PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Fiat 640 Common Rail, Turbo, İntercooler, LDA ve Egzoz
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="keltaşlı" data-source="post: 1455300" data-attributes="member: 15411"><p>Common rail takılır mı diye soruyu hiç sorma, onu boşver. </p><p>Hafif basınçlı turbo takılabilir, hafif basınçlı turbo olursa intercol radyatore çok gerek olmaz, olursa iyi olur da ucuza bulursan. </p><p>Bence 640 ı çok güçlendirmeye gerek yok, tek çeker olduğu için. 80 beygire güclense 5 li pulluk takılacak halı yok ya, patinaja düşmez mi sık sık. </p><p>Ben 480 kullandım, 640 dozer onun yanında.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="keltaşlı, post: 1455300, member: 15411"] Common rail takılır mı diye soruyu hiç sorma, onu boşver. Hafif basınçlı turbo takılabilir, hafif basınçlı turbo olursa intercol radyatore çok gerek olmaz, olursa iyi olur da ucuza bulursan. Bence 640 ı çok güçlendirmeye gerek yok, tek çeker olduğu için. 80 beygire güclense 5 li pulluk takılacak halı yok ya, patinaja düşmez mi sık sık. Ben 480 kullandım, 640 dozer onun yanında. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Fiat 640 Common Rail, Turbo, İntercooler, LDA ve Egzoz
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt