PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
New Holland TD100D
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="FEBRUCCİNİ" data-source="post: 1364600" data-attributes="member: 36784"><p>En ideali td 90d.gerek yakıt gerekse performans olarak.td 100-110 ancak cer dişlisi ve lastikleri büyütülmüş bu yüzden daha hantallaşmış pompadan veya turbodan güç verilmiştir. Td 90dan hiç bir artısı yoktur.mesela 540 ile 640ın kovanlar, lastikler, motoru ve hidrolik beyni hariç her yeri aynıdır.640 a baktığımız zaman daha hantallaşmış seriliğinden ve 64 hp gücünden taviz vermiştir.aradaki + 10 hp gücü hissettirmiyor. Birde eksantrik değişimiyle td90 daha az yakıtla td 110un yaptığını yapar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FEBRUCCİNİ, post: 1364600, member: 36784"] En ideali td 90d.gerek yakıt gerekse performans olarak.td 100-110 ancak cer dişlisi ve lastikleri büyütülmüş bu yüzden daha hantallaşmış pompadan veya turbodan güç verilmiştir. Td 90dan hiç bir artısı yoktur.mesela 540 ile 640ın kovanlar, lastikler, motoru ve hidrolik beyni hariç her yeri aynıdır.640 a baktığımız zaman daha hantallaşmış seriliğinden ve 64 hp gücünden taviz vermiştir.aradaki + 10 hp gücü hissettirmiyor. Birde eksantrik değişimiyle td90 daha az yakıtla td 110un yaptığını yapar. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
New Holland TD100D
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt