PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
neden 240 kullanıyorum
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1391258" data-attributes="member: 76199"><p>1983 lü yıllarda , Steyr 768 vardı , yakın fiyatlarda MF 240 modeller vardı.</p><p>MF 285 gibi çeki kuvveti var, motor gücü düşük gelir.</p><p>Fiat 640, önü çabuk havalanır, ciğerli asılır.</p><p>Mısır yerlerinde 3 12" pulluğu , takviye 4 vitesle çeker.</p><p>MF 285 , seri 1 vitesle kuru zamanda daha pratik iş görüyor.</p><p>Explorer kullanmaya başlayınca traktöre bindiğimizi anladık.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1391258, member: 76199"] 1983 lü yıllarda , Steyr 768 vardı , yakın fiyatlarda MF 240 modeller vardı. MF 285 gibi çeki kuvveti var, motor gücü düşük gelir. Fiat 640, önü çabuk havalanır, ciğerli asılır. Mısır yerlerinde 3 12" pulluğu , takviye 4 vitesle çeker. MF 285 , seri 1 vitesle kuru zamanda daha pratik iş görüyor. Explorer kullanmaya başlayınca traktöre bindiğimizi anladık. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
neden 240 kullanıyorum
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt