PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Makyajlanmış yeni new holland td serisi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1388531" data-attributes="member: 76199"><p>İlaç, gübre, ara çapa da yüksek lastik kullanmak ürün için avantajlı olabiliyor.</p><p>Pulluk, kaz ayağı gibi işlemlerde traktörün yüke verilmesini etkiler.</p><p>75 hp biraz ara güç sınıfı kaldığı için zor sürümlerde arkalar 30 jant önler 20 jant daha kullanışlı olabiliyor.</p><p>Traktör alt açıklığı eski modellerin 35 cm civarları oluyor, ekipman bağlantı çatı yüksekliği düşükse alçak lastik tercih düşünülebilir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1388531, member: 76199"] İlaç, gübre, ara çapa da yüksek lastik kullanmak ürün için avantajlı olabiliyor. Pulluk, kaz ayağı gibi işlemlerde traktörün yüke verilmesini etkiler. 75 hp biraz ara güç sınıfı kaldığı için zor sürümlerde arkalar 30 jant önler 20 jant daha kullanışlı olabiliyor. Traktör alt açıklığı eski modellerin 35 cm civarları oluyor, ekipman bağlantı çatı yüksekliği düşükse alçak lastik tercih düşünülebilir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Makyajlanmış yeni new holland td serisi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt