PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
MEKANİK ŞANZIMANI MEKATRONİK ŞANZIMANA ÇEVİRME
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="hasanfuat" data-source="post: 1256389" data-attributes="member: 29255"><p>Opel otomobillerde easytranic şanzımanlar otomatikleştirilmiş düz şanzımanlardır sorunları , Balata tüketimleri ve karasız çalışmaları yüzünden hiç sevilmediler .</p><p></p><p>Karmaşık kontrol sistemine ihtiyaç olmadan sıralı yarı otomatik sisteme çevrilebilir. </p><p>Her vites sıra ile ilerlemek zorunda bu da dur kalklarda işlemi çok çok yavaşlatacaktır . Düğme veye çok konumlu kontrolör ile vites değiştirmek için buna değer mi ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hasanfuat, post: 1256389, member: 29255"] Opel otomobillerde easytranic şanzımanlar otomatikleştirilmiş düz şanzımanlardır sorunları , Balata tüketimleri ve karasız çalışmaları yüzünden hiç sevilmediler . Karmaşık kontrol sistemine ihtiyaç olmadan sıralı yarı otomatik sisteme çevrilebilir. Her vites sıra ile ilerlemek zorunda bu da dur kalklarda işlemi çok çok yavaşlatacaktır . Düğme veye çok konumlu kontrolör ile vites değiştirmek için buna değer mi ? [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
MEKANİK ŞANZIMANI MEKATRONİK ŞANZIMANA ÇEVİRME
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt