New Holland bu sefer yapmış

Paylaşım için teşekkürler.
Nakliye işleri için Case JX65C modelin motor gücü yönetiminden gayette memnunuz.
Motor tepkileri olarak 1300-1600 rpm devir aralığında düz mazot pompalı traktörler gibi coşarak içinden 2. bir güç çıkıyor.
Motor max güç tepesi 1600 rpm de bulunuyor, 2600 rpm devire motor gücü stabile yakın yumuşak azalan nitelik taşıyor.
Yükle rampaya sarışlarda 1500-2600 rpm arası 1100 rpm deviri , güç kesintisi olmadan kullanabiliyoruz.
JX65E modelde ise vites araları 600 rpm , son hız 32 km/h.
1500 rpm max tork , 2000-2300 rpm sabit güç aralığı var.
T4.70 modelde ise
1400-1800 rpm sabit tork aralığı , 1800-2300 rpm sabit güç aralığı var.
Motor aktif devirleri ise 1600-1900 rpm ,
Yükle rampaya sarışlarda güç kesintisi hissedilebilir.
Traktöre 300 rpm aralıklı 2 kademeli Powershift vites gerekir.
Traktör genel ağırlığı 3-4 ton arası traktörler 3 sınıfı model olarak adlandırılsa daha güzel olur.
Boş ağırlığı, ek ağırlıksız 4 ton olmayan bir modelin üzerine 4 yazmakla traktör 4 sınıfı olmaz.
Bu model 100 dekar altında çiftçilik yapacak kişilere tavsiye edilebilir.
 
Gerçektende newholland her markanın yapamadığını yapmış super bir traktör ortaya çıkarmış helal olsun.Iyiki internet var dünyada ne çeşit küçük segment traktörler var görebiliyoruz.
 
Gerçekten de New holland her markanın yapamadığını yapmış super bir traktör ortaya çıkarmış helal olsun. İyi ki internet var dünyada ne çeşit küçük segment traktörler var görebiliyoruz.
Motor gücü olarak ;
JD 5080R , 5090R ,
MF 3085 Phantom,
NH T5040 , 5050 , TL90A,TL100A
Kubota M108S , gibi nitelikleri yok.
4 ton traktör için ,
60,70,80 kw ve 350,400,450 n.m. gibi keskin güç artışları gerekir.
Yazılım yapılarak traktörde güç ayarlanması yapılmasını çokta sağlıklı bulmuyoruz.
Köhler motor 3,4 lt tercih edilebilirdi.
Uzun stroklu motor yapısı var, 1300-1800 rpm sabit tork aralığı , 1800-2300 rpm sabit güç aralığı mevcuttur.
En az yakıt bölgesi 1300-1800 rpm , ön kepçe kullanımında kolaylık sağlar.
Balye işlerinde en az yakıt bölgesinin motor anma gücü devirleri içinde bulunmuyor.
JD 5090R de ise tork-güç eğrisi kesişim devri 1900 rpm de , %90 motor yüküyle yakıt azaltıyor.
Alpine seriyi pancar yüklemek için tercih edemeyiz.
Fiat 95 66 S, kepçe yüklüyken 2000-2200 rpm devirle doldur-boşalt yapıyor.
Operatörlük için vites değişimleri 1500-2200 rpm ,
Hidrolik pompalar eski nesil motorda 2000 rpm devirde verimli çalışıyor,
Yeni nesil motorlarda 1600 rpm devirde verimli çalışıyor.
Alpine seri tam şase bir traktör değildir.
Traktörün altına yarım şasede giydirilemiyor.
NH T5 gibide ağır hizmet niteliği bulunmuyor.
MF 5400 seri kademe içi 4 powershift vitesi değiştirebiliyor.
Eksiği 1 ve 2 kademeler arasını debriyajsız değiştiremiyor.
TR6, 8 powershift vitesi otomatik kullanabiliyor.
Fayda maliyet olarakta çok cazip görmüyoruz.
 
Motor gücü olarak ;
JD 5080R , 5090R ,
MF 3085 Phantom,
NH T5040 , 5050 , TL90A,TL100A
Kubota M108S , gibi nitelikleri yok.
4 ton traktör için ,
60,70,80 kw ve 350,400,450 n.m. gibi keskin güç artışları gerekir.
Yazılım yapılarak traktörde güç ayarlanması yapılmasını çokta sağlıklı bulmuyoruz.
Köhler motor 3,4 lt tercih edilebilirdi.
Uzun stroklu motor yapısı var, 1300-1800 rpm sabit tork aralığı , 1800-2300 rpm sabit güç aralığı mevcuttur.
En az yakıt bölgesi 1300-1800 rpm , ön kepçe kullanımında kolaylık sağlar.
Balye işlerinde en az yakıt bölgesinin motor anma gücü devirleri içinde bulunmuyor.
JD 5090R de ise tork-güç eğrisi kesişim devri 1900 rpm de , %90 motor yüküyle yakıt azaltıyor.
Alpine seriyi pancar yüklemek için tercih edemeyiz.
Fiat 95 66 S, kepçe yüklüyken 2000-2200 rpm devirle doldur-boşalt yapıyor.
Operatörlük için vites değişimleri 1500-2200 rpm ,
Hidrolik pompalar eski nesil motorda 2000 rpm devirde verimli çalışıyor,
Yeni nesil motorlarda 1600 rpm devirde verimli çalışıyor.
Alpine seri tam şase bir traktör değildir.
Traktörün altına yarım şasede giydirilemiyor.
NH T5 gibide ağır hizmet niteliği bulunmuyor.
MF 5400 seri kademe içi 4 powershift vitesi değiştirebiliyor.
Eksiği 1 ve 2 kademeler arasını debriyajsız değiştiremiyor.
TR6, 8 powershift vitesi otomatik kullanabiliyor.
Fayda maliyet olarakta çok cazip görmüyoruz.
Hocam nh TL 80a tavsiye edermisiniz
 
Hocam nh TL 80a tavsiye eder misiniz
TL80 kullanıcısı bizim toprak yapısı biraz ağır olduğundan TL100A modele geçiş yaptı.
Kullanacağınız ekipman önemli , gezmeli işte çalışacaksa, yem karma v.s. traktörü zorlamayacak işler varsa olabilir.
Ford motor karakteristiğinden farklılıkları var, sürüş şeklinize ne kadar uyar bilemeyiz.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt