PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Kiotı ile tırmık çektim
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1452566" data-attributes="member: 76199"><p>Bu traktörün sürüş dinamikleri emsal modellerinden farklılık gösterecektir.</p><p>Kataloglarında ayak pedallı hidrostat shuttle lı modelleri görülüyor.</p><p>Tek fren pedalı ve ileri , geri sağlayan pedalları var.</p><p>12*12 şanzımana sahip , </p><p>Motor başlangıç devirleri olarak bildiğimiz Perkins motor özellikleri taşıyor.</p><p>Kuru zemin çalışmalarda yürüyen olarak rahat olur.</p><p>3 m^3 yem karma makinesinde rölanti devirde kuyruk mili kalkışlarında traktör rahat çalışıyor, boğulma yapmaz.</p><p>Vites değişimleri 600 rpm aralıklı ve rahattır.</p><p>Sabit güç aralığı devir konumu ön kepçe çalışmalarına yönelik yüksek devirler 2500-2800 rpm tercih edilmiş, hidrostat levye veya power shuttle ile kullanım kolaylığı sağlanmış, çok çok uzun devir çalışmalı motor haritası var.</p><p>Bizdeki traktör 6000 saati geçti , debriyaj balatasını 11 000 TL ye aldık, henüz takmadık.</p><p>2000-2800 rpm arası devir kullanımlarında spesifik yakıt tüketimi biraz artmaktadır, traktör 4 piston olduğundan fazla yakıt yakmaz.</p><p>Utulity traktör kullanımı olarak , yem karmada , ön kepçe ile yük yüklemede , ot biçme, toplama çevirme işlerinde kullanışlı olabilir.</p><p>Nakliye işlerinde , rampaya sarma konusunda zayıf kalabilir, sabit güç aralığı devir konumu 2200-2500 rpm aralığında olsaydı , vites geçişlerinde motor tam gücü rahat hissedilirdi.</p><p>Çamur zemin yürüyüşlerde , pullukta Fiat motorda verdiğimiz motor gazlama tepkilerimizi, 1500 - 2200 rpm yerine 1600 - 2600 rpm gazlama ihtiyacı olmasından dolayı sürüş zayıf kalabilir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1452566, member: 76199"] Bu traktörün sürüş dinamikleri emsal modellerinden farklılık gösterecektir. Kataloglarında ayak pedallı hidrostat shuttle lı modelleri görülüyor. Tek fren pedalı ve ileri , geri sağlayan pedalları var. 12*12 şanzımana sahip , Motor başlangıç devirleri olarak bildiğimiz Perkins motor özellikleri taşıyor. Kuru zemin çalışmalarda yürüyen olarak rahat olur. 3 m^3 yem karma makinesinde rölanti devirde kuyruk mili kalkışlarında traktör rahat çalışıyor, boğulma yapmaz. Vites değişimleri 600 rpm aralıklı ve rahattır. Sabit güç aralığı devir konumu ön kepçe çalışmalarına yönelik yüksek devirler 2500-2800 rpm tercih edilmiş, hidrostat levye veya power shuttle ile kullanım kolaylığı sağlanmış, çok çok uzun devir çalışmalı motor haritası var. Bizdeki traktör 6000 saati geçti , debriyaj balatasını 11 000 TL ye aldık, henüz takmadık. 2000-2800 rpm arası devir kullanımlarında spesifik yakıt tüketimi biraz artmaktadır, traktör 4 piston olduğundan fazla yakıt yakmaz. Utulity traktör kullanımı olarak , yem karmada , ön kepçe ile yük yüklemede , ot biçme, toplama çevirme işlerinde kullanışlı olabilir. Nakliye işlerinde , rampaya sarma konusunda zayıf kalabilir, sabit güç aralığı devir konumu 2200-2500 rpm aralığında olsaydı , vites geçişlerinde motor tam gücü rahat hissedilirdi. Çamur zemin yürüyüşlerde , pullukta Fiat motorda verdiğimiz motor gazlama tepkilerimizi, 1500 - 2200 rpm yerine 1600 - 2600 rpm gazlama ihtiyacı olmasından dolayı sürüş zayıf kalabilir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Kiotı ile tırmık çektim
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt