PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Pulluğun motora ağır gelme durumu nasıl oluyor
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="pyrzmc" data-source="post: 1441281" data-attributes="member: 77792"><p>Görüşünüz çok değerlidir ama zamandan kabul ederek yakıttan tarafı muamma neden derseniz 5 li pulluk hesabı yapalım 5 şok yada 5 kulak çarpalım 16 inç ile yapar 80 inç ve inç olarak 2.5 cm hesap etsek 200 cm yani 2 metre yer gider 6 km hızla sonra dönelim 4 lü sok yada kulak pulluğa çarpalım 16 inç ile 4 lü pulluk 64 inç ve çarpı 2,5 santim inç desek 160 cm yer götürür ve 8 km hızla bu işi yapabiliyoruz. Şimdi hesap şurada 6 km hız ve 8 km hız varken her çizi de 40 cm fark var sanki bu iş de yakıt zaman farkı zaman olarak milisaniyeler yakıt olarak gramlar olarak olarak ölçülür . Benim bildiğim pulluk toprak yapısına göre belirlenir. Köyümde olan toprak yapısına göre 14 inç pulluk için 25 beygir sok yada kulak başı beygir lazım aysan kültivatör için bacak başı en az 2.5 beygir güç lazım çizel yada dipkazan için 9 beygir güç lazım biz hanemize ekipman alırken bacak başı sok yada kulak başı güç hesabına göre alırız toprak yapımız için o yüzden 35 li aysan 11 li çizel 4 lü 15 numara pulluk koşarız yaz da kışda motorumuzda her tavda iş yapar iyi tavda az yakar sert tavda çok yakar ama her zaman iş yapar o yüzden toprak yapısına göre malzeme üstünde olana göre bacak yapısına göre seçmek gerek nacizane fikrim budur fikrinize de saygım sonsuz</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pyrzmc, post: 1441281, member: 77792"] Görüşünüz çok değerlidir ama zamandan kabul ederek yakıttan tarafı muamma neden derseniz 5 li pulluk hesabı yapalım 5 şok yada 5 kulak çarpalım 16 inç ile yapar 80 inç ve inç olarak 2.5 cm hesap etsek 200 cm yani 2 metre yer gider 6 km hızla sonra dönelim 4 lü sok yada kulak pulluğa çarpalım 16 inç ile 4 lü pulluk 64 inç ve çarpı 2,5 santim inç desek 160 cm yer götürür ve 8 km hızla bu işi yapabiliyoruz. Şimdi hesap şurada 6 km hız ve 8 km hız varken her çizi de 40 cm fark var sanki bu iş de yakıt zaman farkı zaman olarak milisaniyeler yakıt olarak gramlar olarak olarak ölçülür . Benim bildiğim pulluk toprak yapısına göre belirlenir. Köyümde olan toprak yapısına göre 14 inç pulluk için 25 beygir sok yada kulak başı beygir lazım aysan kültivatör için bacak başı en az 2.5 beygir güç lazım çizel yada dipkazan için 9 beygir güç lazım biz hanemize ekipman alırken bacak başı sok yada kulak başı güç hesabına göre alırız toprak yapımız için o yüzden 35 li aysan 11 li çizel 4 lü 15 numara pulluk koşarız yaz da kışda motorumuzda her tavda iş yapar iyi tavda az yakar sert tavda çok yakar ama her zaman iş yapar o yüzden toprak yapısına göre malzeme üstünde olana göre bacak yapısına göre seçmek gerek nacizane fikrim budur fikrinize de saygım sonsuz [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Pulluğun motora ağır gelme durumu nasıl oluyor
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt