arkadaşlar 70e 70t arasındaki farklar ve tercihlerinizi yazarmısınız...
oozgurefee09 link=topic=49585.msg490505#msg490505 date=1323956240' Alıntı:valla arkadaşlar ben de karışmış durumdayım zaten zf şanzımanlı 60 lığım var şanzımandan memnunum ama levyelileride tamah etmiyor değilim ama o şanzumanıda arkadan baktın mı hiç bir şeyye benzemiyor birde alacağım motor yüksek ihtimal silaj işinde kullanılacak birde böyle değerlendirin.
silaj için alıyorsan zf al alabilirsen 80.4 almanı tavsiye ederimoozgurefee09 link=topic=49585.msg490505#msg490505 date=1323956240' Alıntı:valla arkadaşlar ben de karışmış durumdayım zaten zf şanzımanlı 60 lığım var şanzımandan memnunum ama levyelileride tamah etmiyor değilim ama o şanzumanıda arkadan baktın mı hiç bir şeyye benzemiyor birde alacağım motor yüksek ihtimal silaj işinde kullanılacak birde böyle değerlendirin.
kesinlikle katılıyorum 80t kullandım vitesler gacır gucur geçio,, bencede e almustafa1676 link=topic=49585.msg490497#msg490497 date=1323955522' Alıntı:slm ben 70 t kullanıcısıyım 4*4 bana kalırsa 70 e al derim nedenine gelince 70t ler çok ağır bu motor bu ağırlık çok fazla geliyor artı çok seri olduklarından çok çabuk bayılıyorlar birde vites h l r kolu geçirmelerde ses yapıyor insanı sinir ediyor artı şanzımandan yolda giderken dişli sesi dışarı cok veriyor insanı rahatsız ediyor ama ağır işlerde çalışmak için iyi motor vites sayısı fazla şanzıman kuvvetli kolay arıza vermez 70 e ye gelince hiç kullanmadım ama motor daha hafif ve levyeli ileri geri sessiz geçişli daha ağır devirli şanzıman buda motorun bayılma sorununu geçiktirir ama max hız 30 km gidersin ötekinde 40 km hızla gidersin terçih senin ben bidaha alaçak olsam e serisinden alırım saygılarımla
evet arkadaşım tek sıraqarizmatiqa link=topic=49585.msg490524#msg490524 date=1323957847' Alıntı:tek sıra mı sılaj yapıyosun
ya yanlış biliyon yada ben yanlış anladm e serisinde 3 kademe var ana vites olark hepsinde 4 er vites varoozgurefee09 link=topic=49585.msg490643#msg490643 date=1323968755' Alıntı:şimdi herkez 70 e demiş peki bir sorum olacak şimdi 70 e ler de her viteste 3 kademe var yanılmıyorsam mesela yolda giderken 4 ün 3 ünden 4 2 sine çekersek nasıl olacak geçiş sessiz mi yok zf ler de ki gibi h den l ye geçişlerde ki çırtlama duyulur mu?
h, l zaten buçuk vitesleri bunların arasındaki geçiş sezsiz olmalı çünkü bu vitesleri sürekli kullanıcaksın, masseylerdeki tavşan kamlumbağa gibi ,fakat zflerde durum böyle değil geçişlerde gıcırtı var. e serisinde 3 kademe vitesi var 4 yol vitesi sen yolda 1. ve 2. kademe viteslerine ihtiyaç duymucaksın.. ör: nh td veya 66 serisi gibioozgurefee09 link=topic=49585.msg490643#msg490643 date=1323968755' Alıntı:şimdi herkez 70 e demiş peki bir sorum olacak şimdi 70 e ler de her viteste 3 kademe var yanılmıyorsam mesela yolda giderken 4 ün 3 ünden 4 2 sine çekersek nasıl olacak geçiş sessiz mi yok zf ler de ki gibi h den l ye geçişlerde ki çırtlama duyulur mu?
yok sen yanlış biliyon 4 ana vitesnh_fıat link=topic=49585.msg490647#msg490647 date=1323969098' Alıntı:ya yanlış biliyon yada ben yanlış anladm e serisinde 3 kademe var ana vites olark hepsinde 4 er vites var![]()
ben ne dedim ?oozgurefee09 link=topic=49585.msg490721#msg490721 date=1323972082' Alıntı:yok sen yanlış biliyon 4 ana vites