Mehmet şimşekler traktörleri...


Kamuoyuna duyurulur

Mesele şu;gerçekten kaliteli bir ürün yaptık ve hep kalitesiz ürünler ile kıyas yapıldığı için pahalı geldi hâliyle..

Oysa elma-elma ile kıyaslanır ve hatta elma Amasya alması ile kıyaslanır,Kot'u yanlış yerden aldılar,hem Devlet hem de Millet kıymet bilmez ise boşa çabalamanın anlamı varmı dedik ve kaldığımız yerden Yurt dışı satışlarımıza devam etme kararı aldık..

Şunlardan hep ders çıkardım;
Öldükten sonra tablosu para eden ressam durumuna düşmekten,öldükten sonra kasetleri satılan sanatçı durumuna düşmekten ve öldükten sonra kahraman olan siyasetçi olmaktansa canımız içinde diriyken dim-dik durup yolumuza farklı metodlar ile koşmalıyız vesselâm..
FB_IMG_1558986346670.jpg
 
Mehmet bey kalite bu ülkeye ağır geldi diyerek biraz sitem etmiş çiftçilere ama bence haksız bir sitem massey taklidi bir traktör yapmak kaliteli traktör yapmak olmuyor keşke kendine özgü bir tasarım yapsaydı hatta bu tasarımı çiftçilerle konuşarak yapsaydı
 
Görüneni de söylemeyelim mi?
1985 model 240 tamburlu çayır makinesinde, hidrolik pompa takır takır öter, sallama( pistonsuz) gübre kepçesini kaldırmaz, hidrolik kol dipleri zamanla boşluk yapar, kol dipleri geriden dizayn edilmesi lazım, debriyaj adamı yorar, gövdede bulunan mildeki lama boyu uzaması lazım, kuyruk mili gayır gayır zor geçer, ön takım boşluk yapınca yolda traktör gezer, frenleri kuru balatadır, ıslanınca durduracağız diye akla karayı seçeriz.Damperli römork takmak için pistonlu çeki bağlantısı gerekir.Çamurluk yarım dizayn edilmiş, yandan binişlerde basamak lastiğin dış yüzünü görmelidir, emniyetli kullanım olarak yetersiz görüyorum.
 

Görüneni de söylemeyelim mi?
1985 model 240 tamburlu çayır makinesinde, hidrolik pompa takır takır öter, sallama( pistonsuz) gübre kepçesini kaldırmaz, hidrolik kol dipleri zamanla boşluk yapar, kol dipleri geriden dizayn edilmesi lazım, debriyaj adamı yorar, gövdede bulunan mildeki lama boyu uzaması lazım, kuyruk mili gayır gayır zor geçer, ön takım boşluk yapınca yolda traktör gezer, frenleri kuru balatadır, ıslanınca durduracağız diye akla karayı seçeriz.Damperli römork takmak için pistonlu çeki bağlantısı gerekir.Çamurluk yarım dizayn edilmiş, yandan binişlerde basamak lastiğin dış yüzünü görmelidir, emniyetli kullanım olarak yetersiz görüyorum.
Hocam sen yanlış anladın ben 40 yıllık teknolojiyi icat etmiş gibi övünen üstüne üstlük birde trip atan bu şimşek makkuin için söledim

Sen baş tacısın.[emoji4]
 
Bizim İnsanımız Hep masseyden ödün veriyorlar.Halbuki piyasada tutulan bi dünya farklı marka traktörler var. Kaporta aynı motor aynı Isim farklı.
(Hars-Aslan Traktör-Başkent-Uzel-Mehmet şimşeker-tafe)
 
Hee Kalite agir geldi sen git Kaliteli ulkelere afrikaya sat Teknoliji uretmeyip kopyalamakla taklitle kalite olmuyor Arge yapacaksin tasarimin olacak binlerce saat en agir kosullarda test edeceksin ciftcilerden geri donus alip bir daha deneyeceksin daha sayayimmi
 
Görüneni de söylemeyelim mi?
1985 model 240 tamburlu çayır makinesinde, hidrolik pompa takır takır öter, sallama( pistonsuz) gübre kepçesini kaldırmaz, hidrolik kol dipleri zamanla boşluk yapar, kol dipleri geriden dizayn edilmesi lazım, debriyaj adamı yorar, gövdede bulunan mildeki lama boyu uzaması lazım, kuyruk mili gayır gayır zor geçer, ön takım boşluk yapınca yolda traktör gezer, frenleri kuru balatadır, ıslanınca durduracağız diye akla karayı seçeriz.Damperli römork takmak için pistonlu çeki bağlantısı gerekir.Çamurluk yarım dizayn edilmiş, yandan binişlerde basamak lastiğin dış yüzünü görmelidir, emniyetli kullanım olarak yetersiz görüyorum.
Hocam ben senin yorumlarını hep okurum ve de itibar ederim şimdiden söyleyeyim ona göre yaz ha [emoji3] ayrıca adam biraz sitem etmiş belki de haklı ancak bu traktorleri herkes üretiyor kalite derken hepsi aynı olmaz diye düşünüyorum Yani uzelin kalitesi hiç birinde yok en küçük bir civatadan örnek vereyim biri çeliği kalitelisinden kullanır diğeri ucuzunu bu bağlamda bakarsak aslında teknolojisi hep aynı ancak gün geçtikçe küçük dokunuşlarla traktörler de arabalar gibi gelişip gidiyor diye düşünüyorum, ayrıca bir markadan az olunca kimse yanaşmak istemiyor, mahindra ursus tafe gibi yedek parça da az oluyor buna paralel olarak saygılar sunarım hocam çok konuştum
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt