John deere 5075e yağ atma sorunu


John Deere'in 5E serilerinde kullanılan hava filitreleri kağıt olduğu için yırtılıp motora toz gönderebiliyor. Benim traktörümde de böyle bir sorun yaşandı. Daha 2000 saatte olan traktörüm geçenlerde tahliyeden terletme yapıyordu. Servis, motorun toz aldığını ve bu yüzden yeni tip hava filitrelerini kazanla birlikte müşterilerimize verdiğini söyledi. Ben de yeni tip filitre taktım ve yağı değiştirdim. Şu an bir sıkıntı yok. Eğer ileride yine yağ atarsa, mecburen rektefe olacak. Ama bu rektefe sizleri korkutmasın. Servis, 2500 liraya motoru rektefe ettiklerini söyledi.
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
John Deere'in 5E serilerinde kullanılan hava filitreleri kağıt olduğu için yırtılıp motora toz gönderebiliyor. Benim traktörümde de böyle bir sorun yaşandı. Daha 2000 saatte olan traktörüm geçenlerde tahliyeden terletme yapıyordu. Servis, motorun toz aldığını ve bu yüzden yeni tip hava filitrelerini kazanla birlikte müşterilerimize verdiğini söyledi. Ben de yeni tip filitre taktım ve yağı değiştirdim. Şu an bir sıkıntı yok. Eğer ileride yine yağ atarsa, mecburen rektefe olacak. Ama bu rektefe sizleri korkutmasın. Servis, 2500 liraya motoru rektefe ettiklerini söyledi.
Hangi marka yap kullanıyorsun.
 
Toz almasi nasil oluyor

Servisin demesi filtrenin temizliğini yapmamışsın ondan olur dedi ama ben de aksine her tarlaya girişimde filtreyi temizleyip girerim şayet temizlemeden kaynaklı olsa çevremde hava filtresinin nasıl söküldüğünü bile bilmeyen var onların da olması gerekirdi mantıken. Ben filtrenin hatalı olduğunu düşünüyorum çünkü filtre çok gevşek takılıp sökülüyordu conta kısmı sıkış olmadığı için ordan aldığını düşünüyorum iç hava filtresinde ince saman parçaları oluyodu hep. Yeni filtre gayet sıkı oldu eskisi gibi değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: Canumut
John Deere'in 5E serilerinde kullanılan hava filitreleri kağıt olduğu için yırtılıp motora toz gönderebiliyor. Benim traktörümde de böyle bir sorun yaşandı. Daha 2000 saatte olan traktörüm geçenlerde tahliyeden terletme yapıyordu. Servis, motorun toz aldığını ve bu yüzden yeni tip hava filitrelerini kazanla birlikte müşterilerimize verdiğini söyledi. Ben de yeni tip filitre taktım ve yağı değiştirdim. Şu an bir sıkıntı yok. Eğer ileride yine yağ atarsa, mecburen rektefe olacak. Ama bu rektefe sizleri korkutmasın. Servis, 2500 liraya motoru rektefe ettiklerini söyledi.

Bu toz olayı 5e serilerinde kronik sanırım çok duyuyorum çünkü ama o rektefe olayı biraz maliyetli oluyor. benim piston gömlek değişti yağ filtre bakımıyla beraber 4300 lira ödedim. Sadece gömlek değişse daha uygun olur haliyle önce gömleği yiyor tozda
 
Bu toz olayı 5e serilerinde kronik sanırım çok duyuyorum çünkü ama o rektefe olayı biraz maliyetli oluyor. benim piston gömlek değişti yağ filtre bakımıyla beraber 4300 lira ödedim. Sadece gömlek değişse daha uygun olur haliyle önce gömleği yiyor tozda
Eski filitreler kağıt olduğu için bir şekilde motora toz kaçırıyor. Yanma odacıklarında en ufak toz zerresi bile gömleklerde çizilmeye yol açabiliyor. Zamanla sekmanlar bulunduğu yere kaynarak boşluk oluşturuyor. Ve bu noktadan sonra yanma odalarına motor yağı kaçıyor. Sorun sadece gömlek ve sekmanlarla sınırlı olsa, çok düşük bir maliyetle yaptırılabilir. Fakat pistonlar ve gömlekler set halinde satıldığı için ve garantili olması adına komple bir değişim oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
Yeni tip hava filtresini taktın mı? Kazan da değişiyor ve gayet sıkı oluyor.

Yok eski tip filtre ama olay filtrede değil galiba kazanında yeni değiştiğim halde içine yine toz almış
Image1596987024.982045.jpg
 

Benzer Konular