Massey Ferguson 7S | Yeni Seri


Bugün Massey Ferguson'un dünyaya açık olarak yaptığı online showroomda yeni 7S serisi tanıtıldı. Şuana kadar paylaşılan resim ve özellikleri aşağıya bırakıyoruz.

Sizce olmuş mu? Olaki bir gün yüksek güçte traktör ihtiyacınız doğarsa 8S mi tercih edersiniz 7S mi?

1630694191555.png


MF7s-Spool-Valve.jpg

mf-7s-feature-dyna-vt-hydraulic-flow-740x568.jpg

mf-7s-feature-autodrive-supereco-740x568.jpg

MF-7S-210_MANURE_SPRAYER_FIELD_WORKING_BEZU_0521_014.jpg

MF-7S-190_ROUNDBALLER_RB3130F_WORKING_BEZU_0521-146.jpg


MF-7S-190_BIG-BALLER_2270-XD_TRANSPORT_BEZU_0521-465.jpg


MF-7S-155_DIRECT-DRILLING_MASCHIO-GASPARDO_WORKING_BEZU_0521-404.jpg


mf-7s-feature-elc-740x568.png

mf-7s-feature-ergonomics-740x568.jpg


mf-7s-feature-hydraulic-system-740x568.jpg

mf-7s-feature-pto-options-740x568.jpg

technology-and-innovation-tractors-mf-5s-dashboard-740x568.jpg


3 farklı paket:

mf-6s-feature-essential-spool-valves-740x568.jpg


MF6s3.png


MF6s2.jpg
mf-7s-feature-manoeuvrability-740x568.jpg
 

Resimler ve ekler

  • 1630693570525.png
    1630693570525.png
    1.8 MB · Görüntüleme: 133
  • 1630693555577.png
    1630693555577.png
    2.7 MB · Görüntüleme: 149
  • 1630693556824.png
    1630693556824.png
    3 MB · Görüntüleme: 240
Görsel olarak güzel duruyor.
Tarlada batan römorku çıkarmak için traktörün darbeli çekiş yapabilmesi beklenir.
Römork ileri ve geri sallanabilirse yerinden hareket edebilir.
Tohum ekimi işlemlerinde ise daha sarsıntısız smooth (düz ve sarsıntısız) çalışmalı, sabit tork aralığı devirleri üzerinde vites değişimi yapılan traktör modellerine doğru dizayn tercihleri var.
Balye makinesi kullanımı için sabit güç aralığı boyu kısa tercih edilmiş.
Tork güç eğrisi kesişim noktası 1850 rpm , 1000-1500 rpm sabit tork aralığı , 2000-2200 rpm sabit güç aralığı , en az yakıt bölgesi 1300-1900 rpm.
Ek güç arttırımı bulunuyor , 1900-2200 rpm aralığında motor eğrisi bir üst basamağa yükseliyor.
En az yakıt bölgesi devirleri motor anma gücünü içine almıyor.
Motorun balye bağlamada Fiat 66S modelde olduğu gibi sabit güç aralığı devirleri içinde kullanılabilir olmasını tercih ederdik.
Pullukta 1500 rpm devirle çekili pulluk kullanabilir fakat batak zeminde sürüm yapacak nitelik görünmüyor.
Kolay araziye yönelik dizayn hissiyatı var.
Traktörün rampa arazide de çalışacağı dikkate alınmalıdır.
 
500 kg büyük saman balyesi yapımında Puma 210 kullanıcısı arkadaşımız var.
MF 7724S modeli balye makinesinde çalıştıramayıp NH T7.165S , modeli kullanan oldu.
MF 7718 S modelin ise balye makinesinde performans olarak açığı var.
NH T7.210 model , 676 n.m. tork, max 210 hp , büyük balye makinesinde uyumlu olmaz, silindirik rulo balye makinesinde kullanılabilir.
Torku düşük , beygiri çok , konfor odaklı, düşük güçlerle çalışmaya uygun bir modeldir.
Silindirik rulo balye makinesi için NH TS135A , 650 n.m. torku bulunan kuyruk mili tork yedekleri yüksek olan motorda tercih edebiliriz.
Puma 165 ise 870 n.m. torku bulunan bir model ve 235 hp ye kadar ek güç arttırımının imkanı var.
JD 6195M ise pullukta MF 7724 düzeylerine yakın performans verebilir.
Deuthz 7250 TTV modeli bu segmentin bebek motorudur.
MF 6499 Rooster (horoz), max 215 hp ile motor gücü tepkileri olarak görseldeki traktörden yüksek olabilir.
Yeni 7S serinin Lazer tesviye çalışmalarında Fendth 724 Vario gibi olmayacağı da aşikardır.
 
500 kg büyük saman balyesi yapımında Puma 210 kullanıcısı arkadaşımız var.
MF 7724S modeli balye makinesinde çalıştıramayıp NH T7.165S , modeli kullanan oldu.
MF 7718 S modelin ise balye makinesinde performans olarak açığı var.
NH T7.210 model , 676 n.m. tork, max 210 hp , büyük balye makinesinde uyumlu olmaz, silindirik rulo balye makinesinde kullanılabilir.
Torku düşük , beygiri çok , konfor odaklı, düşük güçlerle çalışmaya uygun bir modeldir.
Silindirik rulo balye makinesi için NH TS135A , 650 n.m. torku bulunan kuyruk mili tork yedekleri yüksek olan motorda tercih edebiliriz.
Puma 165 ise 870 n.m. torku bulunan bir model ve 235 hp ye kadar ek güç arttırımının imkanı var.
JD 6195M ise pullukta MF 7724 düzeylerine yakın performans verebilir.
Deuthz 7250 TTV modeli bu segmentin bebek motorudur.
MF 6499 Rooster (horoz), max 215 hp ile motor gücü tepkileri olarak görseldeki traktörden yüksek olabilir.
Yeni 7S serinin Lazer tesviye çalışmalarında Fendth 724 Vario gibi olmayacağı da aşikardır.
Deutza neden bebek motorudur dediniz
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
500 kg büyük saman balyesi yapımında Puma 210 kullanıcısı arkadaşımız var.
MF 7724S modeli balye makinesinde çalıştıramayıp NH T7.165S , modeli kullanan oldu.
MF 7718 S modelin ise balye makinesinde performans olarak açığı var.
NH T7.210 model , 676 n.m. tork, max 210 hp , büyük balye makinesinde uyumlu olmaz, silindirik rulo balye makinesinde kullanılabilir.
Torku düşük , beygiri çok , konfor odaklı, düşük güçlerle çalışmaya uygun bir modeldir.
Silindirik rulo balye makinesi için NH TS135A , 650 n.m. torku bulunan kuyruk mili tork yedekleri yüksek olan motorda tercih edebiliriz.
Puma 165 ise 870 n.m. torku bulunan bir model ve 235 hp ye kadar ek güç arttırımının imkanı var.
JD 6195M ise pullukta MF 7724 düzeylerine yakın performans verebilir.
Deuthz 7250 TTV modeli bu segmentin bebek motorudur.
MF 6499 Rooster (horoz), max 215 hp ile motor gücü tepkileri olarak görseldeki traktörden yüksek olabilir.
Yeni 7S serinin Lazer tesviye çalışmalarında Fendth 724 Vario gibi olmayacağı da aşikardır.
7S'e nerdeyse bahçe motoru diyecekmişsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
Bizim köyde tumosanların bir dönem çıkan modelleri için beygir yerine midilli koymuş yada beygirler tık nefes olmuş bu seri maassey fergusonlar içinde bu tabir uygun sanırım :) o heybete göre tork değerleri makul değil
 
Yeni 7250 serisini incelediniz mi. teknik tablosuna bakıp değerlendirebilir misin. Bakalım beygirleri minyon tipten çıkarabilmişler mi
Tier4İnterim, Euro3B , fazdaki motor ;
Same Explorer 80 , Euro2, serinin aynı motor özelliklerini taşıyor.
1200-1800 rpm sabit tork aralığı, 1900-2200 rpm sabit güç aralığı , 2100 rpm motor anma devri.
Tork-güç eğrisinin kesişim devri 1500 rpm, en az yakıt bölgesi 1200-2200 rpm, stabil şekilde ama 1300-1800 rpm aralığında biraz daha az.
Sabit tork aralığı tam düz şekilde, gayet iyidir.
Motor gücü, nominal 171 kw , 943 n.m. , maximum 181 kw , 1004 n.m. %19 tork yedeği bulunuyor.
Stabil çalışmalı motor özelliği taşıyor.
Powermix, 264 gr.kw/h , uygundur.
Sabit güç aralığı şekline baktığımızda , 540 ve 1000 rpm kuyruk mili için motor devri tercihi 2000-2100 rpm devirler arası tercih edilebilir.
Sabit güç aralığının boyu biraz kısa kalıyor, 300 rpm kullanılabiliyor,
Kuyruk mili kullanımlarında sabit güç aralığının orta devirleri kullanılabilir ama başlangıç devri tercih edilmiş.
JD, 1900 rpm , NH TSA serisi 1950 rpm gibi konumlamalar yaptığından devirleri birbirine benzetelim kaygısı bulunuyor.
Motor karakteristiğine göre tam doğru konumlama tercihi bekliyoruz.
Euro5 fazdaki motor ;
1000-1800 rpm sabit tork aralığı , hafif yumuşak yay şeklinde 1300-1550 rpm de daha düz tork çizgisi , 1600 rpm tork güç eğrisi kesişim noktası ,
1600-2100 rpm sabit güç aralığı , 2100 rpm motor anma devri,
Motor gücü, nominal 174 kw, tahmini 970 n.m. , max 181 kw, 1072 nm. , %19 tork yedeği bulunuyor.
Power mix değerleri benzer şekilde olabilir.
Traktör genel ağırlığına göre tork değerleri yerinde görünüyor.
Traktörün yol vitesinin, motor başlangıç devir konumlamalarını beğenmedim.
Motorun sabit tork aralığı başlangıç devri 1200 rpm tercih edilmiş, 1300-1500 rpm devir bölgesinde daha stabil bir tork çizgisi olduğundan 1400 rpm tercih edilebilirdi.
Son hız 60 km/h hızda ise yüklü tırmanışlarda sabit güç aralığının bitiş devirlerine yakın olması gerekirken 1799 ve 1830 rpm tercih edilmiş, 2000 rpm motor devri daha uygun duruyor.
Pulluk sürümünde , tork güç eğrisinin kesişim devri 1600 rpm de bulunduğu ve de stabil çizginin tork bitişi 1550 rpm de olduğu için 1550-1600 rpm kullanmak uygun olabilir.
Ek güç arttırımı, +100 n.m. dolaylarında uygun gibi duruyor.
Traktörün , hidrolik kapasitesinde iyileştirmeler var.
Motor yağı değişim aralığı 1000 saat, şanzıman yağı ise 2000 saatte değişiyor.
Beygirler, gaanı biraz daha büyük görünüyor, beygirleri suya vimişler, heeri.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aykt_Alprsln
Tier4İnterim, Euro3B , fazdaki motor ;
Same Explorer 80 , Euro2, serinin aynı motor özelliklerini taşıyor.
1200-1800 rpm sabit tork aralığı, 1900-2200 rpm sabit güç aralığı , 2100 rpm motor anma devri.
Tork-güç eğrisinin kesişim devri 1500 rpm, en az yakıt bölgesi 1200-2200 rpm, stabil şekilde ama 1300-1800 rpm aralığında biraz daha az.
Sabit tork aralığı tam düz şekilde, gayet iyidir.
Motor gücü, nominal 171 kw , 943 n.m. , maximum 181 kw , 1004 n.m. %19 tork yedeği bulunuyor.
Stabil çalışmalı motor özelliği taşıyor.
Powermix, 264 gr.kw/h , uygundur.
Sabit güç aralığı şekline baktığımızda , 540 ve 1000 rpm kuyruk mili için motor devri tercihi 2000-2100 rpm devirler arası tercih edilebilir.
Sabit güç aralığının boyu biraz kısa kalıyor, 300 rpm kullanılabiliyor,
Kuyruk mili kullanımlarında sabit güç aralığının orta devirleri kullanılabilir ama başlangıç devri tercih edilmiş.
JD, 1900 rpm , NH TSA serisi 1950 rpm gibi konumlamalar yaptığından devirleri birbirine benzetelim kaygısı bulunuyor.
Motor karakteristiğine göre tam doğru konumlama tercihi bekliyoruz.
Euro5 fazdaki motor ;
1000-1800 rpm sabit tork aralığı , hafif yumuşak yay şeklinde 1300-1550 rpm de daha düz tork çizgisi , 1600 rpm tork güç eğrisi kesişim noktası ,
1600-2100 rpm sabit güç aralığı , 2100 rpm motor anma devri,
Motor gücü, nominal 174 kw, tahmini 970 n.m. , max 181 kw, 1072 nm. , %19 tork yedeği bulunuyor.
Power mix değerleri benzer şekilde olabilir.
Traktör genel ağırlığına göre tork değerleri yerinde görünüyor.
Traktörün yol vitesinin, motor başlangıç devir konumlamalarını beğenmedim.
Motorun sabit tork aralığı başlangıç devri 1200 rpm tercih edilmiş, 1300-1500 rpm devir bölgesinde daha stabil bir tork çizgisi olduğundan 1400 rpm tercih edilebilirdi.
Son hız 60 km/h hızda ise yüklü tırmanışlarda sabit güç aralığının bitiş devirlerine yakın olması gerekirken 1799 ve 1830 rpm tercih edilmiş, 2000 rpm motor devri daha uygun duruyor.
Pulluk sürümünde , tork güç eğrisinin kesişim devri 1600 rpm de bulunduğu ve de stabil çizginin tork bitişi 1550 rpm de olduğu için 1550-1600 rpm kullanmak uygun olabilir.
Ek güç arttırımı, +100 n.m. dolaylarında uygun gibi duruyor.
Traktörün , hidrolik kapasitesinde iyileştirmeler var.
Motor yağı değişim aralığı 1000 saat, şanzıman yağı ise 2000 saatte değişiyor.
Beygirler, gaanı biraz daha büyük görünüyor, beygirleri suya vimişler, heeri.
Hala istenileni vermez mi diyosunuz segmentinde
 

Benzer Konular