PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Tümosan
Teknik Bilgiler-Yorumlar
GenTrak Turbo
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="idris karahan" data-source="post: 1454307" data-attributes="member: 100872"><p>Aslında tam olarak öyle olmuyor nedeni ise traktörelrin gücünün kısıtlanması bunun nedeni ise euro 3a emisyon standartları yüzünden traktörleri euro 3a ya uydurmak için daha kısa egzantirik mili düşük basınçlı turbo ve gücü kısık mazot pompasıyla fabrikadan çıkıyor bu yüzden 0 traktörlerin verimleri eski traktörlere göre örenek euro 2 lere göre düşük euro 3 den 2 ye düşürmek içinde egzantirik turbo ve pompa ayarlamaları yapılması yoksa pompaya lda takılması traktörün verimini arttırıcaktır</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="idris karahan, post: 1454307, member: 100872"] Aslında tam olarak öyle olmuyor nedeni ise traktörelrin gücünün kısıtlanması bunun nedeni ise euro 3a emisyon standartları yüzünden traktörleri euro 3a ya uydurmak için daha kısa egzantirik mili düşük basınçlı turbo ve gücü kısık mazot pompasıyla fabrikadan çıkıyor bu yüzden 0 traktörlerin verimleri eski traktörlere göre örenek euro 2 lere göre düşük euro 3 den 2 ye düşürmek içinde egzantirik turbo ve pompa ayarlamaları yapılması yoksa pompaya lda takılması traktörün verimini arttırıcaktır [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Tümosan
Teknik Bilgiler-Yorumlar
GenTrak Turbo
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt