PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
New Holland bu sefer yapmış
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1415970" data-attributes="member: 76199"><p>Motor gücü olarak ;</p><p>JD 5080R , 5090R ,</p><p>MF 3085 Phantom,</p><p>NH T5040 , 5050 , TL90A,TL100A</p><p>Kubota M108S , gibi nitelikleri yok.</p><p>4 ton traktör için ,</p><p>60,70,80 kw ve 350,400,450 n.m. gibi keskin güç artışları gerekir.</p><p>Yazılım yapılarak traktörde güç ayarlanması yapılmasını çokta sağlıklı bulmuyoruz.</p><p>Köhler motor 3,4 lt tercih edilebilirdi.</p><p>Uzun stroklu motor yapısı var, 1300-1800 rpm sabit tork aralığı , 1800-2300 rpm sabit güç aralığı mevcuttur.</p><p>En az yakıt bölgesi 1300-1800 rpm , ön kepçe kullanımında kolaylık sağlar.</p><p>Balye işlerinde en az yakıt bölgesinin motor anma gücü devirleri içinde bulunmuyor.</p><p>JD 5090R de ise tork-güç eğrisi kesişim devri 1900 rpm de , %90 motor yüküyle yakıt azaltıyor.</p><p>Alpine seriyi pancar yüklemek için tercih edemeyiz.</p><p>Fiat 95 66 S, kepçe yüklüyken 2000-2200 rpm devirle doldur-boşalt yapıyor.</p><p>Operatörlük için vites değişimleri 1500-2200 rpm ,</p><p>Hidrolik pompalar eski nesil motorda 2000 rpm devirde verimli çalışıyor,</p><p>Yeni nesil motorlarda 1600 rpm devirde verimli çalışıyor.</p><p>Alpine seri tam şase bir traktör değildir.</p><p>Traktörün altına yarım şasede giydirilemiyor.</p><p>NH T5 gibide ağır hizmet niteliği bulunmuyor.</p><p>MF 5400 seri kademe içi 4 powershift vitesi değiştirebiliyor.</p><p>Eksiği 1 ve 2 kademeler arasını debriyajsız değiştiremiyor.</p><p>TR6, 8 powershift vitesi otomatik kullanabiliyor.</p><p>Fayda maliyet olarakta çok cazip görmüyoruz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1415970, member: 76199"] Motor gücü olarak ; JD 5080R , 5090R , MF 3085 Phantom, NH T5040 , 5050 , TL90A,TL100A Kubota M108S , gibi nitelikleri yok. 4 ton traktör için , 60,70,80 kw ve 350,400,450 n.m. gibi keskin güç artışları gerekir. Yazılım yapılarak traktörde güç ayarlanması yapılmasını çokta sağlıklı bulmuyoruz. Köhler motor 3,4 lt tercih edilebilirdi. Uzun stroklu motor yapısı var, 1300-1800 rpm sabit tork aralığı , 1800-2300 rpm sabit güç aralığı mevcuttur. En az yakıt bölgesi 1300-1800 rpm , ön kepçe kullanımında kolaylık sağlar. Balye işlerinde en az yakıt bölgesinin motor anma gücü devirleri içinde bulunmuyor. JD 5090R de ise tork-güç eğrisi kesişim devri 1900 rpm de , %90 motor yüküyle yakıt azaltıyor. Alpine seriyi pancar yüklemek için tercih edemeyiz. Fiat 95 66 S, kepçe yüklüyken 2000-2200 rpm devirle doldur-boşalt yapıyor. Operatörlük için vites değişimleri 1500-2200 rpm , Hidrolik pompalar eski nesil motorda 2000 rpm devirde verimli çalışıyor, Yeni nesil motorlarda 1600 rpm devirde verimli çalışıyor. Alpine seri tam şase bir traktör değildir. Traktörün altına yarım şasede giydirilemiyor. NH T5 gibide ağır hizmet niteliği bulunmuyor. MF 5400 seri kademe içi 4 powershift vitesi değiştirebiliyor. Eksiği 1 ve 2 kademeler arasını debriyajsız değiştiremiyor. TR6, 8 powershift vitesi otomatik kullanabiliyor. Fayda maliyet olarakta çok cazip görmüyoruz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
New Holland bu sefer yapmış
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt