PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Massey Ferguson 265 S İncelemesi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1475088" data-attributes="member: 76199"><p>Güzel tanıtım olmuş, teşekkürler.</p><p>Traktörün servis bilgilerini verseniz daha iyi olurdu.</p><p>Debriyaj balatası değişim zamanı 4000 saatler civarı olurdu.</p><p>Fren balataları 10 000 saat civarı gidebilir.</p><p>Şanzıman yağını 2000 saatte değişmek isteyebilir.</p><p>Motor yağı 250 300 saatte 20W50 yağ ile değişir.</p><p>Akü durumu nedir?</p><p>Yazın 105A, kışın 150A akü gerekir.</p><p>Enjektör temizliği yapılmış mıdır?</p><p>Antifriz, yeşil renkli ömürlüktür.</p><p>Halojen far varsa röle gerekir.</p><p>Motor gücü, DIN normu, 65 hp, 272 n.m. tork biliyoruz.</p><p>Hidrolik kumanda kollarından içteki kol, Devamlı Pompalama kısmında duruyor, Taşıma yazan yerde durmalıdır.</p><p>Dış kol yukarı çekilirse pompa basınç altında kalıp zarar görebilir.</p><p>Orta kolu takmak için sabit bağlantı yeri gerekiyor veya kırmalı pimden, iki tane lama demiri kesilerek orta kolu sabitleyecek aparat gerekir.</p><p>1400 rpm de çalışacak ekonomik kuyruk mili devri bulunmuyor.</p><p>Vites devir araları yeterince senkronize değildir.</p><p>Pullukta diferansiyel kilidi kullanmak bu traktörde faydalıdır, kullanışlı bir pedal bulunmuyor.</p><p>Hidrolik yağ kapasitesi 5 tonluk damperli römorklara göredir.</p><p>Pedalların kenarından sıcak hava kabin içine az geldiğinden kışın şoför üşür.</p><p>Ön teker göbeklerinin kontra somunları arada sıkmak ister.</p><p>Hidrolik taşıyıcı kollar sağlamdır, ortadan kırılmaz.</p><p>Traktörün dingil mesafesi kısadır, rampa yerde dört sıralı havalı mibzerle dönüş yapamayız.</p><p>Tutunma performansı olarakta durumu bilinmektedir.</p><p>Ağır devirli bir traktördür.</p><p>1800 rpm devirle Eco 25 km/h hızda gidebilir.</p><p>Balye bağlamak için uygun değildir.</p><p>Kolay gelsin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1475088, member: 76199"] Güzel tanıtım olmuş, teşekkürler. Traktörün servis bilgilerini verseniz daha iyi olurdu. Debriyaj balatası değişim zamanı 4000 saatler civarı olurdu. Fren balataları 10 000 saat civarı gidebilir. Şanzıman yağını 2000 saatte değişmek isteyebilir. Motor yağı 250 300 saatte 20W50 yağ ile değişir. Akü durumu nedir? Yazın 105A, kışın 150A akü gerekir. Enjektör temizliği yapılmış mıdır? Antifriz, yeşil renkli ömürlüktür. Halojen far varsa röle gerekir. Motor gücü, DIN normu, 65 hp, 272 n.m. tork biliyoruz. Hidrolik kumanda kollarından içteki kol, Devamlı Pompalama kısmında duruyor, Taşıma yazan yerde durmalıdır. Dış kol yukarı çekilirse pompa basınç altında kalıp zarar görebilir. Orta kolu takmak için sabit bağlantı yeri gerekiyor veya kırmalı pimden, iki tane lama demiri kesilerek orta kolu sabitleyecek aparat gerekir. 1400 rpm de çalışacak ekonomik kuyruk mili devri bulunmuyor. Vites devir araları yeterince senkronize değildir. Pullukta diferansiyel kilidi kullanmak bu traktörde faydalıdır, kullanışlı bir pedal bulunmuyor. Hidrolik yağ kapasitesi 5 tonluk damperli römorklara göredir. Pedalların kenarından sıcak hava kabin içine az geldiğinden kışın şoför üşür. Ön teker göbeklerinin kontra somunları arada sıkmak ister. Hidrolik taşıyıcı kollar sağlamdır, ortadan kırılmaz. Traktörün dingil mesafesi kısadır, rampa yerde dört sıralı havalı mibzerle dönüş yapamayız. Tutunma performansı olarakta durumu bilinmektedir. Ağır devirli bir traktördür. 1800 rpm devirle Eco 25 km/h hızda gidebilir. Balye bağlamak için uygun değildir. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Massey Ferguson 265 S İncelemesi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt