Fendt, Almanya'da Tüm Segmentleri Birincilikle Kapattı


21 yıl aradan sonra bu heyecanı tekrar yaşayan Fendt, 2020 traktör Almanya Traktör satış adetlerini paylaştı.

1614872870077.png



1614872886362.png
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuğ han
Adamlar milliyetci malina sahip cikiyor. Hele fransizlari gorun dune kadar otobus traktor otomobil bir bisiklet kalmis reno diye kullanmadiklari. Kendi peynir sarapindan baskasini almaz. Avukatlik okuyan kizlar koyun guduyor ailesine yardim ediyor. Bizim fabrikada calisan kizlar koye gelsin off cok kokuyor diyor. Fransizlar anaokulu cocuklarini ahira goturuyor nasil yapildigini kokusunu ogrensin diye
 
Adamlar milliyetci malina sahip cikiyor. Hele fransizlari gorun dune kadar otobus traktor otomobil bir bisiklet kalmis reno diye kullanmadiklari. Kendi peynir sarapindan baskasini almaz. Avukatlik okuyan kizlar koyun guduyor ailesine yardim ediyor. Bizim fabrikada calisan kizlar koye gelsin off cok kokuyor diyor. Fransizlar anaokulu cocuklarini ahira goturuyor nasil yapildigini kokusunu ogrensin diye
Fendt markası Amerikalı agco firması tarafından satın alındı artık Almanların değil diye biliyorum
 
Böyle olması gayet doğal.
Seriye özel motor tercihleri var.
Traktörün yapacağı işlere göre en uygun motor karakteristiği tercih ediyor.
Motorlar, kademesiz şanzımanla çok uyumlu olarak çalışıyor.
Yedek parça hizmetinde ise hidro motorun ne zaman değişeceğini bile varsayıp ona göre üretim yapıyor.
Fendt 313, 1600-1800 rpm devirlerde pullukta gayet başarılı iş çıkarıyor.
Almanya, yağışlı iklime sahip olduğundan yaş ve çamur zeminlerde hareket edecek traktör üretiyor.
Traktör genel ağırlığına göre motorun torku bir tık üst tercih edildiğinden traktör genelde sabit tork aralığı devirlerinde çalışmak durumunda kalacaktır.
1600-1800 rpm en az yakıt bölgesinin başlangıcı 1600 rpm çoğu işte yeterli gücü sunuyor, zorlanmalarda 1800 rpm devirle zor alanlardan kaçılabiliyor.
Ek yazılım v.s. kolay bölgelerde pek gerektirmez.
NH T5 115 , ek yazılımla aynı motor tepkilerini verebilir.
Akselerasyon (hızlanma) olarak limuzin araba hissiyatında , düşük torklu bol beygirli , orta kıvamda yürüyen nitelik taşıyor.
Patinaj ortalaması %10 olabilmesi için tercih edilir.
Eee ne de olsa beygir arması var.
Fendt 1050 de motor dizaynı olarak çok başarılı iş çıkarılmış fakat karakteristik olarak hoşuma gitmiyor.
Motor çalışma devirleri çok düşük devirlere verilmiş.
Ford motor kısa stroklu olduğundan 2100 rpm devirde çalışması gerekiyor.
Standart motor grafiği eğrilmiş büzülmüş birazda teknolojinin yardımıyla 1400 rpm devire en az yakıt noktası uydurulmuş gibi duruyor.
Motor turbonun sırtında çalışıyor.Motor göstergelerinde turbonun sağlıklı çalıştığı ile ilgili veri bulunmuyor.
Sürücüler eski modellerden aşina oldukları 1400-1700 rpm aktif çalışma devir aralığını daha çok tercih ederler.
Alt serilerdeki aktif çalışma devir aralıkları ile üst serilerin aktif çalışma devir aralıkları birbirine yakın olmalıdır.
Sürüş dinamiklerini etkilediğinden hiç olmazsa marka içinde uyum görmeliyiz.
 

Benzer Konular