PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
mazota yağ karıştırmayı düşünüyorum
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1222280" data-attributes="member: 76199"><p><a href="http://www.albiyobir.org.tr/files/img_etk/huseyin_ogut.pdf" target="_blank">http://www.albiyobir.org.tr/files/img_etk/huseyin_ogut.pdf</a></p><p> Alıntıdır.</p><p> Kullanılan yakıtın vizikozitesi(akışkanlığı), setan sayısı(yanma niteliği,ateşleme zamanını etkiler), yoğunluğu(özgül kütlesi), kalori (ısı) değerleri, motorun malzemesinin yakıtla uyumu, uygun sıkıştırma oranı (benzinde 14,6:1, mazotta 16-19:1, biyodizel yakıtlarda 12:1 gibi), avans,püskürtme zamanlaması, ayarları değişkenlik gösteriyor.</p><p> Motoru yakıtın niteliğine göre yeniden dizayn etmek gerekiyor.Vizikozite,akışkanlık için yakıt sıcaklığını ayarlayan birim gerekiyor.</p><p> Euro dizel yakıtların yağlayıcı niteliği azdır, 100 litre yakıtta 2 litre 30 numara yağ eklememiz gerekiyor.30 numara yağ mazotla iyi karışır.Mazot pompasını yeterince yağlamış oluruz.</p><p> Biyodizele uyumlu motorlarda kanola yağı gibi yakıtlar yakılabiliyor.</p><p> İlk çalışmada mazotla çalıştırıp, motorun soğutma sistemi yeterliliğine göre karışım uygulayıp, stop etmeden önce tekrar mazota dönerek kullanım düşünülebilir, yalnız motor yağının ömrü %50 gibi kısalacaktır.Korozyon, aşınmaya uğrayan parçalar zamanı gelince değişmesi gerekecektir.Bilginize sunarım.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1222280, member: 76199"] [url]http://www.albiyobir.org.tr/files/img_etk/huseyin_ogut.pdf[/url] Alıntıdır. Kullanılan yakıtın vizikozitesi(akışkanlığı), setan sayısı(yanma niteliği,ateşleme zamanını etkiler), yoğunluğu(özgül kütlesi), kalori (ısı) değerleri, motorun malzemesinin yakıtla uyumu, uygun sıkıştırma oranı (benzinde 14,6:1, mazotta 16-19:1, biyodizel yakıtlarda 12:1 gibi), avans,püskürtme zamanlaması, ayarları değişkenlik gösteriyor. Motoru yakıtın niteliğine göre yeniden dizayn etmek gerekiyor.Vizikozite,akışkanlık için yakıt sıcaklığını ayarlayan birim gerekiyor. Euro dizel yakıtların yağlayıcı niteliği azdır, 100 litre yakıtta 2 litre 30 numara yağ eklememiz gerekiyor.30 numara yağ mazotla iyi karışır.Mazot pompasını yeterince yağlamış oluruz. Biyodizele uyumlu motorlarda kanola yağı gibi yakıtlar yakılabiliyor. İlk çalışmada mazotla çalıştırıp, motorun soğutma sistemi yeterliliğine göre karışım uygulayıp, stop etmeden önce tekrar mazota dönerek kullanım düşünülebilir, yalnız motor yağının ömrü %50 gibi kısalacaktır.Korozyon, aşınmaya uğrayan parçalar zamanı gelince değişmesi gerekecektir.Bilginize sunarım. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
mazota yağ karıştırmayı düşünüyorum
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt