Difransiyel kilidi önemlimi

480
8073
75 80
traktörlerimiz var hiç birinde daha kullanmadık kullanmayız da
sebebi de çamur olduğun da en ağır vitese takarız yavaş yavaş kendiliğinden çıkmasına bakarız zaten çıkmıyorsa hiç bir şekilde pedal ilede çıkmaz.
başka bir traktör gelir onla destek yaparak çıkarırız.
O pedal yüzünden zamanın da amcam çok masraf etti bizde görüp ders aldık kullanmıyoruz kısaca.
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
Steyr 768 , arka jant göbek ağırlıkları 3 tanedir , traktörde kabin varsa jantın ortasındaki ağırlık sökülür.
Pullukta hafiften traktörün patinajına izin verilir.
Traktörün hiç patinaj etmemesi de pullukta yakıtı arttırır.
Düz yolda 10 teker turunda yürüyeceği yolu pulluk sürümünde 11 teker turunda sürmelidir.
 
480
8073
75 80
traktörlerimiz var hiç birinde daha kullanmadık kullanmayız da
sebebi de çamur olduğun da en ağır vitese takarız yavaş yavaş kendiliğinden çıkmasına bakarız zaten çıkmıyorsa hiç bir şekilde pedal ilede çıkmaz.
başka bir traktör gelir onla destek yaparak çıkarırız.
O pedal yüzünden zamanın da amcam çok masraf etti bizde görüp ders
Dif kilidi sadece traktörde yok kamyondan tıra lastikli yükleyici her alanda kullanılıyor v3 boşa koyulmuyor dif kilidi önemlidir ve kullanılması gerekir
 
  • Beğen
Tepkiler: ziyaretci32

Benzer Konular