PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
new holland tr120
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1164937" data-attributes="member: 76199"><p>Motorlar Tier 3,Euro 3B emisyonlarında EGR(egzoz gazı dönüşümü) ve DOC(dizel oksidasyon katalizörü) mevcut, SCR(Ad-blue) ve DPF(dizel partikül filtresi) yok olmaması da servis masraflarını azaltır.</p><p> Ad-blue kullanımını biraz lüx buluyorum, egzoz temizlemeden başka işe yaramıyor.</p><p> Sert zeminli bölgede çalışıyorsanız, kabin ve ön aks süspansiyonunu önemsiyorum, Ön aks süspansiyonu konfordan ziyade motor çekişini etkiliyor, zıplamadan dolayı çekiş azalıyor.6 sınıfı makinede bence olmalıdır.</p><p> Kumsal veya kayran zemin belki fazla sarsmaz, sizin tercihiniz.</p><p> 17. yol vitesi T6020 de mevcut, nakliye işinde faydalıdır.</p><p> Hidrolik sistemde küçük farklar var.</p><p> Ekipman durumu da önemlidir.</p><p> Örneğin biçim işi yapacaksınız, hem ön hidrolik, hemde arka hidrolik kullanarak geniş alanda biçim yapılabilir.</p><p> Tohum ekim işlemlerinde ön kısıma tohum-gübre deposu koyulup arkada ekim makinesiyle çalışılabilir.</p><p> Önde tohum deposu, çekilir mibzer onun arkasında da gübre arabası şeklinde değişik uygulamalar da var.</p><p>Çalışacak arazi azsa ve yıllık 500 saat altında çalışacaksa hiç niyetlenmeyin.Kolay gelsin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1164937, member: 76199"] Motorlar Tier 3,Euro 3B emisyonlarında EGR(egzoz gazı dönüşümü) ve DOC(dizel oksidasyon katalizörü) mevcut, SCR(Ad-blue) ve DPF(dizel partikül filtresi) yok olmaması da servis masraflarını azaltır. Ad-blue kullanımını biraz lüx buluyorum, egzoz temizlemeden başka işe yaramıyor. Sert zeminli bölgede çalışıyorsanız, kabin ve ön aks süspansiyonunu önemsiyorum, Ön aks süspansiyonu konfordan ziyade motor çekişini etkiliyor, zıplamadan dolayı çekiş azalıyor.6 sınıfı makinede bence olmalıdır. Kumsal veya kayran zemin belki fazla sarsmaz, sizin tercihiniz. 17. yol vitesi T6020 de mevcut, nakliye işinde faydalıdır. Hidrolik sistemde küçük farklar var. Ekipman durumu da önemlidir. Örneğin biçim işi yapacaksınız, hem ön hidrolik, hemde arka hidrolik kullanarak geniş alanda biçim yapılabilir. Tohum ekim işlemlerinde ön kısıma tohum-gübre deposu koyulup arkada ekim makinesiyle çalışılabilir. Önde tohum deposu, çekilir mibzer onun arkasında da gübre arabası şeklinde değişik uygulamalar da var. Çalışacak arazi azsa ve yıllık 500 saat altında çalışacaksa hiç niyetlenmeyin.Kolay gelsin. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
new holland tr120
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt