PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Deuz fahr 4090e
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1412278" data-attributes="member: 76199"><p>Motoru sabit tork aralığı üzerinde daha çok kullanalım dediğimizde iş değişiyor.</p><p>Sabit güç aralığı üzerinde kullanalım dediğimizde tercihlerim değişir.</p><p>En az yakıt bölgeleri, 1200-1600 rpm , 1400-1800 rpm , 1700 rpm , 1900 rpm , 2100 rpm, 2400 rpm, 1900-2300 rpm devirlere konumlanabiliyor.</p><p>Tork güç eğrisinin kesişim devirleri 1300 rpm, 1500 rpm, 1600 rpm, 1850 rpm, 1900 rpm , 1950 rpm, motorun optimum çalışma devridir.</p><p>Motor yakıt diyagramlarında ise farklı devir noktalarında motor yük dengeleme devirleri bulunmaktadır.</p><p>Mc Cormick C95 Max, Euro 2 modeli yakıt pompası ayarıyla, tarla vitesleri 2 vites artacak kadar pompaya ayar vererek kullandık, performans olarak MF 3095 Phantom gibi çekişe sahipti. Benzer performansta NH TD100 modeli var. JD 5725 ve 6220 modeli de güçlendirerek kullandık.</p><p>Kağıt üstündeki veriler tarla şartlarında aynı olmuyor.</p><p>Balye bağlayacağız dediğimizde Fiat ve Same öne çıkıyor.</p><p>Yaş ve kuru zeminde traktörün patinaj ortalaması %10 verebilir mi?</p><p>Kara toprak yapısı olduğundan 400 000 TL vereceğimiz traktörde ağır hizmet tipi şanzımanın bulunması bizim için olmazsa olmazdır.</p><p>Basit şanzımanı olan traktörlerde bolca miktarda şanzımanda dişli sarması görebiliyoruz, şanzıman kilitleyince şoförün resmi ön cama çıkıyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1412278, member: 76199"] Motoru sabit tork aralığı üzerinde daha çok kullanalım dediğimizde iş değişiyor. Sabit güç aralığı üzerinde kullanalım dediğimizde tercihlerim değişir. En az yakıt bölgeleri, 1200-1600 rpm , 1400-1800 rpm , 1700 rpm , 1900 rpm , 2100 rpm, 2400 rpm, 1900-2300 rpm devirlere konumlanabiliyor. Tork güç eğrisinin kesişim devirleri 1300 rpm, 1500 rpm, 1600 rpm, 1850 rpm, 1900 rpm , 1950 rpm, motorun optimum çalışma devridir. Motor yakıt diyagramlarında ise farklı devir noktalarında motor yük dengeleme devirleri bulunmaktadır. Mc Cormick C95 Max, Euro 2 modeli yakıt pompası ayarıyla, tarla vitesleri 2 vites artacak kadar pompaya ayar vererek kullandık, performans olarak MF 3095 Phantom gibi çekişe sahipti. Benzer performansta NH TD100 modeli var. JD 5725 ve 6220 modeli de güçlendirerek kullandık. Kağıt üstündeki veriler tarla şartlarında aynı olmuyor. Balye bağlayacağız dediğimizde Fiat ve Same öne çıkıyor. Yaş ve kuru zeminde traktörün patinaj ortalaması %10 verebilir mi? Kara toprak yapısı olduğundan 400 000 TL vereceğimiz traktörde ağır hizmet tipi şanzımanın bulunması bizim için olmazsa olmazdır. Basit şanzımanı olan traktörlerde bolca miktarda şanzımanda dişli sarması görebiliyoruz, şanzıman kilitleyince şoförün resmi ön cama çıkıyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Deuz fahr 4090e
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt