PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Mehmet Şimşeker Traktörleri 4x4'e Çeviriyor
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="CELAL KARABULUT" data-source="post: 1385594" data-attributes="member: 44592"><p>Orasını ben bilmem</p><p>Massey fiatlar hariç 2.elde genelde 10 bin vardır tek çeker ve çiftceker arasındaki fark budur </p><p>Revizyonda 10 bin ki şuda var yorgun ve turbosuz trakktörü çiftçeke yapmak o traktòrü hantallaştırır eskiler zaten atik olması ve bayılmaması ile tanınır </p><p>Bizdeki erkunt 60 lik çiftçeker olduğu icin bayılıyordu ama tek çekerler bayilmıyor o sebepten turbo taktırdık</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CELAL KARABULUT, post: 1385594, member: 44592"] Orasını ben bilmem Massey fiatlar hariç 2.elde genelde 10 bin vardır tek çeker ve çiftceker arasındaki fark budur Revizyonda 10 bin ki şuda var yorgun ve turbosuz trakktörü çiftçeke yapmak o traktòrü hantallaştırır eskiler zaten atik olması ve bayılmaması ile tanınır Bizdeki erkunt 60 lik çiftçeker olduğu icin bayılıyordu ama tek çekerler bayilmıyor o sebepten turbo taktırdık [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Mehmet Şimşeker Traktörleri 4x4'e Çeviriyor
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt