PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Römörk tavsiyesi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1440460" data-attributes="member: 76199"><p>Römork olarak genelde Köksal marka tercih ediyoruz.</p><p>Çevrede , Palazoglu , Tınaz, Akın, ve daha eskiden olan Alkan, Aksoylu, Panko Birlik gibi römorklarda vardır. </p><p>Özel sipariş Köksal 5 tonluk römork ,</p><p>Ölçüler , 2*3,6*0,9 m : 6,5 m^3 hacimde 5 ton buğday alıyor.</p><p>Yan kapakların ortasında direk var. 50 + 40 cm şeklinde ilaveli kullanıyoruz.</p><p>8 ton paketli küspe ve mıcır yükledik.</p><p>Tekerler balon lastik, 60 psi hava basarsak gayet rahat taşıyor.</p><p>Ek ilave olarak 80 cm tahta ilave kullanıyoruz. Yaklaşık 11 m^3 olur.</p><p>Ayçiçek , mısır silajı, tavuk gübresi , çeltik çuvalı , yem ve gübre çuvalı taşımaya kullanıyoruz.</p><p>Arka frenler hidrolik pistonludur, ön ayak krikoludur.</p><p>Arka kapaklar geriye ve yana açılabilir.</p><p>Dingil kalınlığı olarak 8*8 cm içi dolu kare demir kullandık.</p><p>Taban sacı olarak düz sac tercih ettik , balye yüklerken içi kızak gibi kayıyor, işinizin durumuna göre baklava desenli sac da tercih edersiniz.</p><p>Kum yüklemek için taban sacının esnememesi için alttaki L profillerin sıklığı 25-40 cm arası değişebilir.</p><p>İlave sacının kalınlığı 2-2,5 mm tercih edilebilir.</p><p>8 ton yüklediğimizde traktörde sallanma olabiliyor.</p><p>Çift dingil olsaymış daha iyi olurmuştu da diyebiliyoruz.</p><p>Arka kapak açtığımızda 90-100 balye ot sarabiliyoruz.</p><p>Römork genişliği 2 metre olursa balye yüklemek rahat olur.</p><p>Güvenli kullanım için 6 ton yükten fazlası için römorkun çift dingil olmasını tercih ederiz.</p><p>Traktörlerin arka çeki bağlantıları max 3 ton yük için dizayn ediliyor.</p><p>Lastik başı güvenli yük taşıma kapasiteleri de 3-4 ton gibi oluyor.</p><p>Damper pistonu römorku 70 C derece açıyla dikebilmelidir.</p><p>Direk dipleri kapalı olursa temizlik zor olur, yıkarken çamur v.s. birikip sacı çürütüyor.</p><p>Kapak bağlantıları ince olabiliyor, diplerinden çatlama ve kopma yapıyor, özellikle arka kapak hor kullanımda düşebiliyor.</p><p>Uygun malzeme kullanılmalıdır.</p><p>Desenli, bükümlü kapakların dış yüzündeki yalancı direk sac aralarına çamur, buğday v.s. dolup temizlemesi zor oluyor.</p><p>Tam kaynak geçilmesi gerekir ki araya bir şey dolmasın.</p><p>Pancar taşıması yapılacaksa kantarda arka tekerlere dayanan takoz sinyal lambalarını kırabilir.</p><p>Reflektör ve römork, 30 km yazısını unutmayınız.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1440460, member: 76199"] Römork olarak genelde Köksal marka tercih ediyoruz. Çevrede , Palazoglu , Tınaz, Akın, ve daha eskiden olan Alkan, Aksoylu, Panko Birlik gibi römorklarda vardır. Özel sipariş Köksal 5 tonluk römork , Ölçüler , 2*3,6*0,9 m : 6,5 m^3 hacimde 5 ton buğday alıyor. Yan kapakların ortasında direk var. 50 + 40 cm şeklinde ilaveli kullanıyoruz. 8 ton paketli küspe ve mıcır yükledik. Tekerler balon lastik, 60 psi hava basarsak gayet rahat taşıyor. Ek ilave olarak 80 cm tahta ilave kullanıyoruz. Yaklaşık 11 m^3 olur. Ayçiçek , mısır silajı, tavuk gübresi , çeltik çuvalı , yem ve gübre çuvalı taşımaya kullanıyoruz. Arka frenler hidrolik pistonludur, ön ayak krikoludur. Arka kapaklar geriye ve yana açılabilir. Dingil kalınlığı olarak 8*8 cm içi dolu kare demir kullandık. Taban sacı olarak düz sac tercih ettik , balye yüklerken içi kızak gibi kayıyor, işinizin durumuna göre baklava desenli sac da tercih edersiniz. Kum yüklemek için taban sacının esnememesi için alttaki L profillerin sıklığı 25-40 cm arası değişebilir. İlave sacının kalınlığı 2-2,5 mm tercih edilebilir. 8 ton yüklediğimizde traktörde sallanma olabiliyor. Çift dingil olsaymış daha iyi olurmuştu da diyebiliyoruz. Arka kapak açtığımızda 90-100 balye ot sarabiliyoruz. Römork genişliği 2 metre olursa balye yüklemek rahat olur. Güvenli kullanım için 6 ton yükten fazlası için römorkun çift dingil olmasını tercih ederiz. Traktörlerin arka çeki bağlantıları max 3 ton yük için dizayn ediliyor. Lastik başı güvenli yük taşıma kapasiteleri de 3-4 ton gibi oluyor. Damper pistonu römorku 70 C derece açıyla dikebilmelidir. Direk dipleri kapalı olursa temizlik zor olur, yıkarken çamur v.s. birikip sacı çürütüyor. Kapak bağlantıları ince olabiliyor, diplerinden çatlama ve kopma yapıyor, özellikle arka kapak hor kullanımda düşebiliyor. Uygun malzeme kullanılmalıdır. Desenli, bükümlü kapakların dış yüzündeki yalancı direk sac aralarına çamur, buğday v.s. dolup temizlemesi zor oluyor. Tam kaynak geçilmesi gerekir ki araya bir şey dolmasın. Pancar taşıması yapılacaksa kantarda arka tekerlere dayanan takoz sinyal lambalarını kırabilir. Reflektör ve römork, 30 km yazısını unutmayınız. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Römörk tavsiyesi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt