PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçilikle İlgili Firmalar
KUTU mu? YAZILIM mı? / Powerbox MI? BTChiptuning Mi?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1115228" data-attributes="member: 76199"><p>Yaptığınız iş motor haritasını değiştirip motora %10 gibi fazla yakıt vermektir.Yakıtta karbon elementi oksijenle birleştirilir, hava yakıt karışımı sıkıştırılırsa sıcaklık artışından dolayı patlama elde edilir.Kimyasal enerji, mekanik enerjiye döner.Sisteme dışarıdan Hidrojen verilirse hidrojen yanıcı özelliğe sahip gaz olduğu için Hidrojen ve oksijen tepkimesinden su meydana gelir.Karbon ve oksijen tepkimesinden karbondioksit meydana gelir.Havada azot gazıda olduğundan yanma sırasında azotoksit gazlarıda oluşur.</p><p> Motorda yanma odasında oluşacak alev boyu ve havanın dönerek ne kadar alınacağı dahi hesaplanır. Volümetrik verim yani yanma kalitesi belirlenir.</p><p> Fazla yakıt verildiği için alev boyu miktarı değişecektir.Ayrıca fazla sıcaklık meydana geleceği için soğutmaya müdahale etmek ister.Hararet sabit tutulmalıdır, artarsa motor aşınma değerleri artacaktır.Yanma kalitesi değişeceği için motorun özgül yakıt tüketim değerleri de oynar.</p><p> Hidrojen yakıt sistemi hidrojenin kalori miktarını bilmiyorum ama yanmadan sonra dışarı su buharı atılacaktır,motor malzemesine ve ömrüne etkisi ne olur zaman gösterir.</p><p> Ad-blue olan araçlarda %5 karışım olan değeri %6-7 gibi karışıma geçmek isteyebilir.DOC ve DPF büyütmek isteyebilir, emisyonları korumak için.Euro 3A korusanız yeter.</p><p> Önceliğimiz hararetin korunmasıdır.</p><p> Bilginize arz ederim.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1115228, member: 76199"] Yaptığınız iş motor haritasını değiştirip motora %10 gibi fazla yakıt vermektir.Yakıtta karbon elementi oksijenle birleştirilir, hava yakıt karışımı sıkıştırılırsa sıcaklık artışından dolayı patlama elde edilir.Kimyasal enerji, mekanik enerjiye döner.Sisteme dışarıdan Hidrojen verilirse hidrojen yanıcı özelliğe sahip gaz olduğu için Hidrojen ve oksijen tepkimesinden su meydana gelir.Karbon ve oksijen tepkimesinden karbondioksit meydana gelir.Havada azot gazıda olduğundan yanma sırasında azotoksit gazlarıda oluşur. Motorda yanma odasında oluşacak alev boyu ve havanın dönerek ne kadar alınacağı dahi hesaplanır. Volümetrik verim yani yanma kalitesi belirlenir. Fazla yakıt verildiği için alev boyu miktarı değişecektir.Ayrıca fazla sıcaklık meydana geleceği için soğutmaya müdahale etmek ister.Hararet sabit tutulmalıdır, artarsa motor aşınma değerleri artacaktır.Yanma kalitesi değişeceği için motorun özgül yakıt tüketim değerleri de oynar. Hidrojen yakıt sistemi hidrojenin kalori miktarını bilmiyorum ama yanmadan sonra dışarı su buharı atılacaktır,motor malzemesine ve ömrüne etkisi ne olur zaman gösterir. Ad-blue olan araçlarda %5 karışım olan değeri %6-7 gibi karışıma geçmek isteyebilir.DOC ve DPF büyütmek isteyebilir, emisyonları korumak için.Euro 3A korusanız yeter. Önceliğimiz hararetin korunmasıdır. Bilginize arz ederim. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçilikle İlgili Firmalar
KUTU mu? YAZILIM mı? / Powerbox MI? BTChiptuning Mi?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt