PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Kubota
Kubota 9540 düz ile hi-lo arasındaki fark
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1380787" data-attributes="member: 76199"><p>Kubota 9540 , nominal , 95 hp , 316 n.m. tork , 1500-1700 rpm sabit tork aralığı , 2600 rpm max güç noktası , 2700 rpm max çalışma devri bulunmaktadır.</p><p>Motor yük dengeleme devirleri 1600-2000 rpm dir. Toprak işleme de 2000 rpm devirle kullanılması gerekiyor.</p><p>Çeltik arazisinde traktörün altına şase takılıyor ve ön sıyırgı kullanılıyor, ağırlık eksiği var.</p><p>Toprak işleme de ağır zeminlerde 4 lastiğe su basmak gerekebilir.</p><p>Şanzıman 400 devir aralıklı 6 vites , 3 kademeden oluşuyor.</p><p>Motorun tork artış yüzdeleri %20 civarları oluyor, minibüs motoru tepkisi veriyor.</p><p>Teknik olarak, yük taşımada, 2000 rpm motor devrinden 1500 rpm motor devrine düşülünce vites küçültülür.</p><p>Tork artış yüzdesi az olduğu için çabuk toparlamaz, değişken eğimli arazide buçuk vitesler kullanım konforunu arttıracaktır.</p><p>Motor gücü yönetimi farkları var.</p><p>Puma serisi, 18*6 vites kullanır , motorun tork yedekleri %45 civarlarıdır , buçuk vites aratmaz , vites geçişleri kademesiz gibi olur , çabuk sinmeyen bir motor özelliğine sahiptir.</p><p>MF 5440 , 102 hp , 416 n.m. tork , %38 tork yedeği , </p><p>1000-1700 rpm sabit tork aralığı , 2000 rpm max güç , 1400 -1800 rpm motor yük dengeleme devirleri .</p><p>Traktör genel ağırlığında 1 ton fark var.</p><p>MF 5455 , 112+13 hp , 460-525 n.m. tork .</p><p>Hafif rampalarda 3A vitesle 5 12" pulluğu vites düşmeden taşıyor. ( %38 tork yedeği sayesinde )</p><p>75 hp sınıfındaki motorlar kadar torku bulunan bir traktörü ana iş traktörü olarak kullanmanızı öneremeyiz.</p><p>6 ana vitesi olduğu için konfor artışı için Hİ LO buçuk bu traktör için anlamsız duruyor.</p><p>Kullanılmayacaksa sürüngen kademenin opsiyon olması gerekir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1380787, member: 76199"] Kubota 9540 , nominal , 95 hp , 316 n.m. tork , 1500-1700 rpm sabit tork aralığı , 2600 rpm max güç noktası , 2700 rpm max çalışma devri bulunmaktadır. Motor yük dengeleme devirleri 1600-2000 rpm dir. Toprak işleme de 2000 rpm devirle kullanılması gerekiyor. Çeltik arazisinde traktörün altına şase takılıyor ve ön sıyırgı kullanılıyor, ağırlık eksiği var. Toprak işleme de ağır zeminlerde 4 lastiğe su basmak gerekebilir. Şanzıman 400 devir aralıklı 6 vites , 3 kademeden oluşuyor. Motorun tork artış yüzdeleri %20 civarları oluyor, minibüs motoru tepkisi veriyor. Teknik olarak, yük taşımada, 2000 rpm motor devrinden 1500 rpm motor devrine düşülünce vites küçültülür. Tork artış yüzdesi az olduğu için çabuk toparlamaz, değişken eğimli arazide buçuk vitesler kullanım konforunu arttıracaktır. Motor gücü yönetimi farkları var. Puma serisi, 18*6 vites kullanır , motorun tork yedekleri %45 civarlarıdır , buçuk vites aratmaz , vites geçişleri kademesiz gibi olur , çabuk sinmeyen bir motor özelliğine sahiptir. MF 5440 , 102 hp , 416 n.m. tork , %38 tork yedeği , 1000-1700 rpm sabit tork aralığı , 2000 rpm max güç , 1400 -1800 rpm motor yük dengeleme devirleri . Traktör genel ağırlığında 1 ton fark var. MF 5455 , 112+13 hp , 460-525 n.m. tork . Hafif rampalarda 3A vitesle 5 12" pulluğu vites düşmeden taşıyor. ( %38 tork yedeği sayesinde ) 75 hp sınıfındaki motorlar kadar torku bulunan bir traktörü ana iş traktörü olarak kullanmanızı öneremeyiz. 6 ana vitesi olduğu için konfor artışı için Hİ LO buçuk bu traktör için anlamsız duruyor. Kullanılmayacaksa sürüngen kademenin opsiyon olması gerekir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Kubota
Kubota 9540 düz ile hi-lo arasındaki fark
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt