ERKUNT 70E Mİ 80 LUXMU


ERKUNTUN 70 LİKLERİ 80 LİKLERE GÖRE DAHA İYİ DEDİKLEREİNİ DUYDUM SİZCEDE ÖYLEMİ BANADA BİRAZ ÖYLE GELİYOR.
 
Ynt: ERKUNT 70E Mİ 80 LUXMU

erkunt37 link=topic=81962.msg973531#msg973531 date=1424446976' Alıntı:
bendede 70 e varda 80liklere göre daha atik ve güçlü gibi hissettim

3 silindir o kalıba ufak geliyo 70 zaten E serisi Lüks seriye bakarak baya hafif o yüzden daha atik olabilir. Zf ve Carraro şanjımanların faklı işlerde birbirine göre üstünlükleri vardır ama burda daha çok ağırlık farkı söz konusu olur diye düşünüyorum
 
Ynt: ERKUNT 70E Mİ 80 LUXMU

GENÇ EYMIRLİ link=topic=81962.msg973562#msg973562 date=1424452899' Alıntı:
lüx teki ağırlıklar sökülse durum yine olurmu acaba
Bence çok bir fark olmaz ağırlık bahane iş şanzumanda ZF tuhaf birşey :)
 

Ynt: ERKUNT 70E Mİ 80 LUXMU

80.4e+ bence en ideali. 75 hp ye zf ye ağır gelebiliyor. E serisinin kalıbı ise 75 hp ye tam geliyor. Bu yüzden 80.4 e
 
Ynt: ERKUNT 70E Mİ 80 LUXMU

maaydin link=topic=81962.msg973607#msg973607 date=1424458070' Alıntı:
Yav ben şunu anlamadım gitti.
Arkadaşlar ZF şanzumanın için de , E şanzumanın bütün vitesleri zaten var
Dile onu kullan dile öbür vitesleri Bence kesinlikle ZF
Aşağıdaki tablayu bi inceleyin bakalın ZF neymiş E neymiş
http://www.ekilavuz.com/kilavuz/a6714e75f71ffb90/38/erkunt/bereket-60/e-2wd-kabinli-bereket-60/e/traktor

Son hızlara dikkat edin yalnız
ZF iyice motoru çok bayıyo rampa 0.
 
Ynt: ERKUNT 70E Mİ 80 LUXMU

yüklü iken bayırlarda biz L vitesini kullanıyoruz zaten onun da E den farkı yok.
Ama traktör boşta iken veya pulluk vesaire takılı iken asfalt yollarda H vitesi kullanıyoruz.
Onunda hızı tabloda gördüğünüz üzere 40 km ye kadar çıkıyor.
zaten yüklü halde o hızla gitmek pek sağlıklı değil ki, birde bunun durması var
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt