New Holland Yedek Parça Sorunu


2011 model 2012 trafik çıkışlı New Holland T6020 elite serisi traktörüm var.Traktörün ayna mauntu diye bir parçası arıza verdi.Dişleri aşınmış.Servisi yedek parçadan parça istedi.Gelen yeni yedek parça ile traktörün üzerindeki parça birbirinin aynı değil.Durum fabrikaya bildirildi.Fabrikadakiler de orijinal parçayı bulamadılar.Onlar da yurtdışına durumu bildirmişler.Traktör 10 gündür serviste yatıyor.Tarlaları pullukla sürmem lazım ama new holland yetkililerinden herhangi bir bilgilendirme ve yedek parça temini durumu olmadı.Şimdi ben bu traktörü Türkiye de servis ve yedek parça sorunu yok diye tercih etmiştim.Ama görüyorum ki varmış.
Ne yapmamı tavsiye edersiniz?
 

Resimler ve ekler

  • Ayna mauntu.jpg
    Ayna mauntu.jpg
    3.5 MB · Görüntüleme: 181
  • Ayna mauntu 2.jpg
    Ayna mauntu 2.jpg
    2.5 MB · Görüntüleme: 132
Gecmis olsun
Pek ariza yapacak parca değil ayna mahruti dislisi
Bu fotodaki parçanın karşı disliside olacak takim halinde değişir zaten ikisi birlikte
Torna işçiliği ile parça uydurulamazmi acaba
 
Gecmis olsun.newholland parca bulamazsa yazik,en cok piyasada olan marka.Ithal alsan bi dert,yerli alsan bi dert,ciftcinin hali ne olacak boyle.Satmaya geldimi firmalar lafta bakarsan super.
 
Geçmiş olsun Ankara ostim ve Konya sanayisi yapabilir. Ama orjinal parça çelik nikel karışım şeklinde ısıl işlem ile yapılıyor sonradan yapılan ürün ne kadar sağlıklı olur bilinmez.
 
Bu serinin sıfırı çıkıyor ben bilerek sıfırı çıkan modelin parçası da olması lazım. En geç 1 hafta sürsün yurtdışından gelmesi galiba servisiniz biraz pasif
Servisin yedek parça kısmı her gün fabrikayla iletişim kuruyor.Ben ayrıca müşteri hizmetlerini aradım ve bir şikayet raporu hazırlattım.'Bugün yarın hallolur' dediler ama her arayışımda aynı şeyi söylüyorlar.Sonuçta değişen bir durum yok.Benim parçanın seri numarası ile gönderdikleri(servis bilgisayar sistemindeki)parçanın seri numarası aynı değil.Sistemde benim parçanın tanımı yok.Evet model şu an üretimde ama böyle bir durum da var.
 
Servisin yedek parça kısmı her gün fabrikayla iletişim kuruyor.Ben ayrıca müşteri hizmetlerini aradım ve bir şikayet raporu hazırlattım.'Bugün yarın hallolur' dediler ama her arayışımda aynı şeyi söylüyorlar.Sonuçta değişen bir durum yok.Benim parçanın seri numarası ile gönderdikleri(servis bilgisayar sistemindeki)parçanın seri numarası aynı değil.Sistemde benim parçanın tanımı yok.Evet model şu an üretimde ama böyle bir durum da var.

Abi sana tavsiyem nh mail sistemine hergun öğleden önce ve sonra olmak üzere her birimine ayrı ayrı aynı derdini anlat kopyala yapıştır yapma sürekli başka şeyler yazarak anlat derdini ...Müşteri hizmetleri tiriviri .Müşteri hizmetleri sizi aradığında yetkili bir isimle görüşmek istediğinizi belirtin yapamiyorlarsa görüşmeyi sonlandirin mutlaka bir yetkili sizinle görüşecek ...Görüştüğümüz yetkilinin adını soyadını adını birimini numarasını not alın gün aşırı kendisiyle iletişime geçin sikistirin sürekli servisten çıkıncaya kadar ücretsiz aynı beygir traktör talep edin Şikayet var sitesine konu oluşturun durumu belirtin ...Kapıları zorlayan
http://www.newholland.com.tr/iletisim.aspx traktör servis ekipman yedek parça ve diğer bölümlerinin hepsine mail atın müşteri hizmetleri çözemez sizin işinizi
 
Servisin yedek parça kısmı her gün fabrikayla iletişim kuruyor.Ben ayrıca müşteri hizmetlerini aradım ve bir şikayet raporu hazırlattım.'Bugün yarın hallolur' dediler ama her arayışımda aynı şeyi söylüyorlar.Sonuçta değişen bir durum yok.Benim parçanın seri numarası ile gönderdikleri(servis bilgisayar sistemindeki)parçanın seri numarası aynı değil.Sistemde benim parçanın tanımı yok.Evet model şu an üretimde ama böyle bir durum da var.
Size gönderdikleri nasıl uyuşmuyor 2012 modelde olsa traktörünüz, yeni modellerde ayna mahruti değişmiş mi uymadı. Mesela sizin 6020 nin ayna mahruti ile yeni 6020 lerin ayna mahruti değişik mi uyumsuz oluyor. Yarın tekrar arayın eğer birkaç gün içinde gelmeyecekse satacağınızı söyleyin hemen gönderirler
Servisin yedek parça kısmı her gün fabrikayla iletişim kuruyor.Ben ayrıca müşteri hizmetlerini aradım ve bir şikayet raporu hazırlattım.'Bugün yarın hallolur' dediler ama her arayışımda aynı şeyi söylüyorlar.Sonuçta değişen bir durum yok.Benim parçanın seri numarası ile gönderdikleri(servis bilgisayar sistemindeki)parçanın seri numarası aynı değil.Sistemde benim parçanın tanımı yok.Evet model şu an üretimde ama böyle bir durum da var.
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt