PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Fotoğraflar (Çekimler)
Massey Ferguson 165 3'lü Mazot Filtresi Uygulaması
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Murat AKKAYA" data-source="post: 1333618" data-attributes="member: 74482"><p>Merhabalar,</p><p>Massey Ferguson 165 traktörümüzün yakıt hattını düzenleme kararı aldık. Eski yakıt hattı akünün ordan geçiyordu. Gereksiz yere uzundu. Filtrenin biri kabinin içinde kalıyordu. İkisini de bir yere toplamak için ikili filtre kapağı aldım. Mazot otomatiğinin içine de pislik doluyordu. Bunu engellemek için mazot otomatiğinin önüne filtre koyduk. Motorun sol tarafında marş motorunun üstü daha müsait olduğu için oraya konumlandırdık. Motor bloğuna civata ile sabitledik. Aldığımız ölçülere göre rekor ve hortumlar yaptırdık.</p><p>Daha önceki halinde ilk fitre hiçbir işe yaramıyormuş, filtreyi sökünce anladık. İlk fitre temiz, ikinci filtre de hep kirli çıkıyordu. Bunun nedeni ilk filtrenin bağlantılarının yanlış olmasıymış. Yakıt fitrenin içine dolduktan sonra süzülmeden ikinci filtreye geçiyormuş.</p><p></p><p>Önceki halinde yakıtın takip ettiği yol:</p><p>Depo>Mazot Otomatiği>Birinci Filtre>İkinci Filtre>Pompa</p><p></p><p>Şimdiki halinde yakıtın takip ettiği yol:</p><p>Depo>Birinci Filtre>Mazot Otomatiği>İkinci Filtre>Üçüncü Filtre>Pompa</p><p></p><p>Traktördeki gözlemlediğimiz ilk değişim olarak, eski haline göre daha çabuk marş alması ve gaz tepkimesi oldu gazı biraz daha iyi yiyor gibi geldi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Murat AKKAYA, post: 1333618, member: 74482"] Merhabalar, Massey Ferguson 165 traktörümüzün yakıt hattını düzenleme kararı aldık. Eski yakıt hattı akünün ordan geçiyordu. Gereksiz yere uzundu. Filtrenin biri kabinin içinde kalıyordu. İkisini de bir yere toplamak için ikili filtre kapağı aldım. Mazot otomatiğinin içine de pislik doluyordu. Bunu engellemek için mazot otomatiğinin önüne filtre koyduk. Motorun sol tarafında marş motorunun üstü daha müsait olduğu için oraya konumlandırdık. Motor bloğuna civata ile sabitledik. Aldığımız ölçülere göre rekor ve hortumlar yaptırdık. Daha önceki halinde ilk fitre hiçbir işe yaramıyormuş, filtreyi sökünce anladık. İlk fitre temiz, ikinci filtre de hep kirli çıkıyordu. Bunun nedeni ilk filtrenin bağlantılarının yanlış olmasıymış. Yakıt fitrenin içine dolduktan sonra süzülmeden ikinci filtreye geçiyormuş. Önceki halinde yakıtın takip ettiği yol: Depo>Mazot Otomatiği>Birinci Filtre>İkinci Filtre>Pompa Şimdiki halinde yakıtın takip ettiği yol: Depo>Birinci Filtre>Mazot Otomatiği>İkinci Filtre>Üçüncü Filtre>Pompa Traktördeki gözlemlediğimiz ilk değişim olarak, eski haline göre daha çabuk marş alması ve gaz tepkimesi oldu gazı biraz daha iyi yiyor gibi geldi. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Fotoğraflar (Çekimler)
Massey Ferguson 165 3'lü Mazot Filtresi Uygulaması
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt