PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Landini 5-085 vs jd 5075 e yeni seri vs Deutz fahr 5075 dk
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1428757" data-attributes="member: 76199"><p>Konuya devam edelim.</p><p>Let's continue.</p><p>JD 5075 E , Euro 5 ,</p><p>1300-1500 rpm sabit tork aralığı , 2000-2200 rpm sabit güç aralığı motor çalışma devirleri var.</p><p>JD genel karakteristik , 1400 rpm max tork tepesi, 1900 rpm max güç tepesi , </p><p>Pulluk sürümünde tavda 1500 rpm , ağır tavda 1900 rpm devir kullanılır.</p><p>Euro 3 motorda , 1400 rpm max tork , 2400 rpm max güç tepesi , 1800 rpm motor yük dengeleme devri vardı.</p><p>Euro 4 motor ülkemize gelmedi.</p><p>Karakteristiği , 1600-1800 rpm sabit tork aralığı , 2100 rpm max güç tepesi bulunuyordu.</p><p>JD genel karakteristiğine uymayan motordan kurtulmuş olduk.</p><p>Euro 5 motoru , Fiat 7066S modele yakın motor karakteristiğinden ötürü beğeniyoruz.</p><p>Traktörün hidrolik aksam kısmı biraz zayıf görüntü veriyor.</p><p></p><p>Deuthz 5075 DK , </p><p>1400 rpm max tork , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı motor çalışma devirleri var.</p><p>Same genel karakteristik , 1600 rpm max tork , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı .</p><p>Same klasik motor grafiği balye bağlamada bize daha cazip görünür.</p><p>Balye bağlarken 2000-2100 rpm devirleri aktif kullanırız , sıra dönüşlerinde 1600 rpm ile dönüş yaparız.</p><p>500 rpm vites araları motorla gayet uyumlu olur.</p><p></p><p>Deuthz 5120C seride motorun sabit tork aralığı 1600-1800 rpm aralığına alınmış ,</p><p>3 vites bölücü ile kullanım ön görülmüş.</p><p>Same motor genel karakteristikten fazla uzaklaşılmadan motorun sabit tork aralığı 1400-1600 rpm devirleri tercih etmek gerekirmişti.</p><p></p><p>Uzun devir çalışmalı motor tercihimiz var.</p><p>Case İH JX75C , </p><p>1500 rpm max tork , 1600 rpm max güç , 2600 rpm yumuşayan güç eğrisi sonu , </p><p>76 hp , 320 n.m. tork , 1300 rpm motor devrinde, %43 tork yedeği .</p><p>Motorların tork yedekleri , etkili çekiş motor devirleri, 1000 - 1200 -1300 rpm devirlerde seçilebiliyor.</p><p>Bu durum rölanti gazda traktörün pulluk gibi ekipmanı kullanabilmesine imkan tanıyor.</p><p>75C modelde bu yüzden el gazını tarlada 1300 rpm devire çekeriz.</p><p>Kumsal tarlada 4 12" pullukla , 1300-2600 rpm devir arasını güç kesintisi yaşamadan, vites değiştirmeden, uzun bir hız aralığını kullanabiliriz.</p><p>Yukarıdaki modeller , orta uzunlukta motor çalışma devirleri bulunuyor.</p><p>Pullukla peşinden yarışsak muhtemel geçme , tur bindirme imkanımız olur.</p><p>Emisyon olarakta traktörümüzden memnunuz, öyle aman aman duman atma huyu bulunmuyor.</p><p></p><p>Çalışma karakteristiği olarak yukarıdaki modellerin eski sürücüleri yeni nesil motorlara alışmak için biraz adaptasyon süreci geçirmek durumunda kalabilirler.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1428757, member: 76199"] Konuya devam edelim. Let's continue. JD 5075 E , Euro 5 , 1300-1500 rpm sabit tork aralığı , 2000-2200 rpm sabit güç aralığı motor çalışma devirleri var. JD genel karakteristik , 1400 rpm max tork tepesi, 1900 rpm max güç tepesi , Pulluk sürümünde tavda 1500 rpm , ağır tavda 1900 rpm devir kullanılır. Euro 3 motorda , 1400 rpm max tork , 2400 rpm max güç tepesi , 1800 rpm motor yük dengeleme devri vardı. Euro 4 motor ülkemize gelmedi. Karakteristiği , 1600-1800 rpm sabit tork aralığı , 2100 rpm max güç tepesi bulunuyordu. JD genel karakteristiğine uymayan motordan kurtulmuş olduk. Euro 5 motoru , Fiat 7066S modele yakın motor karakteristiğinden ötürü beğeniyoruz. Traktörün hidrolik aksam kısmı biraz zayıf görüntü veriyor. Deuthz 5075 DK , 1400 rpm max tork , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı motor çalışma devirleri var. Same genel karakteristik , 1600 rpm max tork , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı . Same klasik motor grafiği balye bağlamada bize daha cazip görünür. Balye bağlarken 2000-2100 rpm devirleri aktif kullanırız , sıra dönüşlerinde 1600 rpm ile dönüş yaparız. 500 rpm vites araları motorla gayet uyumlu olur. Deuthz 5120C seride motorun sabit tork aralığı 1600-1800 rpm aralığına alınmış , 3 vites bölücü ile kullanım ön görülmüş. Same motor genel karakteristikten fazla uzaklaşılmadan motorun sabit tork aralığı 1400-1600 rpm devirleri tercih etmek gerekirmişti. Uzun devir çalışmalı motor tercihimiz var. Case İH JX75C , 1500 rpm max tork , 1600 rpm max güç , 2600 rpm yumuşayan güç eğrisi sonu , 76 hp , 320 n.m. tork , 1300 rpm motor devrinde, %43 tork yedeği . Motorların tork yedekleri , etkili çekiş motor devirleri, 1000 - 1200 -1300 rpm devirlerde seçilebiliyor. Bu durum rölanti gazda traktörün pulluk gibi ekipmanı kullanabilmesine imkan tanıyor. 75C modelde bu yüzden el gazını tarlada 1300 rpm devire çekeriz. Kumsal tarlada 4 12" pullukla , 1300-2600 rpm devir arasını güç kesintisi yaşamadan, vites değiştirmeden, uzun bir hız aralığını kullanabiliriz. Yukarıdaki modeller , orta uzunlukta motor çalışma devirleri bulunuyor. Pullukla peşinden yarışsak muhtemel geçme , tur bindirme imkanımız olur. Emisyon olarakta traktörümüzden memnunuz, öyle aman aman duman atma huyu bulunmuyor. Çalışma karakteristiği olarak yukarıdaki modellerin eski sürücüleri yeni nesil motorlara alışmak için biraz adaptasyon süreci geçirmek durumunda kalabilirler. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Landini 5-085 vs jd 5075 e yeni seri vs Deutz fahr 5075 dk
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt