PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Makyajlanmış yeni new holland td serisi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1388635" data-attributes="member: 76199"><p>Dijital gösterge, iki ayna, akü şarteli, kuyruk mili seçici , bu kadar ek aparata 20 000 TL liste fiyatına fark var , belki de 5000 TL maliyeti vardır.</p><p></p><p>2016 model , yazılımlı olarak , 105 kw, 550 n.m. tork ta kullanıyoruz, başlangıç devirlerindeki sinme hareketi kalktı.</p><p>Sabit tork aralığı , 1200-1800 rpm olarak ayarlandı.</p><p>Pullukta 2 takviye 3 kaplumbağa ile 6-6,5 km hızla 5 12", 28 cm aralı , 25 cm derinlikte , 1600 rpm devirle rahat çekiyor.</p><p>Zorlanmalarda 1750 rpm devirde zor bölgelerden rahat kurtuluyor, 1900 rpm devire pek ihtiyaç olmuyor.</p><p>Zor arazi sürümlerinde yakıt tüketimi 3,2 lt/dk olarak gördük.</p><p>9 bacak çizelde, 30 cm derinlikte gayet rahat işçilik var.</p><p>80 diş , 30 cm aralı tırmık kullanılıyor.</p><p>Traktörün zıplamaması için ön kepçe taktırmak şart, genel ağırlık dengesi için olmazsa olmazdır.</p><p>3 18" dönerli , yavru pulluklu ekipman şart.</p><p>Lastik havalarını 3 pırtık yere düz basar indirip 2 takviye 2. vites tavşanla aheste aheste sürüm yapılırsa yakıt ekonomik olabilir.</p><p>Traktör saman balyesi bağlamada ağırlıklı çalışıyor.</p><p>Sıcak performansı gayet iyi, radyatör ince tozları geçiriyor.</p><p>Kaput üzeri saman sapı dolu dahi olsa 35 C sıcakta hiç hararet meyili görmedik.</p><p>Zıplayacak kadar traktöre yüklenmezsiniz, olur biter.</p><p>Tek pistonlu ön aks süspansiyon mevcut olanları var veya gaz tüplü ön hidrolikte düşünülebilir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1388635, member: 76199"] Dijital gösterge, iki ayna, akü şarteli, kuyruk mili seçici , bu kadar ek aparata 20 000 TL liste fiyatına fark var , belki de 5000 TL maliyeti vardır. 2016 model , yazılımlı olarak , 105 kw, 550 n.m. tork ta kullanıyoruz, başlangıç devirlerindeki sinme hareketi kalktı. Sabit tork aralığı , 1200-1800 rpm olarak ayarlandı. Pullukta 2 takviye 3 kaplumbağa ile 6-6,5 km hızla 5 12", 28 cm aralı , 25 cm derinlikte , 1600 rpm devirle rahat çekiyor. Zorlanmalarda 1750 rpm devirde zor bölgelerden rahat kurtuluyor, 1900 rpm devire pek ihtiyaç olmuyor. Zor arazi sürümlerinde yakıt tüketimi 3,2 lt/dk olarak gördük. 9 bacak çizelde, 30 cm derinlikte gayet rahat işçilik var. 80 diş , 30 cm aralı tırmık kullanılıyor. Traktörün zıplamaması için ön kepçe taktırmak şart, genel ağırlık dengesi için olmazsa olmazdır. 3 18" dönerli , yavru pulluklu ekipman şart. Lastik havalarını 3 pırtık yere düz basar indirip 2 takviye 2. vites tavşanla aheste aheste sürüm yapılırsa yakıt ekonomik olabilir. Traktör saman balyesi bağlamada ağırlıklı çalışıyor. Sıcak performansı gayet iyi, radyatör ince tozları geçiriyor. Kaput üzeri saman sapı dolu dahi olsa 35 C sıcakta hiç hararet meyili görmedik. Zıplayacak kadar traktöre yüklenmezsiniz, olur biter. Tek pistonlu ön aks süspansiyon mevcut olanları var veya gaz tüplü ön hidrolikte düşünülebilir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Makyajlanmış yeni new holland td serisi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt