PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Mf 4708 şanzuman yag fazla isinmasi yardim.
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1411047" data-attributes="member: 76199"><p>Şanzıman yağ sıcaklığı 70 C derece olmalıdır.</p><p>Bazı traktör modellerinde şanzıman yağ soğutucu da bulunmamaktadır.</p><p>Traktörün kısa süreli işlerde çalışacağı ön görüsüne göre dizayn tercihleri vardır.</p><p>Şanzıman yağ soğutucu yoksa sisteme eklenebilir.</p><p>Şanzımandan gelen boruya Renault 12 TSW arabaların sıcaklık ölçer , termometresi takılabilir.</p><p>70 C sıcaklıkta çalışması test edilebilir.</p><p>Bir diğer husus , şanzımanda hava alma deliği bulunması iyidir.</p><p>Bu deliğe boru geçirilip, ucu korunaklı olacak şekilde kabinin bir kenarına monte edilebilir.</p><p>Yıkama, su ve toz alma durumlarından şanzıman yağı korunmuş olur.</p><p>Eski nesil traktörlerde şanzıman yağ miktarları genelde 1 teneke civarları iken</p><p>yeni modellerde 3 teneke civarları oluyor , 10 tonluk damperli römorka yağ miktarları yetiyor.</p><p>Kısa süreli işlerde yağın ısınması uzun zaman aldığından kullanımda sıkıntı çıkarmıyor.</p><p>Powershift şanzımanların hepsinde yağın ısınması gerekiyor.</p><p>Harici iç yağ pompası olan modellerde yağı ısıtır.</p><p>Hidrolik tazyik sübabının yapısından kaynaklı ısınmalarda olabilir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1411047, member: 76199"] Şanzıman yağ sıcaklığı 70 C derece olmalıdır. Bazı traktör modellerinde şanzıman yağ soğutucu da bulunmamaktadır. Traktörün kısa süreli işlerde çalışacağı ön görüsüne göre dizayn tercihleri vardır. Şanzıman yağ soğutucu yoksa sisteme eklenebilir. Şanzımandan gelen boruya Renault 12 TSW arabaların sıcaklık ölçer , termometresi takılabilir. 70 C sıcaklıkta çalışması test edilebilir. Bir diğer husus , şanzımanda hava alma deliği bulunması iyidir. Bu deliğe boru geçirilip, ucu korunaklı olacak şekilde kabinin bir kenarına monte edilebilir. Yıkama, su ve toz alma durumlarından şanzıman yağı korunmuş olur. Eski nesil traktörlerde şanzıman yağ miktarları genelde 1 teneke civarları iken yeni modellerde 3 teneke civarları oluyor , 10 tonluk damperli römorka yağ miktarları yetiyor. Kısa süreli işlerde yağın ısınması uzun zaman aldığından kullanımda sıkıntı çıkarmıyor. Powershift şanzımanların hepsinde yağın ısınması gerekiyor. Harici iç yağ pompası olan modellerde yağı ısıtır. Hidrolik tazyik sübabının yapısından kaynaklı ısınmalarda olabilir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Mf 4708 şanzuman yag fazla isinmasi yardim.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt