PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Nh.Tr5 115 kullanıcıları aranmaktadir
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ziyaretci4" data-source="post: 1271850" data-attributes="member: 81629"><p>Merhaba arkadaşlar, kanpanya sebebi TR5 100-110 serisi çıkıyor onun için yapıldığını düşünüyorum. Fakat tamamen ithal T5 ve yerli montaj TR5 105-115 serisinden iyi olacağını sanmıyorum. Newholland T5, TR5 105-115. CASE IH Farmall C ve U Serilerindeki motor iveco 3400cc Turbo-Intercooler common rail Tiar 4a. Yeni yerli üretim TR5 100-110 serisinde ise TTF S8000 motor kullanılacakmış ve bu motor common rail değilmiş. Şahsi kanaatim motoru değişme işi T5 ve TR5 105-115 serileri çekmiyor, bayılma yapıyor gibi kulaktan dolma müşteri memnuniyetsizliği değildir. TTF S8000 yerli bir motor sanırım. Maliyeti azaltıp, daha çok kar etmek içindir, diye düşünüyorum. Birde Ülkemizdeki egzoz emisyon kanunlarıyla Avrupadaki kanunlar farklı. Türk Traktör gereken patent izinlerini alıp böyle bir yola gitmiştir. Bence Fiyat makul olursa alınır. Traktöre görede uygun ekipmanlar kullanılırsa her iki seride de sorun yaşanacağını sanmıyorum, fakat yeni serinin yakıtı diğerinden az olmaz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ziyaretci4, post: 1271850, member: 81629"] Merhaba arkadaşlar, kanpanya sebebi TR5 100-110 serisi çıkıyor onun için yapıldığını düşünüyorum. Fakat tamamen ithal T5 ve yerli montaj TR5 105-115 serisinden iyi olacağını sanmıyorum. Newholland T5, TR5 105-115. CASE IH Farmall C ve U Serilerindeki motor iveco 3400cc Turbo-Intercooler common rail Tiar 4a. Yeni yerli üretim TR5 100-110 serisinde ise TTF S8000 motor kullanılacakmış ve bu motor common rail değilmiş. Şahsi kanaatim motoru değişme işi T5 ve TR5 105-115 serileri çekmiyor, bayılma yapıyor gibi kulaktan dolma müşteri memnuniyetsizliği değildir. TTF S8000 yerli bir motor sanırım. Maliyeti azaltıp, daha çok kar etmek içindir, diye düşünüyorum. Birde Ülkemizdeki egzoz emisyon kanunlarıyla Avrupadaki kanunlar farklı. Türk Traktör gereken patent izinlerini alıp böyle bir yola gitmiştir. Bence Fiyat makul olursa alınır. Traktöre görede uygun ekipmanlar kullanılırsa her iki seride de sorun yaşanacağını sanmıyorum, fakat yeni serinin yakıtı diğerinden az olmaz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Nh.Tr5 115 kullanıcıları aranmaktadir
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt