PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Massey Ferguson 3660f alınır mı?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1457403" data-attributes="member: 76199"><p>Agco 33 CTA , 3,3 lt motor .</p><p>76 kw, 102 hp , 405 n.m. tork. tork rezervi %30.</p><p>1000 rpm tork başlangıcı max torka yakın,</p><p>1300-1600 rpm sabit tork aralığı,</p><p>1800-2000 rpm sabit güç aralığı,</p><p>1900 rpm max güç tepesi,</p><p>1800 rpm en düşük yakıt devri.</p><p>1600 rpm tork,güç çizgisi kesişim devri.</p><p>2300 rpm max çalışma devri bulunuyor.</p><p>Hidrolik kapasite üj ton ,</p><p>Debi 62 lt/dk , basınç 190 bar.</p><p>24*12 power shutle , 38 km/h son hızı var.</p><p></p><p>Ön yükleyicisi 1,5 ton kapasitede 2,9 metre kaldırma yüksekliği var.</p><p></p><p>Devir sabitleyiciyi 1900 rpm devire sabitleyip yük altında motoru 1800 rpm devirle sürmek ister , özellikle pullukta , tillerde , su basmada v.s.</p><p>2300 rpm devirden sonra yol yakıtı aşırı artacaktır, </p><p>Yolda da aynı şekilde 1900 rpm devire sabitlenip yük taşıyabilir.</p><p>Eski nesil 3655 modelin yakıt diyagramında ,</p><p>1200-1900 rpm arası en yakıt devri ve 1300 rpm en düşük yakıt noktası varken bu modelde bulunmuyor.</p><p></p><p>Tek devir kuyruk mili olan ve en az yakıt devri olan motora benzemiş.</p><p>Aktif operatörlük devirleri olarak 1600-1900 rpm aralığını kullanmak iyi görünüyor, buçuk vites değişimleri yapılabilir.</p><p></p><p>Kuyruk mili 540 rpm 1938 rpm motor devrinde çok hassas yerleştirilmemiş,</p><p>540E , 1640 rpm de aynı şekilde konum uyumsuzluğu vardırlar.</p><p>Motor haritasına göre 1850 ve 1600 rpm de 540 devir konumlanmalıydı.</p><p>Hatta sadice 540 ve 1000 rpm kuyruk mili tercihi yapılabilirmişti.</p><p></p><p>Eco 40 yol vitesinde motor devri 1900 rpm olmalıydı.</p><p>1900 rpm motor devir kullanımında 35 km/h hızda gidebilir.</p><p>Eco 35 yol hızı var olarak görebiliriz.</p><p></p><p>Motorun zamanlama kayıplarına baktığımızda ;</p><p>1600 rpm sabit güç aralığı devir sonu , 1900 rpm max güç tepesi , 300 rpm 'dir.</p><p>Böyle kısa zamanlamalı motorlarda </p><p>SDF nin yaptığı gibi 3 bölücülü powershift vites kullanılabilir.</p><p>Kademesiz şanzımanda motorun tepkiselliği iyi olur.</p><p>Çamur zeminlerde traktör tepkiselliği tork rezervlerinin tercihi ortanca seviye tercih edildiğinden sempatik görünmüyor.</p><p>Bahçe içinde toprak işleme yapacak, kasa yükleyecek, ot biçecek ama ot bağlarken ekonomik devir kullanmayacak motor tipi görüyoruz.</p><p></p><p>Moturu 1900 rpm devire sabitleyip tapagaz giden JD sürücüsüne göre traktör olarak gördük.</p><p>Motor haritasını bilmeden sürecek kişilerin adaptasyon süreci uzun zaman alabilir, ves selam.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1457403, member: 76199"] Agco 33 CTA , 3,3 lt motor . 76 kw, 102 hp , 405 n.m. tork. tork rezervi %30. 1000 rpm tork başlangıcı max torka yakın, 1300-1600 rpm sabit tork aralığı, 1800-2000 rpm sabit güç aralığı, 1900 rpm max güç tepesi, 1800 rpm en düşük yakıt devri. 1600 rpm tork,güç çizgisi kesişim devri. 2300 rpm max çalışma devri bulunuyor. Hidrolik kapasite üj ton , Debi 62 lt/dk , basınç 190 bar. 24*12 power shutle , 38 km/h son hızı var. Ön yükleyicisi 1,5 ton kapasitede 2,9 metre kaldırma yüksekliği var. Devir sabitleyiciyi 1900 rpm devire sabitleyip yük altında motoru 1800 rpm devirle sürmek ister , özellikle pullukta , tillerde , su basmada v.s. 2300 rpm devirden sonra yol yakıtı aşırı artacaktır, Yolda da aynı şekilde 1900 rpm devire sabitlenip yük taşıyabilir. Eski nesil 3655 modelin yakıt diyagramında , 1200-1900 rpm arası en yakıt devri ve 1300 rpm en düşük yakıt noktası varken bu modelde bulunmuyor. Tek devir kuyruk mili olan ve en az yakıt devri olan motora benzemiş. Aktif operatörlük devirleri olarak 1600-1900 rpm aralığını kullanmak iyi görünüyor, buçuk vites değişimleri yapılabilir. Kuyruk mili 540 rpm 1938 rpm motor devrinde çok hassas yerleştirilmemiş, 540E , 1640 rpm de aynı şekilde konum uyumsuzluğu vardırlar. Motor haritasına göre 1850 ve 1600 rpm de 540 devir konumlanmalıydı. Hatta sadice 540 ve 1000 rpm kuyruk mili tercihi yapılabilirmişti. Eco 40 yol vitesinde motor devri 1900 rpm olmalıydı. 1900 rpm motor devir kullanımında 35 km/h hızda gidebilir. Eco 35 yol hızı var olarak görebiliriz. Motorun zamanlama kayıplarına baktığımızda ; 1600 rpm sabit güç aralığı devir sonu , 1900 rpm max güç tepesi , 300 rpm 'dir. Böyle kısa zamanlamalı motorlarda SDF nin yaptığı gibi 3 bölücülü powershift vites kullanılabilir. Kademesiz şanzımanda motorun tepkiselliği iyi olur. Çamur zeminlerde traktör tepkiselliği tork rezervlerinin tercihi ortanca seviye tercih edildiğinden sempatik görünmüyor. Bahçe içinde toprak işleme yapacak, kasa yükleyecek, ot biçecek ama ot bağlarken ekonomik devir kullanmayacak motor tipi görüyoruz. Moturu 1900 rpm devire sabitleyip tapagaz giden JD sürücüsüne göre traktör olarak gördük. Motor haritasını bilmeden sürecek kişilerin adaptasyon süreci uzun zaman alabilir, ves selam. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Massey Ferguson 3660f alınır mı?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt