PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
Teknik Bilgiler-Yorumlar
İşbora' da motor değiştirme(change:çenc) 50NC vs.
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1281406" data-attributes="member: 76199"><p>Traktörü 7 sınıfı traktöre benzetmeye çalışmışsınız, bol beygirli olsun, traktör ağırlığı çok düşük kalacaktır. 3200 devir traktör motoru için fazla sayılır, 500 devir vites arası varsa her tam devir çevirme de 2 vites atlayabiliriz? şanzımanı yağlayacak yağ pompası kullanmayı düşünüyor musunuz?</p><p> Kioti RX 7320 Eco CRDi, 200 n.m. 73 hp, 2600 devir max güç noktası var, yeni nesil motorlarda da turbolu ve CRD olup atmosferik tipteki motorlara benzer torka sahip motorlar bulunuyor.1300-2300 devir arası düz tork çizgisi var.Hafif ön kepçe traktörü niteliği taşıyor.</p><p> Stabil çalışmalı olanlar vites sayısı çoğaltarak sarsıntı gideriyor.Esnek ve tork artış yüzdesi fazla olanlar yumuşatıcı debriyaj kavraması ile sarsıntıyı önlüyor.</p><p> Pullukta hidrolik hassasiyeti algılama da güçlük çekilmez mi? Yüksek süratte sistem cevap verir mi?</p><p> Motorun en az yakıt bölgesi nerede bulunuyor, kamyon yüklüyken genelde 2000 devirde kullanılır ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1281406, member: 76199"] Traktörü 7 sınıfı traktöre benzetmeye çalışmışsınız, bol beygirli olsun, traktör ağırlığı çok düşük kalacaktır. 3200 devir traktör motoru için fazla sayılır, 500 devir vites arası varsa her tam devir çevirme de 2 vites atlayabiliriz? şanzımanı yağlayacak yağ pompası kullanmayı düşünüyor musunuz? Kioti RX 7320 Eco CRDi, 200 n.m. 73 hp, 2600 devir max güç noktası var, yeni nesil motorlarda da turbolu ve CRD olup atmosferik tipteki motorlara benzer torka sahip motorlar bulunuyor.1300-2300 devir arası düz tork çizgisi var.Hafif ön kepçe traktörü niteliği taşıyor. Stabil çalışmalı olanlar vites sayısı çoğaltarak sarsıntı gideriyor.Esnek ve tork artış yüzdesi fazla olanlar yumuşatıcı debriyaj kavraması ile sarsıntıyı önlüyor. Pullukta hidrolik hassasiyeti algılama da güçlük çekilmez mi? Yüksek süratte sistem cevap verir mi? Motorun en az yakıt bölgesi nerede bulunuyor, kamyon yüklüyken genelde 2000 devirde kullanılır ? [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
Teknik Bilgiler-Yorumlar
İşbora' da motor değiştirme(change:çenc) 50NC vs.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt