New Holland TR6S | Yeni Ürün

850 bin tl yi bunlar 85 bin tl falan sanıyorlar herhalde? benim Tümosan gözüme daha bi ayrı görünmeye başladı bu fiyatlardan sonra :)
Bu fakir çiftçi traktörüdür.
Renkler ve zevkler meselesi, çokta fazla şeyler demek istemiyoruz.
Çok ince yorumlar vermeme rağmen az kişi tarafından beğeni alıyor.
Beğenilmeyen konuları da sormanızı rica ederiz.
 
New Hollanda td ve tt serilerinin dijital ekranlarını tekrar değiştirerek analog ekrana döndü.
 

Resimler ve ekler

  • IMG-20210810-WA0001.jpg
    IMG-20210810-WA0001.jpg
    55.4 KB · Görüntüleme: 60
Bu fakir çiftçi traktörüdür.
Renkler ve zevkler meselesi, çokta fazla şeyler demek istemiyoruz.
Çok ince yorumlar vermeme rağmen az kişi tarafından beğeni alıyor.
Beğenilmeyen konuları da sormanızı rica ederiz.
Abi sen gönüllerin beğenisini aldığın için burdaki beğeni tuşunu boşver 😊😊😊👍👍
Bilgilerinden istifade ediyoruz teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
hocam tam olarak ne demek istediğinizi anlayamadım?
Modellere motor grafiği eleştirisi yapmanızı bekliyoruz.
İç mekan malzeme kalitesi eleştirileri olabilir.
Opsiyon seçenekler olarak neler bulunmalıdır.
Servis hizmetlerinin yetmediği konular neler var.
TR6S modele 18*6 veya 19*6 şanzıman kullanılması gerekir miydi?
Ek güç arttırım miktarları sürüşle uyumlu olabiliyor mu?
+100 n.m. ek tork arttırımı kullanıma uygun mudur?
Her ne kadar malzeme mukavemetleri geçmiş dönemlere nazaran daha da iyileştirilmiş olmasına rağmen ;
tarımsal bir motorun bitiş devrinin 2500 rpm olması tarafındayız,
Mercedes 4140 kırkayak kamyon motoru ;
1500 rpm max tork , 1900 rpm max güç , 2200 rpm max çalışma devri , 400 hp güç , 8 otomatik vites nakliye yapıyor.
Magnum 340 , motor özelliklerini belirtmiştik.
Valtra T254S modelde motor anma gücünde iki katlı ek güç üretimi olduğundan ödül almıştı.
Sabit tork aralığı üzerinde motor aktif devir kullanımı turbo yükleri ve ani yüklenmeler açısından sakıncalı olabilir.
Deuthz klasik karakteristiği böyle oluyor , en az yakıt bölgesi 1200-1600 rpm devir tercihi var.
MF 6400 seri en az yakıt bölgesi 1300-1800 rpm aralığı kullanıyor.
Düşük devirlere en az yakıt bölgesi devirleri konusunda MF kullanıcıları oldukça rahat etmiş ama
Fiat, Ford, Steyr kullanıcıları , 1800 - 2400 rpm aralığında en az yakıt bölgesi motor modelleri kullanılmadığı için rahat edemiyor ve halen
Fiat 80 66 S model popülerliğini yitirmez.
Sürücülerin yarısı, belki biraz daha fazlası Fiat , Ford motor sürüşüne aşinadır.
Ford, kısa stroklu motor kullandığından 2100 rpm devirde az yakıt harcar.
Fendth 828 , kuru tarımda kullanılmaya çalışıldığında tekerleri jant üzerinde çevirdi, bunu yapabilen başka traktör modelleri var mı?
Üfürükçülüğü bırakacam , kesin kararlıyım, ne dersiniz?
 

Benzer Konular