PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Lastik tabanı genişliği ve çeki.
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1390273" data-attributes="member: 76199"><p>Traktör ağırlığı ve zemine göre tercih edilebilecek bir konudur.</p><p>Pancar römorkunu batak tarlalardan çıkarırken genelde 3 tonluk tek çeker traktörde dar lastik tercih ederdik.</p><p>Tarlayı çabuk yarar , sert zemini bulunca traktör daha iyi çekiye sahip olur.</p><p>2 ton ilaveli römork + 8 ton yük , brüt 10 ton çekilir.</p><p>Lastiklerin pırtık arası genişliği az olanlarda çamur fazla sarar ve lastikler çamuru fazla atamaz, tahliye edemez.</p><p>Biraz seyrek dişli olanlar çamurda pırtık arasındaki çamuru iyi temizleyip atabiliyor.</p><p>Steyr 768 de sofralı römork üst çekiye takılır ve 9 delik demirle arışa hidrolik basılır, traktörün önü yerden 50 cm kesildi mi römorku çamurdan yolarak çeker.</p><p>Steyr SHB modelde balon lastikle , patinaj pedalı kilitli iken saman bağlarken, rampa iniş ve çıkışlarda tutunma gayet iyi oluyordu.</p><p>Traktöründe arkası ağır olduğundan arkayı kıvırtmaz.</p><p>Kumsal zemin , düz arazide, pırtıksız, gabak ve balon lastik , dişler toprağa geçmediğinden basıncı iyi dağıtır , mibzerle tohum ekimlerinde kullanışlı olabilir.</p><p>Traktör genel ağırlığı aynı ise dar lastikte toprak basıncı yüksek , balon lastikte toprak basıncı az olur.</p><p>Basınç: Kuvvet/Yüzey alanı . Yüzey alanı ile basınç ters orantılıdır, yüzey alanı artınca basınç azalır.</p><p>MF ve Ford , ön taraf ağırdır.</p><p>Steyr ve Fiat, arka taraf ağırdır.</p><p>Traktörlerin önden ve arkadan kayma eğilimleri, sürüş dinamiklerini şoför için etkiler. </p><p>Taksilerde geyik testi yapılıyor, traktörde geyik testi var mı?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1390273, member: 76199"] Traktör ağırlığı ve zemine göre tercih edilebilecek bir konudur. Pancar römorkunu batak tarlalardan çıkarırken genelde 3 tonluk tek çeker traktörde dar lastik tercih ederdik. Tarlayı çabuk yarar , sert zemini bulunca traktör daha iyi çekiye sahip olur. 2 ton ilaveli römork + 8 ton yük , brüt 10 ton çekilir. Lastiklerin pırtık arası genişliği az olanlarda çamur fazla sarar ve lastikler çamuru fazla atamaz, tahliye edemez. Biraz seyrek dişli olanlar çamurda pırtık arasındaki çamuru iyi temizleyip atabiliyor. Steyr 768 de sofralı römork üst çekiye takılır ve 9 delik demirle arışa hidrolik basılır, traktörün önü yerden 50 cm kesildi mi römorku çamurdan yolarak çeker. Steyr SHB modelde balon lastikle , patinaj pedalı kilitli iken saman bağlarken, rampa iniş ve çıkışlarda tutunma gayet iyi oluyordu. Traktöründe arkası ağır olduğundan arkayı kıvırtmaz. Kumsal zemin , düz arazide, pırtıksız, gabak ve balon lastik , dişler toprağa geçmediğinden basıncı iyi dağıtır , mibzerle tohum ekimlerinde kullanışlı olabilir. Traktör genel ağırlığı aynı ise dar lastikte toprak basıncı yüksek , balon lastikte toprak basıncı az olur. Basınç: Kuvvet/Yüzey alanı . Yüzey alanı ile basınç ters orantılıdır, yüzey alanı artınca basınç azalır. MF ve Ford , ön taraf ağırdır. Steyr ve Fiat, arka taraf ağırdır. Traktörlerin önden ve arkadan kayma eğilimleri, sürüş dinamiklerini şoför için etkiler. Taksilerde geyik testi yapılıyor, traktörde geyik testi var mı? [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Lastik tabanı genişliği ve çeki.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt