PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Perkins motor güçlendirme
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1351738" data-attributes="member: 76199"><p>Her motor ailesinin kendine has turbo basıncı vardır.</p><p> 1104 44 T motordaki turbo basıncı farklı , 1104 44 TA (turbo aftercooler) turbo basıncı farklı olacaktır. Ayrıca yanma odası tasarımları , motor volan ağırlığı, krank mili yatakları v.s. motor gücüne göre ayarlanıyor , mevcut ayarları değiştirdiğimizde malzeme kalitesi ortaya çıkar , ağır hizmet tipi şanzımanlı modeller fazla sorun çıkarmazken, malzeme kalitesi düşük olanlar oyuncak araba gibi dağılmaya başlar.</p><p> Yakıt pompası ve soğutma sistemi yetersiz gelen tasarımlarda oluyor.</p><p> Yakıt düşüşü motoru en az yakıt noktalarında kullanmanıza bakar.</p><p> Eski nesil motorlarda özgül yakıt tüketimi 230 gr.kw/h civarları iken , Euro 2 ve üzeri nesillerde 210 gr.kw/h katalog verileri bulunuyor , İn Turkish Meaning ,Türkçe anlamı içinde ; %9 yakıt tasarrufu yapabiliyorlar.</p><p> Avrupa'daki fuarlarda , genellikle yazılım firmaları bulunuyor , motor haritalarında düzenlenmesi gereken kısımlar çoktur.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1351738, member: 76199"] Her motor ailesinin kendine has turbo basıncı vardır. 1104 44 T motordaki turbo basıncı farklı , 1104 44 TA (turbo aftercooler) turbo basıncı farklı olacaktır. Ayrıca yanma odası tasarımları , motor volan ağırlığı, krank mili yatakları v.s. motor gücüne göre ayarlanıyor , mevcut ayarları değiştirdiğimizde malzeme kalitesi ortaya çıkar , ağır hizmet tipi şanzımanlı modeller fazla sorun çıkarmazken, malzeme kalitesi düşük olanlar oyuncak araba gibi dağılmaya başlar. Yakıt pompası ve soğutma sistemi yetersiz gelen tasarımlarda oluyor. Yakıt düşüşü motoru en az yakıt noktalarında kullanmanıza bakar. Eski nesil motorlarda özgül yakıt tüketimi 230 gr.kw/h civarları iken , Euro 2 ve üzeri nesillerde 210 gr.kw/h katalog verileri bulunuyor , İn Turkish Meaning ,Türkçe anlamı içinde ; %9 yakıt tasarrufu yapabiliyorlar. Avrupa'daki fuarlarda , genellikle yazılım firmaları bulunuyor , motor haritalarında düzenlenmesi gereken kısımlar çoktur. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Perkins motor güçlendirme
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt