Herkese merhaba,
5611'in çekisini 2. kez tamir ettim. Orijinal çekisi kırıldığında patosla çalışıyordum, çeki çıkınca şaft ayrılıp epey karıştırmıştı ortalığı. O zamanın parasıyla, 2017 idi sanırım, 6500 liraya Harmak'tan şaft getirtmek zorunda kalmıştık. Çekiyi tutan demiri garantiden değiştirdik, yeni parçada pimin düşmesine karşı emniyet kapağı var. O olmasa zaten çeki yine düşecekmiş. Bu tamirde, orijinalinden daha etli bir boru kullandım. Elimde daha kalını olsa onu kullanırdım. İyi seyirler..
Montaj kısmını da çekebilsem iyi olurdu ama gece taktığım için çekemedim
5611'in çekisini 2. kez tamir ettim. Orijinal çekisi kırıldığında patosla çalışıyordum, çeki çıkınca şaft ayrılıp epey karıştırmıştı ortalığı. O zamanın parasıyla, 2017 idi sanırım, 6500 liraya Harmak'tan şaft getirtmek zorunda kalmıştık. Çekiyi tutan demiri garantiden değiştirdik, yeni parçada pimin düşmesine karşı emniyet kapağı var. O olmasa zaten çeki yine düşecekmiş. Bu tamirde, orijinalinden daha etli bir boru kullandım. Elimde daha kalını olsa onu kullanırdım. İyi seyirler..
Montaj kısmını da çekebilsem iyi olurdu ama gece taktığım için çekemedim