PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Hayatımda İlk Defa Traktör Alacağım, Tavsiyelerinizi Bekliyorum
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1399746" data-attributes="member: 76199"><p>5155 modelden bizde kullandık.</p><p>Direksiyon hortumu patladı, tam iş zamanı , servisin iş yoğunluğu fazla olduğundan 1 gün traktör yattı.</p><p>Debriyaj boşluk ayarı, konumu zor yerde ve debriyaj sertliği fazladır. 3000 saatlerde balata değişimi yapıldı.</p><p>Tek devir kuyruk mili var , hafif ot, yonca biçme, havalı mibzer ile ayçiçek ekiminde yüksek devir kullanımı var.</p><p>Hafif işlerde 1600 rpm de kullanmak gerekiyor, 540E devir bulunmuyor.</p><p>Levye, ileri-geri vitesi hor kullanılırsa dişli kırma ihtimali var, değiştirilir.</p><p>Traktör bölmesi , 1000 TL civarları oluyor.</p><p>Fiat traktörler, soğukta zor çalışan modeller olarak bilinir, çabuk akü isteyebilir.</p><p>Akülerin dayanma ömürleri eskisi gibi değil 3 yılda bitiverebiliyor, kullanılan iç malzeme geri dönüşümlü olduğundan dayanma ömürleri kısaldı, eskiden 10 yıl gibi dayanan aküler olurdu.</p><p>Euro 3 motorlar, rektefelik gibi çalışan ,segmanları kaliteli olarak yapılmış dizayna sahipler, 3-5 saniyede çalışmaya başlıyorlar ve aküleri fazla yoruyorlar, soğuklarda destek akü gerekiyor, motor ömürleri uzundur, </p><p>Usta ile galeriye gitsek, motor ömrünün sonuna yaklaşmış bir Fiat ile motoru belki 1000 saat çalışmış bir tt serisi traktörü , ikisini de motor yarı ömrünü geçmiş olarak değerlendirebilir, çalışma şekilleri birbirine yakındır.</p><p>Motorun en az yaktığı devirler 1600-1700 rpm dir , 2200 üstü devir çevirmelerde yakıtı katlıyor, sakin kullanım istiyor.</p><p>2000-2500 rpm aralığında çoğu model traktör yakıt arttırma eğilimi var. Yol vitesleri bulunmuyor.</p><p>Bu modelleri seçtiğimizde eski bir araca masraf yaptık ama aynı fiyata sattık gibi bir durum oluyor.</p><p>Bu zamanda siz alırmısınız derseniz , 3 yıl önce 58000 TL ye Ercan abimizin gazıyla 2016 model, Erkunt 58E aldık, daha 2 taksidi bekliyor. </p><p>2012 yılında bu modelin 38 000 TL fiyatı vardı.</p><p>Traktörü yürüten servistir, malzeme kalitesi eleştirisi yapmayı doğru bulmuyorum.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1399746, member: 76199"] 5155 modelden bizde kullandık. Direksiyon hortumu patladı, tam iş zamanı , servisin iş yoğunluğu fazla olduğundan 1 gün traktör yattı. Debriyaj boşluk ayarı, konumu zor yerde ve debriyaj sertliği fazladır. 3000 saatlerde balata değişimi yapıldı. Tek devir kuyruk mili var , hafif ot, yonca biçme, havalı mibzer ile ayçiçek ekiminde yüksek devir kullanımı var. Hafif işlerde 1600 rpm de kullanmak gerekiyor, 540E devir bulunmuyor. Levye, ileri-geri vitesi hor kullanılırsa dişli kırma ihtimali var, değiştirilir. Traktör bölmesi , 1000 TL civarları oluyor. Fiat traktörler, soğukta zor çalışan modeller olarak bilinir, çabuk akü isteyebilir. Akülerin dayanma ömürleri eskisi gibi değil 3 yılda bitiverebiliyor, kullanılan iç malzeme geri dönüşümlü olduğundan dayanma ömürleri kısaldı, eskiden 10 yıl gibi dayanan aküler olurdu. Euro 3 motorlar, rektefelik gibi çalışan ,segmanları kaliteli olarak yapılmış dizayna sahipler, 3-5 saniyede çalışmaya başlıyorlar ve aküleri fazla yoruyorlar, soğuklarda destek akü gerekiyor, motor ömürleri uzundur, Usta ile galeriye gitsek, motor ömrünün sonuna yaklaşmış bir Fiat ile motoru belki 1000 saat çalışmış bir tt serisi traktörü , ikisini de motor yarı ömrünü geçmiş olarak değerlendirebilir, çalışma şekilleri birbirine yakındır. Motorun en az yaktığı devirler 1600-1700 rpm dir , 2200 üstü devir çevirmelerde yakıtı katlıyor, sakin kullanım istiyor. 2000-2500 rpm aralığında çoğu model traktör yakıt arttırma eğilimi var. Yol vitesleri bulunmuyor. Bu modelleri seçtiğimizde eski bir araca masraf yaptık ama aynı fiyata sattık gibi bir durum oluyor. Bu zamanda siz alırmısınız derseniz , 3 yıl önce 58000 TL ye Ercan abimizin gazıyla 2016 model, Erkunt 58E aldık, daha 2 taksidi bekliyor. 2012 yılında bu modelin 38 000 TL fiyatı vardı. Traktörü yürüten servistir, malzeme kalitesi eleştirisi yapmayı doğru bulmuyorum. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Hayatımda İlk Defa Traktör Alacağım, Tavsiyelerinizi Bekliyorum
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt