PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Massey Ferguson 285 , 260 gold, 3060 traktörleri nasıl bilirsiniz
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1412107" data-attributes="member: 76199"><p>Aleyküm selam.</p><p>MF 285 , 8*2 şanzımanlı modelin kullanıcısı arkadaşımız var.</p><p>Tarla yakıtları iyidir ama yolda gezmeli işlere gelecek bir model değildir.</p><p>Servis ihtiyaçları olarak ; debriyajı çok aşırı serttir, gövde milindeki demirin boyu uzatılarak yumuşatılır.</p><p>Direksiyon yarım hidrolik, sarı malzeme ayar somunun pimleri çelik pimle değiştirilir.</p><p>Kuyruk mili çift baskı , debriyaj ayarı ister, üstte vites baskısını, altta debriyaj baskısını çalıştırması gerekiyor.</p><p>Hidrolik kol dipleri zamanla boşluk yapar, bakım ister, freze sıyırabiliyor.</p><p>Hidrolik kol diplerinin frezeli bağlantı yeri fazla önde dizayn edilmiş.</p><p>Bu konuda Steyr 768 traktörün bağlantı şekli daha başarılıdır.</p><p>Traktörün soğukta çalışma performansı çok başarılı değildir.</p><p>Frenleme performansı iyidir ama çok ses yapıyor.</p><p>Asbestli balata, ısınsa dahi performansı düşmez.</p><p>Debriyaj balataları normal demir balata olduğu zaman ısınma durumunda kalkışlarda kapma ve yapışma yapabiliyor, traktörü silkeler.</p><p>Bronz balatalar ise malzeme farkından dolayı demir olan yatakları fazla aşındırıyor.</p><p>Balata sistemlerinin soğutucusu olması gerekir, kafayı çalıştıramamışlar veya malzemeden kırpmışlar.</p><p>Tarımsal motoru stabil çalışmalı şekle büründürerekte silkeleme miktarı azaltılabiliyor.</p><p>Balatanın yapışmaması için yapraklı şekilde yapılıyor ama disk şeklinde 12 mm kalınlıkta olan balataların kullanım ömürleri uzun olur.</p><p>Motor ve şanzıman konusunda sorunsuza yakın bir modeldir.</p><p>Mazot deposu 82 lt , motorun üzerinde konumlanmış.</p><p>Mazotun ideal yanma sıcaklığı 80 C olduğundan ve de metal depo kullanıldığından yakıt ideal yanma sıcaklığında uzun süreli çalışmalarda kullanılabiliyor.</p><p>Yakıtı 80 C de tutacak kontrollü bir ısıtma sistemi bulunmuyor.</p><p>Büyük jeneratörde, yakıtı ve bloğu sıcak tutan sistem kullanıyoruz.</p><p>İşgücü olarak MF 285 tercih ederdik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1412107, member: 76199"] Aleyküm selam. MF 285 , 8*2 şanzımanlı modelin kullanıcısı arkadaşımız var. Tarla yakıtları iyidir ama yolda gezmeli işlere gelecek bir model değildir. Servis ihtiyaçları olarak ; debriyajı çok aşırı serttir, gövde milindeki demirin boyu uzatılarak yumuşatılır. Direksiyon yarım hidrolik, sarı malzeme ayar somunun pimleri çelik pimle değiştirilir. Kuyruk mili çift baskı , debriyaj ayarı ister, üstte vites baskısını, altta debriyaj baskısını çalıştırması gerekiyor. Hidrolik kol dipleri zamanla boşluk yapar, bakım ister, freze sıyırabiliyor. Hidrolik kol diplerinin frezeli bağlantı yeri fazla önde dizayn edilmiş. Bu konuda Steyr 768 traktörün bağlantı şekli daha başarılıdır. Traktörün soğukta çalışma performansı çok başarılı değildir. Frenleme performansı iyidir ama çok ses yapıyor. Asbestli balata, ısınsa dahi performansı düşmez. Debriyaj balataları normal demir balata olduğu zaman ısınma durumunda kalkışlarda kapma ve yapışma yapabiliyor, traktörü silkeler. Bronz balatalar ise malzeme farkından dolayı demir olan yatakları fazla aşındırıyor. Balata sistemlerinin soğutucusu olması gerekir, kafayı çalıştıramamışlar veya malzemeden kırpmışlar. Tarımsal motoru stabil çalışmalı şekle büründürerekte silkeleme miktarı azaltılabiliyor. Balatanın yapışmaması için yapraklı şekilde yapılıyor ama disk şeklinde 12 mm kalınlıkta olan balataların kullanım ömürleri uzun olur. Motor ve şanzıman konusunda sorunsuza yakın bir modeldir. Mazot deposu 82 lt , motorun üzerinde konumlanmış. Mazotun ideal yanma sıcaklığı 80 C olduğundan ve de metal depo kullanıldığından yakıt ideal yanma sıcaklığında uzun süreli çalışmalarda kullanılabiliyor. Yakıtı 80 C de tutacak kontrollü bir ısıtma sistemi bulunmuyor. Büyük jeneratörde, yakıtı ve bloğu sıcak tutan sistem kullanıyoruz. İşgücü olarak MF 285 tercih ederdik. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Massey Ferguson 285 , 260 gold, 3060 traktörleri nasıl bilirsiniz
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt