PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Kubato model tavsiyesi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="giray" data-source="post: 1469249" data-attributes="member: 29552"><p>Merhaba 11 senelik 10 bin saatlik m9540 kullanan biri olarak yazmak istedim. </p><p>Kubota ağırlık az olan bir traktör. 100 beygirlik 5 tona yakın tarktörlerle Kıyaslarsanız toprak işlemede hayal kırıklığı oluşturabilir. Kumsal arazilerde o kadar hissettirmez ama agır bünyeli topraklarda traktörü 80-85 bg traktör gibi düşünmenizi tavsiye ederim. Kuyruk mili çalışmalarında da aksine 100 bg traktör olduğunu hissedersiniz balya işleri var ise eger çok uygun bu konuda. Kolların kaldırma kapasitesi yapısına göre yeterli ben 800kg otomatik kollu ilaç makinasını ve 1000kg Gübre ve ekim makinalarında sıkıntı yaşamadan kullanıyorum. İleri saatlerde destek piatonlarından yağ kaçırma olabiliyor keçe yapıları biraz farklı orjinalparça kullanmayı gerektiriyor. Hassasiyet Biraz sıkıntılı ayarlamak ve biraz dikkatli kullanmayı gerektiriyor. Şanzımanı yağ ve filtre konusunda hassas olmanızı tavsiye ederim. Orijinal yağ ve filtre önemli. Şatıl sistemi ve vites sistemi görüntü ve genel algıya göre biraz hassas bu konuda. Dayanıklı ama dikkat etmezseniz debriyaj ve vites dişlilerde 5 bin saat sonrasında arıza beklemek oloğan bir durum. </p><p>Grasörlükleri pek yoktur traktörün ama dikkat etmek gerikir özelikle ön dingiller. En önemliside dingilin bağlı olduğu orta aksın yağsız kalmaması. Tavsiyem yağlarken krikoyla ön dingili kaldırın askıda yağlayın ve dingili yağlarken aşağı yukarı hareket ettin. Yağ her yere gitmesini sağlayın. Yoksa orta bağlantı aksının dökümünü yiyor ve çifçeker mili eğilimli çalışıtığından zamanla dişleri aşındırıyor ve sıyırma yapıyor. </p><p>Genel olarak sorun diyebilicemiz şeyler bunlar 5112 de aynı alt yapıya sahip isim değişikliği hariç genel olarak aynı traktörler. </p><p>Ağır bünyeli topraklarda yardımcı traktör görevi görebilecek. Toprak üstü işçilik için yastık başları dönüşleri için uygun ve vites değişikliği gerektirmeden kendini toparlayabilen. Hafif oluşuyla çamur arazide alt yüksekliği yüksek oluşuyla batmadan gidebilen ve kendini kurtarabilen Gübre atım ilaçlama gibi durumlarda alt yüksekliği ile ekine az zarar vermeden geçen ve elektronik aksamı az olan ve altta zarar görmücek sekilde oluşuyla ayçicek sapı ve benzeri sert bitki artıklarından zarar görmeden iş yapılabilen az yakıt tüketimi uzun ömürlü bir motara sahip yakıt seçiliği olmayan cefakar bir traktörtür diyebiliriz. </p><p>2. El alışlarında bahsettiğim arızalar dikkat etmenizi tavsiye ederim. Vites geçişleri kolay ve sessiz, Şatıl kavraması debriyaja basmadan hızlı sayılabilecek ve hareket kesinstisiz ise. Herhangi bir sorun yoktur. </p><p>Çifçekere alındığında millin ordan ses gelme gibi bir durumda yok ise. Orta dingilin bağlı olduğu kısmı da kontrol edin yağlı mı diye. Bu larda sıkıntı yoksa 5 bin saatler bu traktör için hiç bir şey sayılmaz. </p><p>Uzun oldu biraz ama uzun süre kullanan nadir insanlardan biri olduğumu düşündüğümden. Ve çiftçilik şartlarının her geçen gün zorluğunu bilen olarak deneyimlerimi paylaşmak istedim.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="giray, post: 1469249, member: 29552"] Merhaba 11 senelik 10 bin saatlik m9540 kullanan biri olarak yazmak istedim. Kubota ağırlık az olan bir traktör. 100 beygirlik 5 tona yakın tarktörlerle Kıyaslarsanız toprak işlemede hayal kırıklığı oluşturabilir. Kumsal arazilerde o kadar hissettirmez ama agır bünyeli topraklarda traktörü 80-85 bg traktör gibi düşünmenizi tavsiye ederim. Kuyruk mili çalışmalarında da aksine 100 bg traktör olduğunu hissedersiniz balya işleri var ise eger çok uygun bu konuda. Kolların kaldırma kapasitesi yapısına göre yeterli ben 800kg otomatik kollu ilaç makinasını ve 1000kg Gübre ve ekim makinalarında sıkıntı yaşamadan kullanıyorum. İleri saatlerde destek piatonlarından yağ kaçırma olabiliyor keçe yapıları biraz farklı orjinalparça kullanmayı gerektiriyor. Hassasiyet Biraz sıkıntılı ayarlamak ve biraz dikkatli kullanmayı gerektiriyor. Şanzımanı yağ ve filtre konusunda hassas olmanızı tavsiye ederim. Orijinal yağ ve filtre önemli. Şatıl sistemi ve vites sistemi görüntü ve genel algıya göre biraz hassas bu konuda. Dayanıklı ama dikkat etmezseniz debriyaj ve vites dişlilerde 5 bin saat sonrasında arıza beklemek oloğan bir durum. Grasörlükleri pek yoktur traktörün ama dikkat etmek gerikir özelikle ön dingiller. En önemliside dingilin bağlı olduğu orta aksın yağsız kalmaması. Tavsiyem yağlarken krikoyla ön dingili kaldırın askıda yağlayın ve dingili yağlarken aşağı yukarı hareket ettin. Yağ her yere gitmesini sağlayın. Yoksa orta bağlantı aksının dökümünü yiyor ve çifçeker mili eğilimli çalışıtığından zamanla dişleri aşındırıyor ve sıyırma yapıyor. Genel olarak sorun diyebilicemiz şeyler bunlar 5112 de aynı alt yapıya sahip isim değişikliği hariç genel olarak aynı traktörler. Ağır bünyeli topraklarda yardımcı traktör görevi görebilecek. Toprak üstü işçilik için yastık başları dönüşleri için uygun ve vites değişikliği gerektirmeden kendini toparlayabilen. Hafif oluşuyla çamur arazide alt yüksekliği yüksek oluşuyla batmadan gidebilen ve kendini kurtarabilen Gübre atım ilaçlama gibi durumlarda alt yüksekliği ile ekine az zarar vermeden geçen ve elektronik aksamı az olan ve altta zarar görmücek sekilde oluşuyla ayçicek sapı ve benzeri sert bitki artıklarından zarar görmeden iş yapılabilen az yakıt tüketimi uzun ömürlü bir motara sahip yakıt seçiliği olmayan cefakar bir traktörtür diyebiliriz. 2. El alışlarında bahsettiğim arızalar dikkat etmenizi tavsiye ederim. Vites geçişleri kolay ve sessiz, Şatıl kavraması debriyaja basmadan hızlı sayılabilecek ve hareket kesinstisiz ise. Herhangi bir sorun yoktur. Çifçekere alındığında millin ordan ses gelme gibi bir durumda yok ise. Orta dingilin bağlı olduğu kısmı da kontrol edin yağlı mı diye. Bu larda sıkıntı yoksa 5 bin saatler bu traktör için hiç bir şey sayılmaz. Uzun oldu biraz ama uzun süre kullanan nadir insanlardan biri olduğumu düşündüğümden. Ve çiftçilik şartlarının her geçen gün zorluğunu bilen olarak deneyimlerimi paylaşmak istedim. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Kubato model tavsiyesi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt