PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Kuyruk mili deviri ayarlama
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1408183" data-attributes="member: 76199"><p>Normal 540 devir seçeneğinde haşpaylı saman bağlama gibi işlerde kullanırız.</p><p>540 E devir seçeneğinde ot biçme, yem karma , su basma gibi işlerde kullanırız.</p><p>Arkadaki kol 540, 540E devir seçme koludur.</p><p>65 56 S motoru , Ford motorunun biraz gelişmiş tipidir.</p><p>Ford , 1300 rpm max tork, 2100 rpm max güç , 2600 rpm max çalışma devri özelliğindedir.</p><p>Motor yük dengeleme devirleri 1700, 2100 rpm dir.</p><p>TTF S8000 motor, 1500 rpm max tork, 2300 rpm max güç , 2500 rpm max çalışma devri verebilir.</p><p>Motor yük dengeleme devirleri 1700, 2200 rpm dir.</p><p>Motor turbo intercooler özelliğe sahip olduğundan tork grafiğinde max tork noktası atmosferik motorlara göre daha yüksek tercih ediliyor.</p><p>Bu yüzden haşpaylı saman bağlamada 1. en az yakıt noktası 1600-1700 rpm tercih ediliyor.</p><p>2. en az yakıt noktasını kullanalım derdine kimse düşmüyor.</p><p>Traktörün motorunu turboya taşıtmış oluyoruz.</p><p>Fiat 55 56S , 55 hp , 200 n.m. tork , max tork 1500 rpm , 1900-2300 rpm sabit güç aralığı , 2500 rpm max çalışma devridir.</p><p>En az yakıt bölgesi , 1500 rpm de 240 gr.kw/h , 1900-2300 rpm de 220 gr.kw/h tir.</p><p>Case JX55C, 55 hp , 230 n.m. tork , 1500 rpm max tork , 1600 rpm max güç , 2600 rpm güç sonu , 2750 rpm max çalışma devridir.</p><p>Vitesler 55 56 ya göre bir tık seri , tork tepesine +30 n.m. katkı , yol hızı , 35 km/h.</p><p>TD90 modelde 1600-1700 rpm devirle saman bağlarız ama sıra başı dönüşlerde vites değiştirme Fiat 80 66 S gibi konforlu olmuyor.</p><p>En az yakıt devir bölgelerinin konum farkları var.</p><p>2. en az yakıt noktasını kullanmak turbo yükünü azaltmak açısından önemli olur.</p><p>Bu yüzden normal 540 devri kullanmayı tercih ederiz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1408183, member: 76199"] Normal 540 devir seçeneğinde haşpaylı saman bağlama gibi işlerde kullanırız. 540 E devir seçeneğinde ot biçme, yem karma , su basma gibi işlerde kullanırız. Arkadaki kol 540, 540E devir seçme koludur. 65 56 S motoru , Ford motorunun biraz gelişmiş tipidir. Ford , 1300 rpm max tork, 2100 rpm max güç , 2600 rpm max çalışma devri özelliğindedir. Motor yük dengeleme devirleri 1700, 2100 rpm dir. TTF S8000 motor, 1500 rpm max tork, 2300 rpm max güç , 2500 rpm max çalışma devri verebilir. Motor yük dengeleme devirleri 1700, 2200 rpm dir. Motor turbo intercooler özelliğe sahip olduğundan tork grafiğinde max tork noktası atmosferik motorlara göre daha yüksek tercih ediliyor. Bu yüzden haşpaylı saman bağlamada 1. en az yakıt noktası 1600-1700 rpm tercih ediliyor. 2. en az yakıt noktasını kullanalım derdine kimse düşmüyor. Traktörün motorunu turboya taşıtmış oluyoruz. Fiat 55 56S , 55 hp , 200 n.m. tork , max tork 1500 rpm , 1900-2300 rpm sabit güç aralığı , 2500 rpm max çalışma devridir. En az yakıt bölgesi , 1500 rpm de 240 gr.kw/h , 1900-2300 rpm de 220 gr.kw/h tir. Case JX55C, 55 hp , 230 n.m. tork , 1500 rpm max tork , 1600 rpm max güç , 2600 rpm güç sonu , 2750 rpm max çalışma devridir. Vitesler 55 56 ya göre bir tık seri , tork tepesine +30 n.m. katkı , yol hızı , 35 km/h. TD90 modelde 1600-1700 rpm devirle saman bağlarız ama sıra başı dönüşlerde vites değiştirme Fiat 80 66 S gibi konforlu olmuyor. En az yakıt devir bölgelerinin konum farkları var. 2. en az yakıt noktasını kullanmak turbo yükünü azaltmak açısından önemli olur. Bu yüzden normal 540 devri kullanmayı tercih ederiz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Kuyruk mili deviri ayarlama
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt