve hızına göre, her aralık için mevcut dört Powershift oranından en uygun olanını seçerek, şanzımanı sürücünden hiçbir girdi olmaksızın tam otomatik bir sisteme dönüştürür: bu sistemin hızlı tepki süreleri, gerektikçe sık sık yön değişikliği yapıldığında gerçek bir avantajdır.

Şanzıman - 6 Serisi
timthumb.php


Kapsamlı bir PTO çözümleri seçeneği Farklı PTO hız seçeneklerine sahip olmak, bir traktörün çokyönlülüğünün artırılmasına ciddi katkıda bulunur. 6 Serisi Agrotron PS, standartlaştırılmış tüm dört PTO hız modunu - özellikle belirtmek gerekirse normalleştirilmiş iki hız şeklinde 540 ve 1000 rpm, ilaveten her ikisi için ECO modlarını - sunar. Tüm modlar; bağlanan mekanizmanın daima kademeli ve sorunsuz olarak başlatılmasını sağlamak için, otomatik yük algılama işlevi ile elektrohidrolik olarak seçilir ve devreye alınır. Sürücünün herhangi bir mekanizmayı ideal çalıştırma koşullarında kullanmasına izin vererek etkili PTO hızını görüntüleyen bir LCD ekrana ve elektronik kontrollere sahip PTO ' nun kullanımı basit ve mantıklıdır. PTO ' yu arkadaki 3 noktadan bağlantıya iliştirilmiş mekanizmanın konumuna göre devreye alıp devreden çıkarmak üzere otomatik bir PTO etkinleştirme işlevi de mevcuttur. Arka çamurluklardaki uzak PTO kumandaları standart olarak mevcutken; 1000 rpm PTO ' ya sahip (ECO sürümü olarak da temin edilebilir) bir ön kaldırıcı, isteğe bağlı aksesuar olarak sunulmaktadır.

PTO - 6 Serisi
timthumb.php


Herhangi bir işin üstesinden gelmek için eksiksiz hidrolik. Hidrostatik direksiyon sisteminde, diğer hidrolik birimler eş zamanlı olarak çalışıyorken ve motorun rölanti hızında olduğu kritik çalışma koşullarında, sorunsuz ve zahmetsiz direksiyon hareketi için; dağıtıcıları ve kaldırıcıyı beslemek üzere 83 l/dak ' lık sabit kapasiteli bir pompa ve hidrostatik direksiyon sistemine tahsis edilmiş 42 l/dak ' lık bir pompa kullanılır. Sistemin bu temel yapılandırması; mekanik kontrollü çift etkili bir dağıtıcı çiftini (veya bir seçenek olarak dört adet) içerir ve elektronik kontrollü üçüncü bir dağıtıcının ve iki tane daha ön dağıtıcının eklenmesi ile genişletilebilir. “P” sürümleri ise elektronik kontrollü, çift etkili dört (veya bir seçenek olarak yedi adede kadar) dağıtıcı ile temin edilir. Gerekirse, kaldırıcı kullanım halindeyken bile tüm dağıtıcılar kilitlenebilir ve tek ve çift etkili mod arasında geçiş yapılabilir. Temel hidrolik sisteminin kabiliyetlerini genişletmek amacıyla, sabit kapasiteli pompa, 120 l/dak ' lık yük algılama birimi ile değiştirilebilir. Yük algılama işlevi; münferit mekanizmaların gerçek talebine göre hidrolik güç dağıtımını anında ayarlayarak, enerji kayıplarını ve yakıt tüketimini azaltırken, hidrolik bileşenlerin dayanıklılığını artırır. Basınçlı haldeyken bile hidrolik hatlarının sorunsuz bağlantısını sağlamak amacıyla, 6 Serisi tüm modeller “itme-çekme” hidrolik konektörleriyle donatılmıştır. Çok yüksek hidrolik sıvısı taleplerine sahip mekanizmaları çalıştırırken, Power-Beyond bağlantısı son derece kullanışlıdır. Hidrolik pompadan, mekanizmadaki bir veya daha fazla hidrolik motoruna dağıtılan tüm basınçlı yağ akışı baypas edilerek; yağın daha kısa ve daha az karmaşık bir rota izlemesi sağlanır ve hidrolik verimliliği en üst düzeye çıkarılırken, yakıt tüketimi önemli ölçüde azaltılır. EHR elektronik kontrolüne sahip arka kaldırıcı, 6000 kg ' lık kaldırma kapasitesine sahip olup; bu kapasite isteğe bağlı hidrolik şahmerdanların eklenmesiyle 9200 kg ' a yükseltilebilir, isteğe bağlı ön kaldırıcı ise maksimum 3800 kg ' lık bir kapasiteye sahiptir. EHR elektronik kontrol sistemi; karma veya yüzer modda sürüklenme kuvveti ve konum kontrolünü uygulamasının yanı sıra, toprağa hızlı tutunma, mekanizma salınımı sönümleme, konum kilidi, mekanizma yüksekliği ve kaldırma sınırlaması ve indirme hızı sınırlaması gibi başka birçok entegre işlev de uygular. İsteğe bağlı radar sistemi, ek olarak patinaj kontrolü işlevini temin eder.

Hidrolik sistem - 6 Serisi
timthumb.php



Frenler 6 Serisi::
Güvenlik elzemdir. Maksimum etki ve herhangi bir durumun kolaylıkla üstesinden gelmek amacıyla, çift çekiş ve ön ile arka diferansiyel kilitleri, otomatik olarak devreye girer: hıza ve direksiyon açısına göre sistem; toprağı sürme amacıyla çekişi en üst düzeye çıkarmak için çift çekişi ve diferansiyel kilitleri devreye alır veya devre dışı bırakır ve yolda giderken emin, güvenli manevra kabiliyeti sağlar. Güvenliği bir adım ileri taşımak için bu traktörler, olağanüstü duruş gücü amacıyla ön aksta isteğe bağlı yaş disk frenleriyle (otomatik çift çekiş etkinleştirme işlemini gerektirmeksizin, arabadakine benzer bir frenleme işlemi) ve Power-Brake sistemiyle donatılabilir. Ayrıca mekanizmaları tam güvenlik içinde manevra ettirmek ve bağlamak üzere, 6 Serisi traktörlere, geri vites seçildiğinde otomatik olarak devreye giren bir arka kamera takılabilir.


Kabin 6 Serisi::
İdeal kabin diye birşey gerçekten var. S-Class 2 Yeni “S-Class 2” kabini, olağanüstü konfor sunmak ve ideal bir çalışma ortamı yaratmak için baştan tasarlanmıştır. Bu yeni kabin, sıcak gri kaplamayla tamamlanmıştır ve alüminyum görünümlü vurgulara sahip, üç kollu bir direksiyonu, tüm ana kumandalara sahip olan çok işlevli bir kolçağı ve dört hoparlörlü ses sisteminin montajı için kablo donanımını standart olarak sunar. Güvenlik kenarlarına sahip olan, kaymayı önleyici çinko kaplı basamaklar erişimi kolaylaştırır; geceleri bile güvenliği sağlamak içinse, entegre kapı açıldığında iç lambalar otomatik olarak etkinleşir. Koltuk, standart olarak kendiliğinden ayarlanan havalı yaylı süspansiyonla donatılmışken; bir seçenek olarak etkin koltuk süspansiyonu mevcuttur. Kabin ferah ve havadardır; cömert çepeçevre camlarla ve güneşlikli açılır camlı tavan paneliyle 320 derecelik inanılmaz bir görüş alanı sunar. Ayarlanabilir on dört hava çıkış deliğine sahip güçlü bir iklim kontrol sistemi, her koşulda kabin içerisinde kusursuz bir ortamı devam ettirirken; özel filtreler (bir seçenek olarak aktif karbon filtreleri mevcuttur) hava kalitesini sağlar. Aydınlatma sistemi etkileyicidir: tamamen karanlıkta çalışırken bile üstün görüş kabiliyeti sağlayan on beş çalışma ışığı (altı önde, dokuz arkada) mevcuttur. Daha da fazla lüks elde etmek üzere; mekanik veya havalı yaylı süspansiyona, elektronik iklim kontrolüne ve ısıtmalı dış dikiz aynalarına sahip olan, S-Class 2 kabininin lüks versiyonu da bir seçenek olarak mevcuttur. 6 Serisi ' nin gösterge grubu; sürücünün temel traktör işlevlerini ve sistemlerini (kaldırma, PTO, dağıtıcılar, şanzıman, ASM, kabin süspansiyonu) kontrol etmesine olanak veren, performans bilgilerini (yakıt tüketimi, üretkenlik, işlenmiş arazi alanı) sağlayan, uyumlu mekanizmalara bağlantı için ISOBUS işlevini kapsayan ve hatta mp3 ortam yürütücüsü ile Bluetooth kabiliyetini sunan Comfor-tip sistemini ve iMonitor çokluortam arayüzünü içerir. ISOBUS 11783 standart arayüzü; ilave hantal ekranlar monte edilmeksizin, derhal takıp yürütme kullanışlılığını sunar. Bu sistem ayrıca tek bir takılabilir bağlantı ve tek bir terminal ile, uyumlu tüm mekanizmalarla çalışabilmektedir. Agrosky uydu destekli otomatik kılavuzu da bir seçenek olarak mevcuttur.
timthumb.php
 
Ynt: DEUTZ-FAHR 6 TTV SERİSİ FOTO VE ÖZELLİKLER 2014 ...!!!

nailyetek link=topic=73724.msg863368#msg863368 date=1394557005' Alıntı:
Alman Teknolojisine her zaman bi hayranlığım vardır. Sonunda yaptılar yine yapacaklarını.:D
Paylaşım için teşekkürler.
Alman Teknolojisinin üstüne Varmı Nail Abi... *098*-
yasinyilmaz link=topic=73724.msg863392#msg863392 date=1394558713' Alıntı:
Güzel paylaşım teşekkürler :)
sağolun..
 
Ynt: DEUTZ-FAHR 6 TTV SERİSİ FOTO VE ÖZELLİKLER 2014 ...!!!

kepirli_ercan link=topic=73724.msg863457#msg863457 date=1394561943' Alıntı:
Ellerinize sağlık detaylı ve açıklayıcı bir konu olmuş. Alman teknolojisi nere gelmiş :S biz neredeyiz :S
sağol ercan bizim teknolojimi onlardan çok geride olduğu kesin dee... :( :(
 

Benzer Konular