PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Hattat 260 veya 280 g bilgi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1454701" data-attributes="member: 76199"><p>260 g traktörde LDA bulunuyor mu?</p><p>Erkunt 65M alacak oluyorduk , LDA yı pazarlığa dahil etmemiz istenmişti , ilk serviste traktöre takarız dediler , hatta traktörün çekişinden memnun olmayanlar LDA milini değiştirip çekişi biraz yükseltiyor, traktörün yakıtı da bir nebze iyileşiyor.</p><p>Traktörün çekiş gücü veya kuyruk mili gücünden dolayı şikayetimiz yoktur.</p><p>Sıkıntı , motor haritasıyla , vitesle kuyruk milinin uyumu bulunmaz.</p><p>Fiat motordaki gibi motor anma gücü devirlerinde en az yakıt bölgesi bulunmaz.</p><p>Motorun güç eğrisi tepe şeklindedir, sabit bir güç aralığı çizgileri bulunmaz.</p><p>1104d-44ta motorda biraz iyileşme olsa da beygiri az torku yüksek motorlar olduğundan Fiat 80 66S gibi sürüş elde edilmez.</p><p>1685 rpm , normal 540 kuyruk mili ile çalışma yeğlenir , vites uyumu kaybolur , 1700 rpm de zaten de tork, güç çizgisi kesişim devri vardır.</p><p>Fiat'ta 2200 rpm ile bağlarken 1500 rpm devire düşüp vites yükseltilir.</p><p>Perkins motorla 1700 rpm ile bağlarken 700-800 rpm aralıklı vitesi düşersek motor rölanti devirde kalır, stop etmez ama iş vermez.</p><p>Motor devri 200 rpm değişse kuyruk mili aşırı hızlanır , ekipmanı hırpalıyor.</p><p>Balye makinesi ve toprak işleme ekipmanlarını yorabilir, efendim.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1454701, member: 76199"] 260 g traktörde LDA bulunuyor mu? Erkunt 65M alacak oluyorduk , LDA yı pazarlığa dahil etmemiz istenmişti , ilk serviste traktöre takarız dediler , hatta traktörün çekişinden memnun olmayanlar LDA milini değiştirip çekişi biraz yükseltiyor, traktörün yakıtı da bir nebze iyileşiyor. Traktörün çekiş gücü veya kuyruk mili gücünden dolayı şikayetimiz yoktur. Sıkıntı , motor haritasıyla , vitesle kuyruk milinin uyumu bulunmaz. Fiat motordaki gibi motor anma gücü devirlerinde en az yakıt bölgesi bulunmaz. Motorun güç eğrisi tepe şeklindedir, sabit bir güç aralığı çizgileri bulunmaz. 1104d-44ta motorda biraz iyileşme olsa da beygiri az torku yüksek motorlar olduğundan Fiat 80 66S gibi sürüş elde edilmez. 1685 rpm , normal 540 kuyruk mili ile çalışma yeğlenir , vites uyumu kaybolur , 1700 rpm de zaten de tork, güç çizgisi kesişim devri vardır. Fiat'ta 2200 rpm ile bağlarken 1500 rpm devire düşüp vites yükseltilir. Perkins motorla 1700 rpm ile bağlarken 700-800 rpm aralıklı vitesi düşersek motor rölanti devirde kalır, stop etmez ama iş vermez. Motor devri 200 rpm değişse kuyruk mili aşırı hızlanır , ekipmanı hırpalıyor. Balye makinesi ve toprak işleme ekipmanlarını yorabilir, efendim. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Hattat 260 veya 280 g bilgi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt