Hassasiyetin kabinin altinda govdeye bagli yerinden ayar istiyor olabilir.Bizim jd ninde hidrolik saliyor,calisirkende saliyor,dedigim yerden ayar yapildi olmadi,hidrolik gomlekleri degisecekmis.Ama sizinki ayarla duzelir buyuk ihtimalle.
Cok mu hızlı indiriyor yoksa benim nh aksamdan sabaha 1 karis aldigimdan beri indiriyor steyr de ise kilitleme vardi kitleyince milim indirmiyordu
Gövde içindeki piston çizilmiş veya contası eskimiş olabilir . Mekanik ayarlı sistemler genelde yapar eskide göre ciddi artış yok ise uygun zamanda bakımı yapılabilir . Çizik kurtarılacak boyutta ise Piston gömleği parlatılıp yeni conta takılınca düzelir . Daha iyi olması İçin çift conta yatağı açılırsa çok faydası oluyor .
Yalnız dikkat edilmesi gereken salma işlemi hızlı ise gömlekteki çiziğin büyümesi veya contanın yırtılması ihtimaline karşı havadaki ekipmanın yanına yaklaşırken dikkatli olunmalı
asılı durun ekipmanı birden yere indirmesi gibi kazalara sebep olabilir
Bizimde servis acar bakariz cok hasar yoksa tornayla yeniden yuva acar hallederiz dedi,kapasitesi zayif dedim bunlar normalde 180 bar la calisir biz 220 yapariz sıkıntı kalmaz dedi.Bu ara goturcektik hastalik cikti.Hayirlisi Allah tan bakalim.Gövde içindeki piston çizilmiş veya contası eskimiş olabilir . Mekanik ayarlı sistemler genelde yapar eskide göre ciddi artış yok ise uygun zamanda bakımı yapılabilir . Çizik kurtarılacak boyutta ise Piston gömleği parlatılıp yeni conta takılınca düzelir . Daha iyi olması İçin çift conta yatağı açılırsa çok faydası oluyor .
Yalnız dikkat edilmesi gereken salma işlemi hızlı ise gömlekteki çiziğin büyümesi veya contanın yırtılması ihtimaline karşı havadaki ekipmanın yanına yaklaşırken dikkatli olunmalı
asılı durun ekipmanı birden yere indirmesi gibi kazalara sebep olabilir