Deutz-Fahr Yeni "Warrior" Renkleri


📌 Tasarım konusunda hem 'Tractor Of The Year' gibi önemli platformlardan ödül alarak hem de çiftçilerin gözünde belli bir yer edinmiş Deutz-Fahr; yeni özel renklerini 'Warrior" donanımlı traktörlerine eklediğini duyurdu. Bildiğiniz gibi daha önceden Warrior paket traktörler siyah rengiyle ön plana çıkıyordu. Deutz-Fahr'in yeni kararıyla beraber "mat siyah, mat yeşil, siyah, java yeşili" renklerinde üretimin olacağı kesinleşti.

1657399414596.png


📌 Warrior pakette renk harcinde sunulacak diğer özellikler ise şunlar:
✔ Warrior konforlu koltuk,
✔ DEUTZ-FAHR yer paspası,
✔ Paslanmaz çelik egzoz kaplaması,
✔ Kaputta Warrior yazısı ve gümüş krom toka,
✔ InfoCentrePro'da Warrior başlangıç ekranı,
✔ LED ışık paketi,
✔ Aydınlatmalı harici kontroller,
✔ Otomatik klima,
✔ Arka alt ses geçirmez cam.


✋ Peki sizce en yakışanı hangisi?

01_Warrior_News_Gallery_1024x768.jpg





02_Warrior_News_Gallery_1024x768_Java-Green.jpg
 
Son düzenleme:
Türk çiftçisinin alım gücüne ve kullanim tarzina hitap eden gereksiz donatilardan sıyrilmış 40+40 yada 60+60 vites yerine daha az vites sayisina ait kullanisli bir powershutle sanzimanla 75-110 bg arasi modeller bize uyar
 
Türk çiftçisinin alım gücüne ve kullanim tarzina hitap eden gereksiz donatilardan sıyrilmış 40+40 yada 60+60 vites yerine daha az vites sayisina ait kullanisli bir powershutle sanzimanla 75-110 bg arasi modeller bize uyar
Motor gücü yönetiminin şanzımanla uyumu konusunda teknik analiz yapabiliriz.
3,6 lt lik motorun ve 4 lt lik motorun sabit tork aralığının boyunun kısa olmasından dolayı 60*60 şanzıman kullanışlı görünüyor, yakıt tüketimine de olumlu katkı sağlıyor.
Zor alanlardan kaçışlarda 1600 rpm devirden 1800 rpm devire çıkınca güç daha iyi hissediliyor.
Motor tepkisi Fendt 313 modeldeki kademesiz şanzımana cevap verecek nitelik taşıyor.
Vites sayısını düşürmek için motorun sabit tork aralığı boyu uzatılır.

6185 TTV modelde motor gücü ayar düğmesi bulunuyor ama motorun sabit güç aralığı devirlerini kullanarak hareket eder nitelik gösteriyor, teknik olarak sorun görünmüyor ama kişisel tercih olarak motorun sabit güç aralığı devirlerini kullanmasını kuyruk mili işlerinde tercih ederiz.
7250 TTV , motor haritası biraz basit kalmış gibi duruyor.
1300-1500 rpm sabit tork aralığı , 2000 rpm max güç tepesi var.
Powermix değerleri olarak gayet iyidir, sürüş hissiyatı olarak bize zayıf görünüyor.
8280 TTV , 1200-1600 rpm sabit tork aralığı, 1700-2100 rpm sabit güç aralığı var,
Fendt 828 , 1200-1600 rpm sabit tork aralığı , 1800-2200 rpm sabit güç aralığı,
100 rpm kadar daha erken sabit güç aralığı devir bandını yakalıyor.
Dizayn tercihidir, sadice sürüş hissiyatını azıcık etkiler.
9340 TTV , motor haritası gayet güzel ama bir Magnum 340 CVX değil.
1100-2000 rpm sabit tork aralığı, 1700-2400 rpm sabit güç aralığı devirleri var.
Tork güç eğrisi kesişim devri 2000 rpm de bulunuyor, 2100 rpm max güç tepe noktası , ek güç üretiminde yine 2100 rpm de max güç tepesi var.
Magnum 340 CVX, ek güç üretiminde 1500 rpm de max güç tepe yaptığından yoğun basınçlı balye makinesinde fark oluşturabilir, aşırı yüklenmelerde motor sıkışmalarında 1900 rpm den 1500 rpm devir düşmelerinde güç artışından daha dirayetli çalışma sergiler.
İsterseniz farklı modellerin motor gücü yönetim kıyaslamalarını yapabiliriz.

Renk konusunda kırmızı sevdiğimizi söylemiştik, kırmızı seçeneği olmadığı için yorum yazma gereği duymadık.
 
  • Beğen
Tepkiler: beyfendi01
@The_Hoca 'm samenin explorer 3 20 vitesli gs modellerini yorumlar mısınız.
Geçmiş konularda bilgilendirici içerikler verilmiş.
Same Explorer serinin tork grafiği yumuşak yay şeklindeydi ve tork başlangıcı fazla düşük değildi.
Yeni nesil motorlara geçildikçe grafiklerde oynama yapılmış,
BF4M 2012 , tork eğrisi yumuşak yay şeklinde ve 1400 rpm max tork veriyor,
1800-2200 rpm sabit güç aralığı devirlerine sahiptir.
1200-1600 rpm devir aralığında 210 gr.kw/h , spesifik yakıt tüketimi ideal değerlerde bulunuyor.
1800-2200 rpm devir aralığında 220-230 gr.kw/h , spesifik yakıt tüketim değeri var.
Fiat 66S serinin yakıt grafiği bunun tam tersidir ve max tork noktası 1500 rpm devirde bulunuyor.
Fiat 1500 rpm devirde 230 gr.kw/h , 1900-2300 rpm aralığında 220 gr.kw/h spesifik yakıt tüketimi var.
Ekonomik kuyruk mili devrinde Same uygun yakıt tüketir, örneğin ot biçer.
Balye bağlama da Fiat 66S, 2000 rpm devirde uygun yakıt tüketir.
Motor grafiği, vites oranları olarak gayet iyi duruyor ama
motorların tork artış yüzdeleri 90 lık modelde %28 , 105 lik modelde %21 olduğundan sarsıntı azaltmaya yönelik dizayn verilmiş.
Düz arazilerde kullanış iyi olsa da rampaya sarışlarda, çamur tarla yürüyüşlerinde farklar olabilir.
Motorun devrini koruyamaması, oynak devirlerde olmasının sebebi segman yapısından kaynaklanır.
Motorun uzun ömürlü olabilmesi için rektefelik tarzda gevşek çalışan dizayn yapılıyor.
Balye makinesine sap yedireceğiz, gaz verdik mi yiyecek traktör aranıyor.
Dizayna baktığımızda tork eğrisinde düşüklük görünmüyor ama segman yapısından dolayı çabuk sinme hareketleri sürücüyü zorlar.
Devir sabitleme koymakta her zaman çözüm olmayabilir, balye makinesini sapı yedirmek için 540-580 rpm değişken devirle kullanırız.
Hem motor uzun ömürlü olacak hemde sıkı çalışacak bu da malzeme bilimcilerinin konusu olabilir.
 

Benzer Konular