PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Kubata m8540 fiyati
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1161793" data-attributes="member: 76199"><p>Yüksek torklu motor diye reklam yapılıyor.Patlatma, 4 14 pulluk, diskaro çekecek ?</p><p> Tork döndürme kuvvetidir, tekeri ne kadar kuvvetle çevirebildiğinin bir ölçüsüdür.Eskiden radyatör dahil ölçümler varken şimdi yok ? Çift çeker iki motor olur diye satılırdı ? Tutunmada 1,5 motor oluyor.Lastik kalitesi yarım motor.Yerine göre lastikleri çiftlemek gerekiyor, tarla trafiği, arazi fazla sıkısırsa kayış gibi tarla sürersin, yakıt 3 katına çıkar.</p><p>Motor ağırlığına göre 10 n.m/kg dan aşağı makineler ağır zeminde randıman vermiyor. Aldın geri verdin 10 000 TL tersine satarsın, sokaktan mendil açıp toplamıyoruz.Yaptığımız işten verim almak istiyoruz.</p><p> Ana iş motorları farklı ara iş motorları farklıdır.Ara iş motorunu ana iş motoru yaparsan fazla yakacağı açıktır.Motor yükü fazla olduğundan ezilecektir ve yakıt artacaktır.</p><p> Balyede motor sordular rampada 85-90 hp 350 n.m tork civarı lazım.Biçerdöver sordular 200 kw;270 hp. Sıcak tahammülü iyi olan sordular Fiat,Deuthz dedim.Soğuk tahammülünde FPT veya soğuk iklim paketi olmalıdır.Motor karakterine göre şanzıman koyuluyor dedik.</p><p> Motorları, torkuna ve yedeğine göre sınıflandırıyorum,daha sonra donatılar gelir.Şanzıman,devir sabitleme, sıra başı dönüş sistemleri, patinaj kontrolü,İSOBUS ekipman kontrol sistemleri verimliliği artıracaktır.</p><p> Deneyim paylaşıyorum, beygir sayısı kadar, motor torku ve yedeği de ölçüdür.Arazinin zorluğu ve yapılacak işlerin durumu tercihleri değiştirir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1161793, member: 76199"] Yüksek torklu motor diye reklam yapılıyor.Patlatma, 4 14 pulluk, diskaro çekecek ? Tork döndürme kuvvetidir, tekeri ne kadar kuvvetle çevirebildiğinin bir ölçüsüdür.Eskiden radyatör dahil ölçümler varken şimdi yok ? Çift çeker iki motor olur diye satılırdı ? Tutunmada 1,5 motor oluyor.Lastik kalitesi yarım motor.Yerine göre lastikleri çiftlemek gerekiyor, tarla trafiği, arazi fazla sıkısırsa kayış gibi tarla sürersin, yakıt 3 katına çıkar. Motor ağırlığına göre 10 n.m/kg dan aşağı makineler ağır zeminde randıman vermiyor. Aldın geri verdin 10 000 TL tersine satarsın, sokaktan mendil açıp toplamıyoruz.Yaptığımız işten verim almak istiyoruz. Ana iş motorları farklı ara iş motorları farklıdır.Ara iş motorunu ana iş motoru yaparsan fazla yakacağı açıktır.Motor yükü fazla olduğundan ezilecektir ve yakıt artacaktır. Balyede motor sordular rampada 85-90 hp 350 n.m tork civarı lazım.Biçerdöver sordular 200 kw;270 hp. Sıcak tahammülü iyi olan sordular Fiat,Deuthz dedim.Soğuk tahammülünde FPT veya soğuk iklim paketi olmalıdır.Motor karakterine göre şanzıman koyuluyor dedik. Motorları, torkuna ve yedeğine göre sınıflandırıyorum,daha sonra donatılar gelir.Şanzıman,devir sabitleme, sıra başı dönüş sistemleri, patinaj kontrolü,İSOBUS ekipman kontrol sistemleri verimliliği artıracaktır. Deneyim paylaşıyorum, beygir sayısı kadar, motor torku ve yedeği de ölçüdür.Arazinin zorluğu ve yapılacak işlerin durumu tercihleri değiştirir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Kubata m8540 fiyati
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt